Die dokter was natuurlijk geen PSV-arts slimmerd. Of denk je dat PSV een oncoloog in dienst heeft..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Mag hopen voor jullie dat die dokter weg is
Lol self failquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Die dokter was natuurlijk geen PSV-arts slimmerd. Of denk je dat PSV een oncoloog in dienst heeft..
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Die dokter was natuurlijk geen PSV-arts slimmerd. Of denk je dat PSV een oncoloog in dienst heeft..
Iemand die bij PSV werkt(e) is een tactloze miskleun.quote:'Op een gegeven moment liet ik de dokter van PSV voelen. Hij wilde me voor de zekerheid laten onderzoeken in het ziekenhuis. Het was op een donderdag. 'Dat ziet er niet goed uit', zei de arts in het ziekenhuis, 'dat kan heel goed kanker zijn.' Hij was vrij stellig en wilde me de volgende ochtend opereren.'
Dokter bij PSV stuurt hem naar ziekenhuis omdat hij verharding in zijn zak heeft. Lijkt me vrij normaal, of wachten ze in Rotterdam totdat je miljoenenspeler niet meer kan lopen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Iemand die bij PSV werkt(e) is een tactloze miskleun.
Dat lijkt mij niet uitgesloten als je Cisse als voorbeeld neemt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dokter bij PSV stuurt hem naar ziekenhuis omdat hij verharding in zijn zak heeft. Lijkt me vrij normaal, of wachten ze in Rotterdam totdat je miljoenenspeler niet meer kan lopen?
Hoax!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dokter bij PSV stuurt hem naar ziekenhuis omdat hij verharding in zijn zak heeft. Lijkt me vrij normaal, of wachten ze in Rotterdam totdat je miljoenenspeler niet meer kan lopen?
Nee. Een clubarts die daar een verharding voelt moet gewoon op eigen houtje zeggen dat er niets aan de hand is en niet doorverwijzen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:54 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Iemand die bij PSV werkt(e) is een tactloze miskleun.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Bij de selectie. Wel lezen voor je blaat.
Wel een leuk afscheidtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 19:32:04#strootman niet mee naar Enschede. Hij is geblesseerd. #Engelaar neemt zijn plaats in. Die krijgt dus een afscheid v #advocaat #twepsv reageer retweet
Die verdient geen afscheid. De Winston Bogarde van PSV.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]Wel een leuk afscheidtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 19:32:04#strootman niet mee naar Enschede. Hij is geblesseerd. #Engelaar neemt zijn plaats in. Die krijgt dus een afscheid v #advocaat #twepsv reageer retweet
Zal het met de afscheidstour van Van Bommel te maken hebben?twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:39:09#PSV speelt deze dinsdag (14 mei) oefenwedstrijd in en tegen Fortuna #Sittard, ploeg uitgespeeld in Jupiler League. reageer retweet
Als er dan ook nog tegen Barça en Bayern München gespeeld gaat worden vind ik het primaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal het met de afscheidstour van Van Bommel te maken hebben?twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 22:39:09#PSV speelt deze dinsdag (14 mei) oefenwedstrijd in en tegen Fortuna #Sittard, ploeg uitgespeeld in Jupiler League. reageer retweet
Hij zou ons een afscheidscadeau moeten geven. Misschien kan hij van al dat belachelijke salaris over de afgelopen jaren trakteren op een centrale verdediger?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die verdient geen afscheid. De Winston Bogarde van PSV.
dat laatste mag niet eensquote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Stoch en 8.5 miljoen voor Mertens. Wat een bullshitgerucht.
Ik zeg: doen. En dan Stoch meteen doorverkopen.
Zou het? Toch bij 31 goals betrokken. Balasz ging ook voor 12 oid?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
8.5M voor Mertens zou ik al doen trouwens, ik denk niet dat je ergens veel meer gaat krijgen
Denk dat je hem voor 6 al moet inpakken en wegbrengen. Geweldige stats, maar dat vertelt niet het hele verhaal in dit geval.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
8.5M voor Mertens zou ik al doen trouwens, ik denk niet dat je ergens veel meer gaat krijgen
Ja naar Rusland, dat is altijd een paar miljoentjes extra, want wie wil daar nou heenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het? Toch bij 31 goals betrokken. Balasz ging ook voor 12 oid?
Turkije is dezelfde categorie volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja naar Rusland, dat is altijd een paar miljoentjes extra, want wie wil daar nou heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |