le anderen kunnen geen le frans hihiquote:
Ik haat bijv. Harry Styles niet. Ik haat One Directionquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat het onaardige jongens zijn
moest lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor muziek luisterde jij ook alweer
Mwah, heb niet zo veel met beroemdheden. Vandaag Gio.quote:
Serieus? Ik dacht dat het al weer een week of drie geleden was.quote:
Ze schrijven zelf liedjes, verandert dat je mening?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat bijv. Harry Styles niet. Ik haat One Direction
le lb is nu le modquote:
la va moet le frans lerenquote:
Niet onbekende, maar geen top40quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor muziek luisterde jij ook alweer
LB is modje en kan datquote:
Gio?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, heb niet zo veel met beroemdheden. Vandaag Gio.
[..]
Serieus? Ik dacht dat het al weer een week of drie geleden was.
okayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij moeten daten
iemand die droomt over harry styles is mijn lotgenoot
ik was laatst met 'm naar disneyland
nouja, droomde ik dan
le lb is le modquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet onbekende, maar geen top40
[..]
LB is modje en kan dat
quote:
nee oke ik lieg het was vorig weekendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, heb niet zo veel met beroemdheden. Vandaag Gio.
[..]
Serieus? Ik dacht dat het al weer een week of drie geleden was.
noem eens wat namenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet onbekende, maar geen top40
[..]
LB is modje en kan dat
Nopequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze schrijven zelf liedjes, verandert dat je mening?
le modjes kunnen le posten door le slotjequote:
wat gaan we doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
okay
ik heb maar een keer over hem gedroomd hoor
was het leuk in disneyland
ook een hoi, wpquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
Dat is vragen om een kutantwoord hihaho
le dit dus ^^quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
le modjes kunnen le posten door le slotje
ly xxquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
slapen, morgen lange werkdag
dagdag peasants
koffie drinkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat gaan we doen
nee ik werd boos op hem
Dan is het geen geldige lapoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik wist niet dat zij dan ook zomaar na de lapo, nog eens lapo kon hebben enzo.
Zo'n Nederlandse rapper.quote:
welterusten sabbelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
dagdag peasants
trusten le sofjequote:
Foo Fighters, Noisia, Neosignal, Daft Punk, Pendulum, The Prodigy, Stan SB, Nu-Tone, Posijquote:
wow foo fighters is ook echt niet commercieel ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Foo Fighters, Noisia, Neosignal, Daft Punk, Pendulum, The Prodigy, Stan SB, Nu-Tone, Posij
oke doeiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat sof is niet eens degene tegen wie ik nu het enige praat :S
Foo Fighters als eerst opnoemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Foo Fighters, Noisia, Neosignal, Daft Punk, Pendulum, The Prodigy, Stan SB, Nu-Tone, Posij
posij komt morgen naar dance experiencequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DOEI SCHATJE WIJ ZIJN FOK BFF'S OMG OMG OMG BEYONCEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
dagdag peasants
Ah okequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n Nederlandse rapper.
Queen B niet.Weet nog wel dat Gigi Ravelli, Jort Kelder en Mari van de Ven er waren.
Maar ja, in Amsterdam is het niet zó moeilijk om een BN'er te spotten.
watquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
in portugal voor het eerst koffie gedronken in mijn leven
quote:
gast doe normaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DOEI SCHATJE WIJ ZIJN FOK BFF'S OMG OMG OMG BEYONCE
omg king v en queen d forevaahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
le lb vindt dit le leukquote:
trusten le pvzquote:
niet, zijn dv en ik alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pourquoi?quote:
Als je zo bekend wordt is iedereen commercieel. Maar het is niet het primaire doel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow foo fighters is ook echt niet commercieel ofzo
nee alsjeblieft mijn mobiel abonnement is zo opquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een kamer die van buitenaf op slot wordt gedaan zonder wifi
quote:
in portugal voor het eerst koffie gedronken in mijn levenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoef of mag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
sorry ik had je post niet gezien maar als je zo gaat doen hoef je niet te komen hoor
ho dat ging foutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
haterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow foo fighters is ook echt niet commercieel ofzo
Ik zag het, wat een held is hetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
posij komt morgen naar dance experience
ezellquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
Instant haat voor iedereen die zichzelf een queen noemt.
kusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
Instant haat voor iedereen die zichzelf een queen noemt.
neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je zo bekend wordt is iedereen commercieel. Maar het is niet het primaire doel.
is niet haten, is realistisch blijvenquote:
wawquote:
I'm an independant black woman who don't need no manquote:
Ze maken goede muziek kbbyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee
[..]
is niet haten, is realistisch blijven
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg king v en queen d forevaah
quote:
Lieverd, na het lezen van je eerste post op FOK! vond ik je al strontirritant. Het is mij een raadsel waarom je nu weer erover begint.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat ik je strontirritant vind. die irritaties zullen wel wederzijds zijn maarja
Oh laat maar.quote:
Door die capspostquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd, na het lezen van je eerste post op FOK! vond ik je al strontirritant. Het is mij een raadsel waarom je nu weer erover begint.
niet doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh laat maar.
Even voor de trein springen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm an independant black woman who don't need no man
Dan lijkt iedereen hier op hemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha ja hij lijkt wel op zo'n klasgenoot van me die ook altijd hem helemaal tript als ik weer eens over iets praat waar ik vaak over praat, in dit geval niet eens BEYONCE BEYONCE
je nodigde mij niet eens uit voor je housewarming ik zou toch niet komen mja het gaat om het ideequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok ik zal erover nadenken bby ik moet mn nieuwe appartement wel aan iedereen showen
Smaken verschillen, kbby?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dertien-in-een-dozijn, leuk misschien, niet goed
wrm zou je niet komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
je nodigde mij niet eens uit voor je housewarming ik zou toch niet komen mja het gaat om het idee
This is my care-cup -> \_/quote:
ik ben not to get, xoxoxoxoxoxoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohbby doe niet zo hard 2 get xo
maar waw klinkt raarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wist niet eens dat dat een beroep was
DROOM ZACHTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
dv je moet niet zoals ezell worden hoor, iemand zonder discipline. als je zegt dat je gaat slapen, doe t dan ook.
Het is hier kut. Maar ik heb niks te doen dusja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja haha idd, nou niet iedereen.
is het hier nu leuker of minder leuk?
la va is le funnyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is my care-cup -> \_/
It's empty
ik heb 5 fokkers uitgenodigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
omdat ik die mensen allemaal niet ken
Oke, wauw. Je kunt best normaal tegen me doen hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is my care-cup -> \_/
It's empty
Hoezo?quote:
la va wants le lb to stahp using le/la :Squote:
bobbaquote:
nee echtquote:
ja kijk, allemaal enge fokkers. welke heb je uitgenodigd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb 5 fokkers uitgenodigd.
met mezelf erbij heb je 6.
ja beetje maar dan ken ik maar 2/6 ofzoquote:
ik zeg het wel even op fbquote:
omdat het niet origineel is???? er zijn tal bandjes voor de foo fighters die dezelfde muziek maakten, maar er niet mee doorbraken. net zoiets als thequote:
waaaaaaaawquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar waw klinkt raar
wawawawawaw
Jammer. Ik moet dan weer fulltime hier komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is hier kut. Maar ik heb niks te doen dusja.
dv ara jordy ezell en sander.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja kijk, allemaal enge fokkers. welke heb je uitgenodigd?
[..]
ja beetje maar dan ken ik maar 2/6 ofzo
wat?quote:
Ok is goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, wauw. Je kunt best normaal tegen me doen hoor.
I guess it's called luck?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat het niet origineel is???? er zijn tal bandjes voor de foo fighters die dezelfde muziek maakten, maar er niet mee doorbraken. net zoiets als thebeatles
, die worden gezien als meest invloedrijke band terwijl ze eigenlijk gewoon een boybandje waren die deden wat al jaren eerder was bedacht
dat bakkie komt er niet voor je hw denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dv ara jordy ezell en sander.
we doen wel een bakkie met dv en als je lekker bent, mag je op mn HW komen
arcade fire fkn commercieelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat het niet origineel is???? er zijn tal bandjes voor de foo fighters die dezelfde muziek maakten, maar er niet mee doorbraken. net zoiets als thebeatles
, die worden gezien als meest invloedrijke band terwijl ze eigenlijk gewoon een boybandje waren die deden wat al jaren eerder was bedacht
**********quote:
Mag ik ook een hartje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok is goed
Maar als de enige posts dit bevatten:
SOF
JER
SOF![]()
JER
heeft het weinig nut
le **********quote:
oke sorry laatste postquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
maar waw klinkt raar
wawawawawaw
waarom denk je datquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
dat bakkie komt er niet voor je hw denk ik
Jij altijdquote:
Die eerste was zonder 'quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok is goed
SOF
JER
SOF![]()
JER
heeft het weinig nut
quote:
We hebben elkaar twee weken niet normaal kunnen sprekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok is goed
SOF
JER
SOF![]()
JER
heeft het weinig nut
Whatsapp, man. Whatsapp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die eerste was zonder ''
Daarna stopte het ook, zoiets deed jij vast ook wel toen je iemand heel lang niet meer geFOK!t hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij altijdEn een fortune cookie
stone temple pilots (!), the cure, weezer,quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I guess it's called luck?
en noem die bandjes eens?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben elkaar twee weken niet normaal kunnen spreken
quote:
omg stopquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
jesse je plaatst wel reuze interessante fb-statussen. 'harry potter'. heel informatief
zo eng zijn we ook weer nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
omdat ik me mentaal voor moet bereiden
we hebben elkaars wa nietquote:
quote:
ik was toen in de bioscoop harry potter aan het kijken okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
jesse je plaatst wel reuze interessante fb-statussen. 'harry potter'. heel informatief
hij heeft een vriendin hoorquote:
niet zo heel moeilijk. :Squote:
goeien garpquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wat gaat deze SC snel zeg, vergeleken andere. De S moet weg!
weezer en the cure is toch wel bekend?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stone temple pilots (!), the cure, weezer,
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
brom brom
jullie hebben b vast gemist
[ afbeelding ]
maar ik ga weer, doei
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik was toen in de bioscoop harry potter aan het kijken ok
sukkelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo heel moeilijk. :S
je gaf een naam van die vriend van je op fb, heb ik op gezocht op wo rechten fb-pagina en toen bij vrienden bij 'jesse' en ik weet dat je woont tussen groningen en zwolle met de trein
Een goed aantalquote:
Nee wil hij nietquote:
stone temple pilots is denk ik het beste voorbeeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weezer en the cure is toch wel bekend?
ff luisteren
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
Waar zijn Jordy en fok-it gebleven?
Mij zomaar hier achterlaten.
Ja dat vinden sommigen leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
jer een vriendin? waarom ben ik voor gek gehouden dat hij gay is?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wij houden het speciaal, onze ontmoetingen op FOK!
hij is niet gay hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
jer een vriendin? waarom ben ik voor gek gehouden dat hij gay is?
geloof me, ik ben al 2 jaar bezig met ezell meeten, en de grote dag is eindelijk 7 juni (als ze komt)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een goed aantalOoit wil ik jou meeten
http://herzogband.bandcamp.com/track/kool-aid-bongquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stone temple pilots is denk ik het beste voorbeeld
en ja ze zijn achteraf redelijk bekend, net zoals the sex pistols, maar in die tijd was er amper aandacht voor
Doeiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat vinden sommigen leuk
En ik vind Beyonce leuk en maak er geen geheim van = 'gay'
Doei
ohquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is niet gay hoorvoor zover ik weet.
nee maar jou welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
brom brom
jullie hebben b vast gemist
[ afbeelding ]
maar ik ga weer, doei
OMG STUARTquote:
mag ik ook je waquote:
Ik doe daar best moeilijk over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een goed aantalOoit wil ik jou meeten
Hoezo? Nog niet veel gedaan?quote:
harde albumcoverquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://herzogband.bandcamp.com/track/kool-aid-bong
Ik kende DV ook echt 2 jaar voor we hebben gemeetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geloof me, ik ben al 2 jaar bezig met ezell meeten, en de grote dag is eindelijk 7 juni (als ze komt)
Hosselbaasquote:
idd, stom van zequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
Waar zijn Jordy en fok-it gebleven?
Mij zomaar hier achterlaten.
stuartquote:
ik deed daar 2 weken over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kende DV ook echt 2 jaar voor we hebben gemeet
ik wil het er niet over hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik doe daar best moeilijk over.![]()
[..]
Hoezo? Nog niet veel gedaan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een duw met 1 pink lig je plat met een gebroken schedel
waarom las ik ro-aldquote:
nah was een grapje, ik heb sof al langer dan jouquote:
Hoi Jerryquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mooizo, ik ben immers nog altijd leukerDoeii
hoi Stuart
Nog nooit plannen gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
geloof me, ik ben al 2 jaar bezig met ezell meeten, en de grote dag is eindelijk 7 juni (als ze komt)
nohquote:
le lb is le coolquote:
hihihihih :$$quote:
Geef het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
jordy als je maandag geen een 10 hebt voor nederlands, dan word ik boos.
ik heb wel vaker geroept: meeten?quote:
Absoluut niet.quote:
Ja, ik mag niet klagen eigenlijk thank you?quote:
waddup?quote:
quote:
dan jij*quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef PvZ het volgende:
[..]
nah was een grapje, ik heb sof al langer dan jou
quote:
Kan ik mij niet herinneren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb wel vaker geroept: meeten?
jij: nee, ik moet dit en dat ja en dan dit en dat doen en omg ik ben zo druk
Je moet eens vlees gaan eten, je word overgevoeligquote:
Ja prima, het is een mooie vakantie geweest, heb zin weer naar school te gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik mag niet klagen eigenlijk thank you?
Yourself?
nou zegquote:
hahahahahahaquote:
quote:
Ik eet 3,5 jaar geen vleesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet eens vlees gaan eten, je word overgevoelig
O, dat. Na fucking twee jaar pas zogenaamd plannen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel.
2 weken geleden. toen ik 4x op en neer reisde grunn-r'dam
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat. Na fucking twee jaar pas zogenaamd plannen.
Geen idee joh. Hou ik me niet zo mee bezig eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie dan, oke, mannelijke dan. Zeker wel.
Ik ben het niet hoe raar het ook is
Mijn verloofde.quote:
Ik ben hier al zolang niet meer geweestquote:
het is waar, stuart is de baasquote:
quote:
staatsverlofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al zolang niet meer geweest![]()
![]()
Leg eens uit jongen.quote:
hihihi we zijn dronkenquote:
Oe schande, ik ook niet trouwensquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al zolang niet meer geweest![]()
![]()
Geen idee eigenlijk. Misschien moet ik weer wat vaker langskomenquote:
helemaal naar de kloteuhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Misschien moet ik weer wat vaker langskomen
Waarom nu wel weer?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik at 10 jaar geen vlees maar nu wel weer.
heb je tijd om 10 seconden naar een liedje te luisterenquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even op FB mijn oud klasgenoten doorspitten en een flink aantal verwijderenIs toch juist leuk in contact te blijven enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |