abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126331277
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Hij flipt vanwege een omgangsregeling met zijn kinderen en daarom neemt hij de levens van zijn kinderen af. Ik geloof niet dat als ik ooit flip, ik zoiets zou kunnen doen. Dan ben je wel heel erg eng. Terechte zaak dus als het zo is dat de moeder in kwestie heeft willen voorkomen dat de kinderen bij hem zijn of vaak zijn: de man is knettergek/labiel en eng.
Veels te bekrompen en kortzichtig.

Ieder mens is in staat tot een moord, het is maar net of iemand daartoe "gedreven" wordt of dat er psychisch iets breekt door een samenloop van omstandigheden, of dat zo'n persoon inderdaad een steekje los heeft.

Je kunt dan ook niet zeggen dat je zoiets zelf niet zou overkomen. Mensen verbazen zich waartoe ze in staat zijn als ze zijn overmand door emotie of psychisch labiel zijn (en ook dat kan accuut opkomen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126331313
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef moeke1 het volgende:
Omgangsregeling? Die zal de moeder nooit meer hebben waarschijnlijk. Alle mensen die zijn daad proberen goed te praten: http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/8.gif Walgelijk. Er is nooooooooit een reden om een kind van zijn leven te beroven.
Eens. Mensen in dit topic ook die beweren dat het misschien wel te 'begrijpen' is: :')
pi_126331347
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ik ben ook een retard, denk ik. En ook ik kan door het lint gaan (maar dn moet het wel heel gek worden). Maar ik zou nevernooit onschuldige kinderen om het leven brengen, daar ben ik zeker van. Sowieso onschuldige personen of levende dingen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Hij flipt vanwege een omgangsregeling met zijn kinderen en daarom neemt hij de levens van zijn kinderen af. Ik geloof niet dat als ik ooit flip, ik zoiets zou kunnen doen. Dan ben je wel heel erg eng. Terechte zaak dus als het zo is dat de moeder in kwestie heeft willen voorkomen dat de kinderen bij hem zijn of vaak zijn: de man is knettergek/labiel en eng.
zijn bedrijf ging ook slecht,hij is doorgeslagen
pi_126331350
quote:
Omgangsregeling? Die zal de moeder nooit meer hebben waarschijnlijk. Alle mensen die zijn daad proberen goed te praten: http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/8.gif Walgelijk. Er is nooooooooit een reden om een kind van zijn leven te beroven.
Niemand praat het hier goed, al proberen sommigen wel duidelijk te maken dat zo'n man niet per definitie al zijn hele leven een gestoorde psychopaat moet zijn geweest om tot deze daad te zijn gekomen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126331352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Als er een regeling is getroffen dan had de moeder geen keus, hij had recht op de kinderen voor die paar dagen.
Dat dus. Als die moeder moet, dan moet ze. Of ze nou wil of niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_126331367
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Eens. Mensen in dit topic ook die beweren dat het misschien wel te 'begrijpen' is: :')
Wie zegt dat hier? :')
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:48:56 #157
264694 blanket
its human nature
pi_126331397
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ik ben ook een retard, denk ik. En ook ik kan door het lint gaan (maar dn moet het wel heel gek worden). Maar ik zou nevernooit onschuldige kinderen om het leven brengen, daar ben ik zeker van. Sowieso onschuldige personen of levende dingen.
En dan ook nog 2x ;( Ik moet daar echt niet teveel over na gaan denken...dat hij dan eerst de 1...en dan de andere pffff
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_126331403
Er zijn twee opties:

1) die man is heel ziek en dat wist moeders en ze had gelijk door hier actie op te ondernemen (versobering)

2) die moeder heeft die Jeroen in een zwart daglicht gezet, heeft die man gek gemaakt en hij is geploft van binnen en heeft dit gedaan als wraak (en ja ook das fout)
  Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 23:50:23 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126331487
quote:
Hoe doe je dat? _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_126331491
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef hartloper het volgende:
Er zijn twee opties:

1) die man is heel ziek en dat wist moeders en ze had gelijk door hier actie op te ondernemen (versobering)

2) die moeder heeft die Jeroen in een zwart daglicht gezet, heeft die man gek gemaakt en hij is geploft van binnen en heeft dit gedaan als wraak (en ja ook das fout)
ik denk dat tweede dus,trouwens op facebook heeft ze bijna al haar foto,s verwijderd
pi_126331518
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Veels te bekrompen en kortzichtig.

Ieder mens is in staat tot een moord, het is maar net of iemand daartoe "gedreven" wordt of dat er psychisch iets breekt door een samenloop van omstandigheden, of dat zo'n persoon inderdaad een steekje los heeft.

Je kunt dan ook niet zeggen dat je zoiets zelf niet zou overkomen. Mensen verbazen zich waartoe ze in staat zijn als ze zijn overmand door emotie of psychisch labiel zijn (en ook dat kan accuut opkomen).
Nee hoor. Ik denk dat ik zelf ook wel in staat zou zijn om iemand te vermoorden als ik heel erg bang ben in een situatie en bedreigt wordt. Maar ik weet zeker dat ik geen onschuldige personen kan vermoorden, ook niet als ik zeer labiel of iets ben. Laatst ging ik met m'n fiets over een mier heen en achteraf vond ik dat zelfs sneu. :P Al is het een vies beest, waarom zou ik eroverheen fietsen? :')
pi_126331537
Wat is de reden voor echtscheiding? Hier gaat meestal heel wat aan vooraf......... Ze zegt dat ze hier altijd al bang voor is geweest. Dus mogelijk is er al veel langer iets met die man aan de hand geweest.
pi_126331569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Niemand praat het hier goed, al proberen sommigen wel duidelijk te maken dat zo'n man niet per definitie al zijn hele leven een gestoorde psychopaat moet zijn geweest om tot deze daad te zijn gekomen.
Dat zegt dan ook niemand. :')
pi_126331585
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik denk dat ik zelf ook wel in staat zou zijn om iemand te vermoorden als ik heel erg bang ben in een situatie en bedreigt wordt. Maar ik weet zeker dat ik geen onschuldige personen kan vermoorden, ook niet als ik zeer labiel of iets ben. Laatst ging ik met m'n fiets over een mier heen en achteraf vond ik dat zelfs sneu. :P Al is het een vies beest, waarom zou ik eroverheen fietsen? :')
Lpunt en als je nou een psychose krijgt? dan kan jij zelfs je dierbare vermoorden
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:53:03 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126331642
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? _O-
Rechtsklikken op de betreffende pi boven het invoerscherm en dan de eigenschappen overnemen, en er geen img-tags omheen zetten :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:53:05 #166
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_126331644
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Lpunt het volgende:

[..]

3.gif Deze man is daarom ook een uitzondering, en past niet in het normale plaatje.
pi_126331660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef blanket het volgende:

[..]

En dan ook nog 2x ;( Ik moet daar echt niet teveel over na gaan denken...dat hij dan eerst de 1...en dan de andere pffff
Niet te begrijpen hoor. Wat er ook heeft plaatsgevonden: niet te begrijpen. Want het zijn twee onschuldige mensen die er niets aan hebben kunnen doen.
pi_126331693
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook niemand. :')
Jawel, er wordt eigenlijk gesuggereerd dat die versobering van de omgangsregeling terecht was van die moeder aangezien de vader schijnbaar niet spoorde aangezien hij tot dergelijke gruweldaden in staat is.

Achteraf is dat makkelijk gezegd inderdaad, maar hij hoeft niet persé psychisch gestoord of gevaarlijk te zijn geweest voordat die versobering werd aangevraagd (als dat allemaal klopt overigens).
pi_126331728
Er leiden meer wegen naar Rome, dan opgeven............ Mijn ex heeft me ook gek gemaakt en nog, je wilt niet weten hoe. Toch probeer ik er met de kinderen iets van te maken. Het ligt toch vaak aan de gesteldheid/aard/ karakter van een persoon.
pi_126331729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef Wessell het volgende:

[..]

Lpunt en als je nou een psychose krijgt? dan kan jij zelfs je dierbare vermoorden
Je krijgt niet zomaar een psychose, bouwt zich ook op/ontwikkelt zich ook, en dan merk je wel dat 't niet goed met je gaat, lijkt mij.
pi_126331743
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Niet te begrijpen hoor. Wat er ook heeft plaatsgevonden: niet te begrijpen. Want het zijn twee onschuldige mensen die er niets aan hebben kunnen doen.
Hij is door gedraaid,in zo,n situatie kan hele rare dingen doen
pi_126331805
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:54 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Je krijgt niet zomaar een psychose, bouwt zich ook op/ontwikkelt zich ook, en dan merk je wel dat 't niet goed met je gaat, lijkt mij.
Dat is waar ja
pi_126331813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel, er wordt eigenlijk gesuggereerd dat die versobering van de omgangsregeling terecht was van die moeder aangezien de vader schijnbaar niet spoorde aangezien hij tot dergelijke gruweldaden in staat is.

Achteraf is dat makkelijk gezegd inderdaad, maar hij hoeft niet persé psychisch gestoord of gevaarlijk te zijn geweest voordat die versobering werd aangevraagd (als dat allemaal klopt overigens).
Wordt niet zomaar aangevraagd en blijkt achteraf terecht.
pi_126331814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Wessell het volgende:

[..]

ik denk dat tweede dus,trouwens op facebook heeft ze bijna al haar foto,s verwijderd
Dus als wraak op haar gaat hij zijn kids (waar hij het meest van houdt) vermoorden en de lichamen verstoppen (eigen lichaam niet) ipv haar iets aandoen??

Zeer uniek geval dit dan
  Admin vrijdag 10 mei 2013 @ 23:55:49 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126331817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef moeke1 het volgende:
Wat is de reden voor echtscheiding? Hier gaat meestal heel wat aan vooraf......... Ze zegt dat ze hier altijd al bang voor is geweest. Dus mogelijk is er al veel langer iets met die man aan de hand geweest.
In bijna alle gevallen ( in de afgelopen jaren) zeggen alle vrouwen hetzelfde: hier zijn ze zo bang voor geweest.
Wat denk je, de buurman die zo leuk zwaait kan dus ook de buurman zijn die z'n vrouw zo leuk in elkaar mept of op andere manieren kwelt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')