SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed welquote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed wel![]()
Aangeschoten, tevreden over het verloop van de dag maar nu voel ik mij even eenzaam
+1quote:
quote:
/mierenneukenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet dat je Glen 18 whisky is hè?
Goed hoor.quote:
Ziek, zware ontsteking. Kuur daarvoor gekregen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Kaneelstokje, hoe is het met je moeder?
Geen tijd om terug te lezen.
Jezus, ik ben alleen maar heel hoogstaande posts van jou gewend. Wil je heel snel ff normaal doen?quote:
Oke, maar niks ernstigs? Dus het komt weer goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziek, zware ontsteking. Kuur daarvoor gekregen.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:36 schreef Tamashii het volgende:
En met niks ernstigs bedoel ik natuurlijk gewoon niet de dood. Ik bedoel, het is dus wel ernstig, maar niet zo ernstig dus. Maar ik kan me voorstellen dat dat gemeen overkomt.
Glibberig!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel heel smooth Tam dr nummer aan het hosselen nu
Het lukt manquote:
Heldin!quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed hoor
Nee, lijkt niks ernstigs te zijn. Alleen hoopt ze wel snel beter te zijn, anders moet ze veel klanten afzeggen de komende week.
Volgens mij kan jij alles hosselen. Je bent iig niet op je mondje gevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel heel smooth Tam dr nummer aan het hosselen nu
Hoe weet jij dat nou weer? Misschien ben ik wel een oud wijf van 50 met verlepte tanden en haren.quote:
Maar ik vind je wel lief hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij alles hosselen. Je bent iig niet op je mondje gevallen.
De knopen van mijn spijkerbroek sprongen 'spontaan' open van deze opwindende beschrijving.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Tamashii het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer? Misschien ben ik wel een oud wijf van 50 met verlepte tanden en haren.
Picsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De knopen van mijn spijkerbroek sprongen 'spontaan' open van deze opwindende beschrijving.
Dat kleine beetje geilheid wat ik had, is nu weg!!quote:
Wie weet kan Tam nog wat voor je betekenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat kleine beetje geilheid wat ik had, is nu weg!!
Wauw, geyl he. Word je ook zo opgewonden hiervan? Ik zit al half in mijn negligé te chatten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De knopen van mijn spijkerbroek sprongen 'spontaan' open van deze opwindende beschrijving.
Gelukkig had ik mijn knopen nog niet dichtgedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, geyl he. Word je ook zo opgewonden hiervan? Ik zit al half in mijn negligé te chatten.
Bummerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef DaMook het volgende:
Avond, ik was samen met mijn oom als laatste weg op de verjaardag van mijn oma
. Lang leve de vrijmibo die ik vooraf had
.
Hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef DaMook het volgende:
Avond, ik was samen met mijn oom als laatste weg op de verjaardag van mijn oma
. Lang leve de vrijmibo die ik vooraf had
.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet kan Tam nog wat voor je betekenen.
Ik bel mijn zoon gewoon op die 4 meter verderop zit dat er eten isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Met je zusje via Whatsapp bespreken wat je voor moederdag gaat doen
Had jij er iets aan gehad dan?quote:
Mooi, hoef ik niet bang te zijn dat je me bespringtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi
[..]
[..]
Ik bel mijn zoon gewoon op die 4 meter verderop zit dat er eten is
Neequote:
Kom je langs dan ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet bang te zijn dat je me bespringt.
Nee, dat mag dan weer niet na de vrijmiboquote:
Wat de neuk is een vrijmibo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, dat mag dan weer niet na de vrijmibo.
Mwoah, wordt best algemeen gebruikt hoorquote:
Ok, ik heb er nog nooit eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah, wordt best algemeen gebruikt hoor
Groetjes terugquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes van Royco die niet mobiel kan posten
Groetjensquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes van Royco die niet mobiel kan posten
Zo voel ik me ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Pas 10 uur![]()
Ik dacht dat het al tegen 12-en was
+1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Pas 10 uur![]()
Zo voelt het welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Pas 10 uur![]()
Soms wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo voelt het wel
Ben echt kapot
Shoppen is vermoeiend
Zo even kyra uitlaten en dan nog serie op bed kijken
En sinds wanneer hebben we iets aan jou?quote:
Ik ben decorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En sinds wanneer hebben we iets aan jou?
Stil dan!!quote:
De uitvindingen zijn er alleen maar slechter op geworden sinds het gesneden broodquote:
Ik vind internet anders een behoorlijk handige uitvindingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De uitvindingen zijn er alleen maar slechter op geworden sinds het gesneden brood
Het is ook een behoorlijke dooddoener hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind internet anders een behoorlijk handige uitvinding
Overal zitten voor- en nadelen aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook een behoorlijke dooddoener hoor.
Liefdequote:
Rustig, stil, dood. Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Skatjuhs
hoe is het hier?
Ik heb net met Hork en mono een biertje gedaan
Oh gohquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rustig, stil, dood. Zo ongeveer.
Gezellig
Het gaat, beetje aangeschoten!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Skatjuhs
hoe is het hier?
Ik heb net met Hork en mono een biertje gedaan
Nee ik was daarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat, beetje aangeschoten!!
Waren ze bij jou?
Gezellig jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik was daar
Maar Mono moest weer terug naar de camping
Aansteker kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Dus, iemand nog plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Was dat voor festival?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]morgen vrijwillig zijn bij wasted festival (broertje zit in organisatie) en daarna naar mijn tante's feest die 50 wordt
Morgen bieren bij ER en zondag balen dat ik niks van mijn zoon krijgquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Oh geen pannenkoeken voor hupsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen bieren bij ER en zondag balen dat ik niks van mijn zoon krijg
Gezelligquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen bieren bij ER en zondag balen dat ik niks van mijn zoon krijg
Lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga morgen pannenkoeken bakken voor hups en vinnie
ER heeft even harder behoefte aan gezelschap van Hupsquote:
Ja, zoals je het zegt. Een beetjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GezelligGing het weer een beetje met 'm?
Oh balen is dat
[..]
Lekker
Okequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ER heeft even harder behoefte aan gezelschap van Hups
[..]
Ja, zoals je het zegt. Een beetje
Oh was jij er ook joh?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef DaMook het volgende:
Ja hoi, nu echt slapen. Veel nuttigs zeg ik toch niet meer
.
Truste![]()
.
Mooi, hopen dat het snel weer beter gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ER heeft even harder behoefte aan gezelschap van Hups
[..]
Ja, zoals je het zegt. Een beetje
Ik kruip straks mn bed in en ga lekker met mn kussen knuffelen en even een flink potje janken!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat het snel weer beter gaat
Ook op jezelf letten hé
Sterktequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kruip straks mn bed in en ga lekker met mn kussen knuffelen en even een flink potje janken!!
Heb je een lekker kussen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kruip straks mn bed in en ga lekker met mn kussen knuffelen en even een flink potje janken!!
Sterkte meissiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voetballen en Party Hardquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Denk aan je blessure hé, eigenwijsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voetballen en Party Hard
En heel misschien naar de Kuip zondag
Zondag Salsadansen, en misschien nog een surflesje nemenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ja we gaan de boel intapenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk aan je blessure hé, eigenwijs
Top, have fun alvast
Krijg je van Faxie les ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Zondag Salsadansen, en misschien nog een surflesje nemen
Hoe de neuk ga je je hamstring intapen?quote:
Nou het is niet echt mijn hamstring. Het is meer mijn knie en dat gedeelte erbovenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je van Faxie les ja?
[..]
Hoe de neuk ga je je hamstring intapen?
Gheghequote:
Ah oke. Toch vind ik je te eigenwijs, het zou verstandiger zijn om niet te voetballen morgenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou het is niet echt mijn hamstring. Het is meer mijn knie en dat gedeelte erboven
Ja ik ben eigenwijs, maar je wilt je team niet in de steek laten, zeker als we maar met z'n elf vrouwen zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe
[..]
Ah oke. Toch vind ik je te eigenwijs, het zou verstandiger zijn om niet te voetballen morgen
Maar moet je zelf weten natuurlijk
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenwijs, maar je wilt je team niet in de steek laten, zeker als we maar met z'n elf vrouwen zijn
Vandaar het wisselprobleemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat snap ikDa's niet erg veel.
Wij zijn met 17 of 18 man
Mooi ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wij zijn al blij met 1 wissel
En dan nog doorlopend wisselen
Wij zeiken omdat we geen wissels hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi dit
Vaak zijn ze er niet allemaal, maar soms welEn dan is het weer zeiken geblazen
Holaquote:
Whahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij zeiken omdat we geen wissels hebben
Check dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Hola
En doei doei
Ik ga Glee kijken en dan slapen, morgen 9 uur wekker
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha
Is dat die van Hups?
Slaap lekkerMijn wekker gaat ook om 8 uur
nope, maar als ik hem heb, dan maak ik er wel een screenshot vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha
Is dat die van Hups?
Slaap lekkerMijn wekker gaat ook om 8 uur
Ongetwijfeld ja!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope, maar als ik hem heb, dan maak ik er wel een screenshot van
quote:
Ik zag het ja, level 330quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope, maar als ik hem heb, dan maak ik er wel een screenshot van
Waar moest je heen dan zo vroeg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
Gofferdomme, heb ik weer
Val ik weer met laptop in slaap, die pleurt precies op het uitknopje van de stekkerdoos, dus mijn wekker ging niet af
M'n zusje wilde heel vroeg gaan folders lopen, dus dan moet ik de motor uit de schuur halen.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n zusje wilde heel vroeg gaan folders lopen, dus dan moet ik de motor uit de schuur halen.
Echter heeft zij zo lang gedoucht dat ik alsnog op tijd was
Vandaar dat ik dadelijk de schuur op ga ruimen, zodat de fietsen er wel uit kunnen als mijn motor in de schuur staatquote:
Ja dit is geen weer om op een terras te gaan zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:59 schreef Tamashii het volgende:
Zo lekker werken. Als het de hele dag zo blijft kan ik dit wel aan.
Helaas niet nee, het is weer een beetje over met het mooie weer. En ik wil bbqenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dit is geen weer om op een terras te gaan zitten
Ik wil weer naar het strand!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas niet nee, het is weer een beetje over met het mooie weer. En ik wil bbqen
Terras met overkapping en warmtelamp en het is prima toeven hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dit is geen weer om op een terras te gaan zitten
Ja, ik was van de week ook bruin. een beetje. licht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil weer naar het strand!!
Mn bruine teint is alweer aan het vervagen
Ja, welkom in Nederland. Dat is toch triest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terras met overkapping en warmtelamp en het is prima toeven hoor.
Het is niet anders. Gebrek aan zon is voor mij in elk geval geen reden om niet op het terras te gaan zitten. Het grote voordeel van zon is natuurlijk wel dat het uitzicht op het terras en de omgeving vele malen leuker is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:24 schreef Tamashii het volgende:
Ja, welkom in Nederland. Dat is toch triest.
En dan ook nog een dekentje over je schootquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terras met overkapping en warmtelamp en het is prima toeven hoor.
Neuh, een leuke jongedame voldoet doorgaans prima.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan ook nog een dekentje over je schoot
Maar toch niet openbaar op het terras joh gekkiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, een leuke jongedame voldoet doorgaans prima.
Op schoot? Waarom niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar toch niet openbaar op het terras joh gekkie
Alsof het daar dan bij blijftquote:
Kwestie van discipline en op het juiste moment vertrekken.quote:
... of een vluggertje op het dichtstbijzijnde invalidentoilet.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... of een vluggertje op het dichtstbijzijnde invalidentoilet.
Dus, lekker terrassen vanmiddag?quote:
Hoe laat haal je me op?quote:
Ik ga je niet eerst thuis ophalen om elders in een invalidentoilet aan de slag te gaan...quote:
Nope, al is het risico dat het frituurvet bij de lokale snackbar nog niet voldoende in opgewarmd voor een goede, vette hap.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het te vroeg om patat te gaan halen?![]()
Ik heb echt trek in een vette hap!
Volgens mij gaan ze pas over een uur openquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, al is het risico dat het frituurvet bij de lokale snackbar nog niet voldoende in opgewarmd voor een goede, vette hap.
Zeker weten? Hier gaat de snackbar om 11 uur open.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij gaan ze pas over een uur open
Geen ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker weten? Hier gaat de snackbar om 11 uur open.
Hier is het ook pleurisweerquote:
Patatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:09 schreef MOON76 het volgende:
Hier ook schijtweer......en geen patat ...![]()
Gelukkig zit ik de rest van de dag warm en droog....in het zwembad...
Ow nu houdt het weer op.quote:
Is toch chill?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:09 schreef MOON76 het volgende:
Hier ook schijtweer......en geen patat ...![]()
Gelukkig zit ik de rest van de dag warm en droog....in het zwembad...
Zwemmen als er sneeuw ligtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:16 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook weer zwemmen.Al kan ik wel zwemmen, want het is hier toch verwarmd. Maar zonder zonnetje vind ik het niet zo lekker.
He muhahaha, lang niet gesproken. Hoe is et?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nu houdt het weer op.
Gisteren dacht ik dat het warm zou worden dus ik had een polo met korte mouwen aangedaan. Niet handig.
Goed broeder, hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He muhahaha, lang niet gesproken. Hoe is et?
Vanmorgen overspoelde me ineens een overweldigend gevoel van eenzaamheid.quote:
Niet best broeder, hoe komt het?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmorgen overspoelde me ineens een overweldigend gevoel van eenzaamheid.
Ehhh...chill??quote:
Altijd onthouden waar je het allemaal voor doet Kaneel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Alles lijkt ineens zo kansloos en leeg.
Illuminati!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd onthouden waar je het allemaal voor doet Kaneel.
World domination.
Zo voelt iedere dag voor mij. Ach je went er aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klote wel, knuffel voor mijn broeder.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:58 schreef muhahaha het volgende:
Uit een game gegooit worden omdat je de 'regels' overtreed nadat de tegenpartij de 'regels' overtreed.
Kutadmins af en toe. Ik maakte het juist weer 'eerlijk'.
Dat is een goed planquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik heb er al een hele dag op zitten nu tijd voor koffie
Tot het tegendeel bewezen is ben ik dat met je eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede plannen....
Welk tegendeel. Als jij het er niet mee eensch bent is dat toch jouw probleem. ....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is ben ik dat met je eens.
Oh nu is het opeens weer mijn probleem hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welk tegendeel. Als jij het er niet mee eensch bent is dat toch jouw probleem. ....
je moet niet van jouw probleem mijn probleem makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nu is het opeens weer mijn probleem he
Het lijkt nu verder weg dan ooit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd onthouden waar je het allemaal voor doet Kaneel.
World domination.
Dank jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote wel, knuffel voor mijn broeder.
Ik heb geen probleem hoor, ik ben hartstikke laid back.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet niet van jouw probleem mijn probleem maken
Hoe gaat het met je moeder?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt nu verder weg dan ooit.
[..]
Dank je
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem hoor, ik ben hartstikke laid back.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen van het weekend?
Wat een liefde weer!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pannenkoeken eten. Je bent welkom
Kan helaas niet, heb vanavond nog een saaie verjaardagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pannenkoeken eten. Je bent welkom
Eerst zeggen dat je geen plannen hebt. ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan helaas niet, heb vanavond nog een saaie verjaardag
Ik heb wel plannen, maar geen leukequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je geen plannen hebt. ...
Ik wil heel graag maar ik kan gewoon echt nietquote:
Dat tis wel droog.....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hier is het nog bewolkt en koud
Uhu. Alleen nog even de werkbank leeghalen, dan ben ik klaar. Die kan ik er niet alleen uit tillenquote:
Hoihoi!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat tis wel droog.....
Derde wasje zit er in..... ben weer bij
Oke ik zie je wel verschijnenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu. Alleen nog even de werkbank leeghalen, dan ben ik klaar. Die kan ik er niet alleen uit tillen
Dan even naar de intratuin, cadeaukaart kopen dan vroem naar jou
Awesome. Tis wel 30km zone dus voorzichtig vd kindjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij eerder hoort dan ziet
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Awesome. Tis wel 30km zone dus voorzichtig vd kindjes
Ik nie.....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou eigenlijk best een intieme piercing willen.
Anaal baby!quote:
Lol, ja dat vind ik wel lang. Het is niet alsof ik iedere dag seks heb, maar je moet het doen wanneer je het wilt doen en als je dan perse 6 weken niet mag en mss zelfs langer... Tsja...quote:
Eitjequote:
Dat is de volgende stap en daarna 60 jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis dat ik niet al aan de 6 jaar zit, maar toch![]()
Ik mag hopen van niet!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap en daarna 60 jaar
Ik ook nietquote:
juist als het niet mag.....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, ja dat vind ik wel lang. Het is niet alsof ik iedere dag seks heb, maar je moet het doen wanneer je het wilt doen en als je dan perse 6 weken niet mag en mss zelfs langer... Tsja...
Geen enkel probleem hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, ja dat vind ik wel lang. Het is niet alsof ik iedere dag seks heb, maar je moet het doen wanneer je het wilt doen en als je dan perse 6 weken niet mag en mss zelfs langer... Tsja...
Zonder enig probleem.quote:
He koffie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Kaneel
Tis maar net wat je gewend bent he?
Daarom, als maagd is het nog makkelijkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen enkel probleem hier.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand ineen relatie dit wat moeilijker doet.
[..]
Zonder enig probleem.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
En zon
Ik heb echt ff geen fuck te doen
Ja doeiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Wie komt er even een schapje ophangen bij mij? Ik ben te lui om naar de schuur te lopen om gereedschap te pakken.
sorry ik hoor in de keuken thuisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Wie komt er even een schapje ophangen bij mij? Ik ben te lui om naar de schuur te lopen om gereedschap te pakken.
Toevallig ga ik dat zo wel doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, als ik tieten had gehad was je nu op je motor gesprongen.
Sorry ik ben niet bij jouquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet in mijn keuken![]()
Ik kan zelf wel koken.
Ik vind het leuk om te koken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat mag je wel een keer doen dan
Wat voor iets zoek je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand nog een leuke baan voor mij?
En in welke regio.quote:
Ik zoek nog een seksslaaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand nog een leuke baan voor mij?
Een kut en een hartslag. die laatste is een pré, geen eis.quote:
Fijn om jouw 'eisen' te weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kut en een hartslag. die laatste is een pré, geen eis.
quote:
Maakt me eigenlijk geen flikker uit. In Gelderland.quote:
Daar weet ik niks. En het is ook iets te generiek voor waar ik naar op zoek ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Tamashii het volgende:
Maakt me eigenlijk geen flikker uit. In Gelderland.
Pff dat maakt het lastigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Maakt me eigenlijk geen flikker uit. In Gelderland.
Dat zijn mij eisenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Eigenlijk is het maar heel weinig werk.quote:
Heb je een schep voor mij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je kunt terecht op de begraafplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |