abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126356358
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:37 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

:')

Ja, want jij hebt hem gevolgd. Blind kon er vorig seizoen ook niks van en is nu ineens de held. Het kan gek lopen.
De keren dat ik hem heb gezien zowel bij PSV als Jong PSV was het niet veel nee. Maar blijf jij je maar vooral vasthouden dat het door zijn vertrouwen en beenbreuk komt :')

De problemen bij Blind lagen vooral op het fysiek. EN fysiek is veel makkelijker te trainen, helemaal als je voetballend gewoon al goed genoeg bent.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_126356430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee hoor, ik fap niet op fysiek sterke spelers.
Nee. Op kleine Deentjes met knapenkontjes. Dat is meer jouw ding.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:48:16 #178
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126356626
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

_O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126356649
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:42 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ja man. Zolang ze je kampioenschappen geven ^O^
  zaterdag 11 mei 2013 @ 18:48:50 #180
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_126356653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:39 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Bouma eigenlijk nog wel redelijk in vergelijking met zijn kompanen in de achterste linie.
En als je ziet hoe makkelijk hij weggekapt wordt door Maher in de bekerfinale, dan is dat een treurige conclusie voor de gehele verdediging. Maar dat is natuurlijk ook geen verrassing verder.
pi_126356674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:33 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Dus jij rekent de oud-aanvoerder van Kopenhagen en beste verdediger van de Deense competitie af op maandagavond-wedstrijdjes bij Jong-PSV terwijl hij door de trainer wordt genegeerd en een jaar geblesseerd is geweest?

Dat plus de wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld. En laten we eerlijk wezen: dat was niet best en zeker geen aanleiding om hem boven Marcelo te verkiezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_126357153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat plus de wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld. En laten we eerlijk wezen: dat was niet best en zeker geen aanleiding om hem boven Marcelo te verkiezen.
Al die wedstrijden speelde hij toch met Marcelo?
pi_126357240
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Al die wedstrijden speelde hij toch met Marcelo?
Nee, ook 2 x in de basis met Derijck in de Eredivisie.
pi_126357303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:04 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, ook 2 x in de basis met Derijck in de Eredivisie.
Zoals ik al zei: 'Zet hem naast een echte verdediger'

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 19:07:26 ]
pi_126357423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja leuk, maar Zanka zou toch die echte verdediger zijn? Of moest hij juist de voetballende verdediger zijn?
pi_126357587
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:08 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja leuk, maar Zanka zou toch die echte verdediger zijn? Of moest hij juist de voetballende verdediger zijn?
Zanka is helaas geen Alax die werk voor 2 kan verrichten.
pi_126357590
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tja, naast een echte topper is het voor iedereen makkelijker spelen natuurlijk. Met een Alex naast hem zou het gebras van Marcelo ook minder opvallen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_126357625
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Klopt, Zanka is gewoon een middelmatige speler die moeite heeft een medespeler vanaf 2 meter zuiver aan te spelen en qua concentratie net zo sterk als Marcelo is.
Maar het is geen miskoop natuurlijk.
pi_126357664
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, naast een echte topper is het voor iedereen makkelijker spelen natuurlijk. Met een Alex naast hem zou het gebras van Marcelo ook minder opvallen.
Naast een vdHoorn, vDijk weet ik het loopt het al veel beter. Naast een 'zekere' verdediger heb je al profijt, hoeft niet persé die 2 zijn die ik opnoem, heb hun 2 nauwelijks zien spelen maar ga uit van anderen zijn mening. Maar zoals ik zei naast iemand die zeker is en kan/wil communiceren loopt het veel en veel beter.
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:14 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, Zanka is gewoon een middelmatige speler die moeite heeft een medespeler vanaf 2 meter zuiver aan te spelen en qua concentratie net zo sterk als Marcelo is.
Maar het is geen miskoop natuurlijk.
Klopt, transfervrij, zie je toch iets goed :W

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 19:15:23 ]
pi_126357681
quote:

[..]

Hij heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf idd :') .

Maar hij zal vast wel de kans krijgen zich te bewijzen, het is idd niet aannemelijk dat PSV eventjes 4 verdedigers van niveau aantrekt. Hell, met ééntje op niveau ben ik al blij :') .

Dan mag hij het laten zien.
pi_126357734
Hij wordt gewoon rustig gebracht.
Arsenal wilde hem niet voor niets halen _O_
pi_126357763
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf idd :') .

Maar hij zal vast wel de kans krijgen zich te bewijzen, het is idd niet aannemelijk dat PSV eventjes 4 verdedigers van niveau aantrekt. Hell, met ééntje op niveau ben ik al blij :') .

Dan mag hij het laten zien.
Roep ook nergens dat hij top top is hoor, maar ben vooral benieuwd waar Brands ze gaat vinden. Transfervrije type Brechet of gewoon eentje kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 19:17:38 ]
pi_126357917
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij wordt gewoon rustig gebracht.
Arsenal wilde hem niet voor niets halen _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee hoor, ik fap niet op fysiek sterke spelers.
Hey Gijpie :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2013 19:21:04 ]
pi_126358016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

Hey Gijpie :W
Ach, zolang ik nog niet blij wordt van spelers als Schalk en Van Duinen zit het bij mij wel goed hoor :')
pi_126358102
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Roep ook nergens dat hij top top is hoor, maar ben vooral benieuwd waar Brands ze gaat vinden. Transfervrije type Brechet of gewoon eentje kopen.
Ik vrees dat Brands ze helemaal nergens gaat vinden eigenlijk :') . Daarom zeg ik ook dat ik al blij ben als er maar ééntje met niveau komt.
pi_126358213
quote:

[..]

Nee, maar geen één ploeg in Nederland heeft een Alex. Ajax, Feyenoord en Vitesse hebben centraal achterin ook geen alleskunners. Maar wel spelers die op elkaar afgestemd zijn, of in ieder geval beter dan bij PSV het geval is. Persoonlijk vond ik de wedstrijden met Zanka en Derijck nog de meest redelijke combinatie, maar ook in het eerste blijft dat Zanka gewoon een kutjaar heeft. Ik blijf er bij dat hij er wel komt, als hij blijft werken en als men bij PSV eens een keer serieus met hem op tafel gaat. Wat mij betreft het tweede wat Cocu moet doen.

Het eerste? Als de sodemieter met Hutchinson om tafel, contract aanbieden voor 3 jaar en dan moet Cocu op het graf van zijn moeder zweren dat Hutchinson geen seconde meer RB hoeft te spelen, maar mag knokken voor een basisplek op het middenveld.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:33:47 #197
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_126358529
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vrees dat Brands ze helemaal nergens gaat vinden eigenlijk :') . Daarom zeg ik ook dat ik al blij ben als er maar ééntje met niveau komt.
Zal wel achter Viergever aan gaan deze zomer :{
pi_126358548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Nee, maar geen één ploeg in Nederland heeft een Alex. Ajax, Feyenoord en Vitesse hebben centraal achterin ook geen alleskunners. Maar wel spelers die op elkaar afgestemd zijn, of in ieder geval beter dan bij PSV het geval is. Persoonlijk vond ik de wedstrijden met Zanka en Derijck nog de meest redelijke combinatie, maar ook in het eerste blijft dat Zanka gewoon een kutjaar heeft. Ik blijf er bij dat hij er wel komt, als hij blijft werken en als men bij PSV eens een keer serieus met hem op tafel gaat. Wat mij betreft het tweede wat Cocu moet doen.

Het eerste? Als de sodemieter met Hutchinson om tafel, contract aanbieden voor 3 jaar en dan moet Cocu op het graf van zijn moeder zweren dat Hutchinson geen seconde meer RB hoeft te spelen, maar mag knokken voor een basisplek op het middenveld.
Zanka heeft een jaar net als Pieters na een blessure. Hij heeft maar 5 wedstrijden in de eerste meegedaan en daar kan je gewoon niet je mening over geven. Ook al speelt hij matig bij Jong PSV. Idd gewoon vertouwen geven, die jongen kan het echt niet zomaar het verdedigen verleerd hebben. Hutchinson weet ik het niet, die man is aan de bal echt slecht geworden hoor, hij speelt net als Gini aan de bal. Een kip zonder kop, wie weet komt het door de RB virus, aangezien Mano daar ook last van heeft. :') Maar ik denk dat het meer komt door zijn leeftijd, hij is al 29 en niet meer zo fit als vroeger. Hutchinson beter transfervrij laten gaan, geef nota bene vOoijen een kans op het middenveld of Ritzmaier. Ik zie hun liever aangezien die nog van waarde kunnen zijn sportief en misschien financieel in de toekomst.
pi_126358663
quote:
In de zomer van 2003 heeft Arjen Robben letterlijk doodsangsten uitgestaan, nadat een arts in het ziekenhuis de toenmalige linkspoot van PSV had verteld dat hij mogelijk teelbalkanker zou hebben. Dat vertelt de voetballer van Bayern München in het laatste nummer van magazine Helden, dat vrijdag is verschenen.

'In de zomer van 2003 voelde ik een verharding bij een bal', laat Robben optekenen in Helden. 'Op een gegeven moment liet ik de dokter van PSV voelen. Hij wilde me voor de zekerheid laten onderzoeken in het ziekenhuis. Het was op een donderdag. 'Dat ziet er niet goed uit', zei de arts in het ziekenhuis, 'dat kan heel goed kanker zijn.' Hij was vrij stellig en wilde me de volgende ochtend opereren.'

Dat kon echter niet, omdat de opa van Robbens vrouw Bernadien die dag werd begraven. De voetballer wilde de begrafenis koste wat het kost bijwonen. De operatie werd verzet naar maandag.
Ik heb het alleen Bernadien en mijn familie verteld, verder niemand. Ik leefde drie dagen met het idee dat ik kanker had, dat ik misschien wel dood zou gaan. Voor mijn familie waren die dagen een hel. Maandag werd ik geopereerd. Meteen toen ik wakker werd, wist de dokter dat het geen kanker was. De verharding was niet meer dan oud bloedstolsel. Achteraf vind ik het onbegrijpelijk dat de arts zei dat hij dacht dat het kanker was. Wacht dan even, als geen honderd procent zekerheid hebt.' Robben sprak de arts nooit meer. 'Ik was allang blij dat ik niets ernstigs had.'
Mag hopen voor jullie dat die dokter weg is :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_126358746
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:36 schreef Cara het volgende:

[..]

Mag hopen voor jullie dat die dokter weg is :')
Dokter heeft opzich wel gelijk, Robben speelt als een man zonder ballen. . :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')