Veels te bekrompen en kortzichtig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Hij flipt vanwege een omgangsregeling met zijn kinderen en daarom neemt hij de levens van zijn kinderen af. Ik geloof niet dat als ik ooit flip, ik zoiets zou kunnen doen. Dan ben je wel heel erg eng. Terechte zaak dus als het zo is dat de moeder in kwestie heeft willen voorkomen dat de kinderen bij hem zijn of vaak zijn: de man is knettergek/labiel en eng.

Eens. Mensen in dit topic ook die beweren dat het misschien wel te 'begrijpen' is:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef moeke1 het volgende:
Omgangsregeling? Die zal de moeder nooit meer hebben waarschijnlijk. Alle mensen die zijn daad proberen goed te praten: http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/8.gif Walgelijk. Er is nooooooooit een reden om een kind van zijn leven te beroven.

quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik ben ook een retard, denk ik. En ook ik kan door het lint gaan (maar dn moet het wel heel gek worden). Maar ik zou nevernooit onschuldige kinderen om het leven brengen, daar ben ik zeker van. Sowieso onschuldige personen of levende dingen.
zijn bedrijf ging ook slecht,hij is doorgeslagenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:43 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Hij flipt vanwege een omgangsregeling met zijn kinderen en daarom neemt hij de levens van zijn kinderen af. Ik geloof niet dat als ik ooit flip, ik zoiets zou kunnen doen. Dan ben je wel heel erg eng. Terechte zaak dus als het zo is dat de moeder in kwestie heeft willen voorkomen dat de kinderen bij hem zijn of vaak zijn: de man is knettergek/labiel en eng.

Niemand praat het hier goed, al proberen sommigen wel duidelijk te maken dat zo'n man niet per definitie al zijn hele leven een gestoorde psychopaat moet zijn geweest om tot deze daad te zijn gekomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef moeke1 het volgende:
Omgangsregeling? Die zal de moeder nooit meer hebben waarschijnlijk. Alle mensen die zijn daad proberen goed te praten: http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/8.gif Walgelijk. Er is nooooooooit een reden om een kind van zijn leven te beroven.

Dat dus. Als die moeder moet, dan moet ze. Of ze nou wil of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:40 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als er een regeling is getroffen dan had de moeder geen keus, hij had recht op de kinderen voor die paar dagen.

Wie zegt dat hier?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Eens. Mensen in dit topic ook die beweren dat het misschien wel te 'begrijpen' is:

En dan ook nog 2xquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:45 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik ben ook een retard, denk ik. En ook ik kan door het lint gaan (maar dn moet het wel heel gek worden). Maar ik zou nevernooit onschuldige kinderen om het leven brengen, daar ben ik zeker van. Sowieso onschuldige personen of levende dingen.
 Ik moet daar echt niet teveel over na gaan denken...dat hij dan eerst de 1...en dan de andere pffff
  Ik moet daar echt niet teveel over na gaan denken...dat hij dan eerst de 1...en dan de andere pffff

Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef moeke1 het volgende:

ik denk dat tweede dus,trouwens op facebook heeft ze bijna al haar foto,s verwijderdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:49 schreef hartloper het volgende:
Er zijn twee opties:
1) die man is heel ziek en dat wist moeders en ze had gelijk door hier actie op te ondernemen (versobering)
2) die moeder heeft die Jeroen in een zwart daglicht gezet, heeft die man gek gemaakt en hij is geploft van binnen en heeft dit gedaan als wraak (en ja ook das fout)

Nee hoor. Ik denk dat ik zelf ook wel in staat zou zijn om iemand te vermoorden als ik heel erg bang ben in een situatie en bedreigt wordt. Maar ik weet zeker dat ik geen onschuldige personen kan vermoorden, ook niet als ik zeer labiel of iets ben. Laatst ging ik met m'n fiets over een mier heen en achteraf vond ik dat zelfs sneu.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Veels te bekrompen en kortzichtig.
Ieder mens is in staat tot een moord, het is maar net of iemand daartoe "gedreven" wordt of dat er psychisch iets breekt door een samenloop van omstandigheden, of dat zo'n persoon inderdaad een steekje los heeft.
Je kunt dan ook niet zeggen dat je zoiets zelf niet zou overkomen. Mensen verbazen zich waartoe ze in staat zijn als ze zijn overmand door emotie of psychisch labiel zijn (en ook dat kan accuut opkomen).
 Al is het een vies beest, waarom zou ik eroverheen fietsen?
 Al is het een vies beest, waarom zou ik eroverheen fietsen?  

Dat zegt dan ook niemand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand praat het hier goed, al proberen sommigen wel duidelijk te maken dat zo'n man niet per definitie al zijn hele leven een gestoorde psychopaat moet zijn geweest om tot deze daad te zijn gekomen.

Lpunt en als je nou een psychose krijgt? dan kan jij zelfs je dierbare vermoordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat ik zelf ook wel in staat zou zijn om iemand te vermoorden als ik heel erg bang ben in een situatie en bedreigt wordt. Maar ik weet zeker dat ik geen onschuldige personen kan vermoorden, ook niet als ik zeer labiel of iets ben. Laatst ging ik met m'n fiets over een mier heen en achteraf vond ik dat zelfs sneu.Al is het een vies beest, waarom zou ik eroverheen fietsen?

Rechtsklikken op de betreffende pi boven het invoerscherm en dan de eigenschappen overnemen, en er geen img-tags omheen zettenquote:

quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk dat ik zelf ook wel in staat zou zijn om iemand te vermoorden als ik heel erg bang ben in een situatie en bedreigt wordt. Maar ik weet zeker dat ik geen onschuldige personen kan vermoorden, ook niet als ik zeer labiel of iets ben. Laatst ging ik met m'n fiets over een mier heen en achteraf vond ik dat zelfs sneu.Al is het een vies beest, waarom zou ik eroverheen fietsen?
 Deze man is daarom ook een uitzondering, en past niet in het normale plaatje.
 Deze man is daarom ook een uitzondering, en past niet in het normale plaatje.

Niet te begrijpen hoor. Wat er ook heeft plaatsgevonden: niet te begrijpen. Want het zijn twee onschuldige mensen die er niets aan hebben kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:48 schreef blanket het volgende:
[..]
En dan ook nog 2xIk moet daar echt niet teveel over na gaan denken...dat hij dan eerst de 1...en dan de andere pffff

Jawel, er wordt eigenlijk gesuggereerd dat die versobering van de omgangsregeling terecht was van die moeder aangezien de vader schijnbaar niet spoorde aangezien hij tot dergelijke gruweldaden in staat is.quote:

Je krijgt niet zomaar een psychose, bouwt zich ook op/ontwikkelt zich ook, en dan merk je wel dat 't niet goed met je gaat, lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef Wessell het volgende:
[..]
Lpunt en als je nou een psychose krijgt? dan kan jij zelfs je dierbare vermoorden

Hij is door gedraaid,in zo,n situatie kan hele rare dingen doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Niet te begrijpen hoor. Wat er ook heeft plaatsgevonden: niet te begrijpen. Want het zijn twee onschuldige mensen die er niets aan hebben kunnen doen.

Dat is waar jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:54 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Je krijgt niet zomaar een psychose, bouwt zich ook op/ontwikkelt zich ook, en dan merk je wel dat 't niet goed met je gaat, lijkt mij.

Wordt niet zomaar aangevraagd en blijkt achteraf terecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, er wordt eigenlijk gesuggereerd dat die versobering van de omgangsregeling terecht was van die moeder aangezien de vader schijnbaar niet spoorde aangezien hij tot dergelijke gruweldaden in staat is.
Achteraf is dat makkelijk gezegd inderdaad, maar hij hoeft niet persé psychisch gestoord of gevaarlijk te zijn geweest voordat die versobering werd aangevraagd (als dat allemaal klopt overigens).

Dus als wraak op haar gaat hij zijn kids (waar hij het meest van houdt) vermoorden en de lichamen verstoppen (eigen lichaam niet) ipv haar iets aandoen??quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:50 schreef Wessell het volgende:
[..]
ik denk dat tweede dus,trouwens op facebook heeft ze bijna al haar foto,s verwijderd

In bijna alle gevallen ( in de afgelopen jaren) zeggen alle vrouwen hetzelfde: hier zijn ze zo bang voor geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:51 schreef moeke1 het volgende:
Wat is de reden voor echtscheiding? Hier gaat meestal heel wat aan vooraf......... Ze zegt dat ze hier altijd al bang voor is geweest. Dus mogelijk is er al veel langer iets met die man aan de hand geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |