SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
TinyPic eikelsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
De OP doet het steeds minder goed.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
UPDATE!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
lastige....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef marcodej het volgende:
Rechtsonder in het hoekje achter Rene een man of een vrouw?
Klopt wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef Burner82 het volgende:
De oplossing voor Belgisch voetbal: nieuwe stadions bouwen
Dat mogen ze echt doen ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef Burner82 het volgende:
De oplossing voor Belgisch voetbal: nieuwe stadions bouwen
man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef marcodej het volgende:
Weet ik veel, ik kijk VI.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oja, dat was ik ook nog van plan om terug te kijken. Is het wat?
Man..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:37 schreef marcodej het volgende:
Dat lijkt mij echt hipster tv.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oja, dat was ik ook nog van plan om terug te kijken. Is het wat?
link?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan weer met jasje uit eigen webshop
Mobiel fokkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Gelukkig geen pagina 1 meer. Nu kan ik mobiel normaal meeposten![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef heiden6 het volgende:
voor Dries Mertens is speciaal een nog kleiner bekertje gemaakt.
Hier in het VI topic doen we dat niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ik zou bijna de OP hier posten op caland weg te jagen.
*omquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
VIquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
240 euroquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.johanderksenkleding.nl/colberts
Rechtsboven
Vreemd programma was dat. Die.jongens begrepen Bossie gewoon nietquote:
Als morgen de dijken doorbreken krijgt Yellow daar ook de schuld van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk dat Van Geel altijd de schuld krijgt terwijl Mario zelf ontslag heeft genomen.
quote:
Jup. Graszaden om gras te krijgen.... ik zou het kopenquote:
qua spel begonnen ze ook goed, alleen vergaten er een paar zoals gebruikelijk ook te verdedigenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
"Ik had nog zo gezegd, goed beginnen"
-Dick Advocaat
En dan zijn er dus nog steeds mensen die zeggen dat Dick geen goede trainer is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
"Ik had nog zo gezegd, goed beginnen"
-Dick Advocaat
Nu ben je weer cynischquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan zijn er dus nog steeds mensen die zeggen dat Dick geen goede trainer is.
Om te janken, idd.quote:
tyft toch op klapmongoolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je een nieuw woord hebt geleerd
quote:
Hansiequote:
Ik lig al klaarquote:
Wat een prachtige zin.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij Brands is geen enkele speler niet meer goedkoop.
Nee hoor, dat is buitenspelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Het engste woord in het voetbal: Zaakwaarnemer....
Middenvelders van Arsenal komen niet bij Az & NEC vandaan hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Met schone erachter dat is gewoon niveau arsenal
ff lachen met ze allen anders is het zo zieligquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt dat ze de stoel weggehaald hebben.
en dat hij staat.
ha ha ha
Net als dat Suarez en Robben niet van een ploeg als Groningen kunnen komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Middenvelders van Arsenal komen niet bij Az & NEC vandaan hoor
Gelukkig zijn arteta ramsey en wilshere wel heeel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Middenvelders van Arsenal komen niet bij Az & NEC vandaan hoor
Dan moeten ze maar beter oplettenquote:
Ehm, jawelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Net als dat Suarez en Robben niet van een ploeg als Groningen kunnen komen?
Cazorla? En Wilshere en Arteta zijn van wereldniveau. Zet eerst je tv maar eens.aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig zijn arteta ramsey en wilshere wel heeel goed
Dat kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig zijn arteta ramsey en wilshere wel heeel goed
Zelfbedacht ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
PSV moet eigenlijk door de grond zakken van schaamte. Maar ja, gaat niet meer. Die hebben ze verkocht aan de gemeente Eindhoven.
en feyenooit schooit bij hun eigen supportersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
PSV moet eigenlijk door de grond zakken van schaamte. Maar ja, gaat niet meer. Die hebben ze verkocht aan de gemeente Eindhoven.
Wat orgineel. Je lacht nu zeker zelf als enige?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Met schone erachter dat is gewoon niveau arsenal
Een club leeft van supporters, slimpie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
en feyenooit schooit bij hun eigen supporters
Schooien bij supporters is zieligquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een club leeft van supporters, slimpie.
Het is origineel, en nee, het is alles behalve grappig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat orgineel. Je lacht nu zeker zelf als enige?
Toch gisteren paar keer zien langskomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is origineel, en nee, het is alles behalve grappig.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Schooien bij supporters is zielig
liever schooien bij de gemeente doen ze ook eens iets voor de club
Uh, oke.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Schooien bij supporters is zielig
liever schooien bij de gemeente doen ze ook eens iets voor de club
Ik doelde op je taal fout.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch gisteren paar keer zien langskomen.
Gewoon inschakelen, ouwe reus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb het begin gemist...![]()
Ik wacht wel op de mp4.
Wat is Feyenoord dan ?hahahahahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is origineel, en nee, het is alles behalve grappig.
Van wat ooit een topclub van wel eer was, blijft nu maar weinig over. Ze bestaan 100 jaar. Grijpen naast de titel, verspelen kinderlijk eenvoudig de beker. Hebben in 40 jaar nog nooit zo'n slechte verdediging gehad. Gaan dit jaar wederom geen CL halen..
Nee Davy, het is alles behalve lachen met psv momenteel
Aha, klinkt aannemelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vraagtekentje is wat er in hun hoofden omgaat
Klopt, PSV had dat moment inderdaad echt pechquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |