SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed welquote:
Goed om te horenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed wel![]()
Aangeschoten, tevreden over het verloop van de dag maar nu voel ik mij even eenzaam
+1quote:
quote:
/mierenneukenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet dat je Glen 18 whisky is hè?
Goed hoor.quote:
Ziek, zware ontsteking. Kuur daarvoor gekregen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Kaneelstokje, hoe is het met je moeder?
Geen tijd om terug te lezen.
Jezus, ik ben alleen maar heel hoogstaande posts van jou gewend. Wil je heel snel ff normaal doen?quote:
Oke, maar niks ernstigs? Dus het komt weer goed?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziek, zware ontsteking. Kuur daarvoor gekregen.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:36 schreef Tamashii het volgende:
En met niks ernstigs bedoel ik natuurlijk gewoon niet de dood. Ik bedoel, het is dus wel ernstig, maar niet zo ernstig dus. Maar ik kan me voorstellen dat dat gemeen overkomt.
Glibberig!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel heel smooth Tam dr nummer aan het hosselen nu
Het lukt manquote:
Heldin!quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed hoor
Nee, lijkt niks ernstigs te zijn. Alleen hoopt ze wel snel beter te zijn, anders moet ze veel klanten afzeggen de komende week.
Volgens mij kan jij alles hosselen. Je bent iig niet op je mondje gevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel heel smooth Tam dr nummer aan het hosselen nu
Hoe weet jij dat nou weer? Misschien ben ik wel een oud wijf van 50 met verlepte tanden en haren.quote:
Maar ik vind je wel lief hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij alles hosselen. Je bent iig niet op je mondje gevallen.
De knopen van mijn spijkerbroek sprongen 'spontaan' open van deze opwindende beschrijving.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Tamashii het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer? Misschien ben ik wel een oud wijf van 50 met verlepte tanden en haren.
Picsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De knopen van mijn spijkerbroek sprongen 'spontaan' open van deze opwindende beschrijving.
Dat kleine beetje geilheid wat ik had, is nu weg!!quote:
Wie weet kan Tam nog wat voor je betekenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat kleine beetje geilheid wat ik had, is nu weg!!
Wauw, geyl he. Word je ook zo opgewonden hiervan? Ik zit al half in mijn negligé te chatten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De knopen van mijn spijkerbroek sprongen 'spontaan' open van deze opwindende beschrijving.
Gelukkig had ik mijn knopen nog niet dichtgedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, geyl he. Word je ook zo opgewonden hiervan? Ik zit al half in mijn negligé te chatten.
Bummerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef DaMook het volgende:
Avond, ik was samen met mijn oom als laatste weg op de verjaardag van mijn oma
. Lang leve de vrijmibo die ik vooraf had
.
Hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef DaMook het volgende:
Avond, ik was samen met mijn oom als laatste weg op de verjaardag van mijn oma
. Lang leve de vrijmibo die ik vooraf had
.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet kan Tam nog wat voor je betekenen.
Ik bel mijn zoon gewoon op die 4 meter verderop zit dat er eten isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Met je zusje via Whatsapp bespreken wat je voor moederdag gaat doen
Had jij er iets aan gehad dan?quote:
Mooi, hoef ik niet bang te zijn dat je me bespringtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi
[..]
[..]
Ik bel mijn zoon gewoon op die 4 meter verderop zit dat er eten is
Neequote:
Kom je langs dan ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet bang te zijn dat je me bespringt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |