Laaste update Boston:quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef zijwielen het volgende:
heeft de illuminati wat met de bom te maken?
En verder met dit topic, waarin Tribalwars bewijzen gaat aanleveren dat de Illuminati de aanslag hebben gepleegd!quote:'Verhoor Boston-verdachte op losse schroeven'
De Amerikaanse autoriteiten zullen mogelijk de nog levende verdachte van de bomaanslag bij de marathon in Boston niet kunnen verhoren. Dat zei burgemeester Tom Menino van Boston zondag tegen de nieuwszender ABC.
Volgens Menino is zijn gezondheidstoestand zeer ernstig. En wij weten niet of wij de gelegenheid krijgen hem te verhoren, aldus de burgemeester.
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
illuminati card spel voorspelde al een aanslag
FBI financiert de aanslagen volgens deze bron
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2095&l=NL
deze bron bevestigt mijn argument: dat er acteurs bij betrokken zijn. dat er zogenaamde beveiligers bij betrokken zijn. je ziet op geen een foto de echte dader dat vind ik ook opvallend. ook niet voor 100% betrouwbaar want het komt van infowars af.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
family guy voorspelde de aanslag al in hun aflevering. hoezo weten er al mensen voor de aanslag van af. dat geeft aan dat het gepland is. door de illuminati.
er is ook na de aanslag weer een wet aangenomen . die inhoud dat alle sociale media alle infomatie van personen mag afstaan aan amerika.
http://www.niburu.co/inde(...)2:internet&Itemid=35
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef Summers het volgende:
Voor de geinteresseerden heleboel foto en videomateriaal over Boston http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=180
Its so wonderful isn't it!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/yV9gCWNj7_O_tcCabdONJg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NQ--/http://media.zenfs.com/en(...)057-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja waarschijnlijk is ie in t olympics volgende keer.quote:
't is Amerika he, media overspoelt zoiets en gewonden worden als helden ontvangen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk is ie in t olympics volgende keer.
zwak hoor om niks anders meer te weten dan persoonlijke aanvallen en groepsdruk . Je begrijpt hopelijk dat dat soort argumenten alleen maar werkt bij mensen die niet zelfstandig nadenken en geloven dat ze bevestiging nodig hebben van de meerderheid om hun eigen ogen te gebruiken en hun eigen hersenen .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 04:06 schreef Dlocks het volgende:
Maar inderdaad, de usual suspects die direct al na 1 minuut blerren: "False flag! False flag!". Niet eerst rustig informatie afwachten en na een paar dagen de beschikbare informatie objectief bekijken. Nee, na 1 minuut gillen dat het een false flag is terwijl er nog 0,0 informatie is.
Uitgangspunt ofwel tunnelvisie is dan al vanaf minuut 1 dat het om een false flag gaat. Alle informatie vanaf minuut 1 die het tegendeel laat zien is verzonnen, nep, of wat dan ook. En alles wat niet direct duidelijk is moet dan gelijk bewijs zijn voor false flag. Al het andere keihard negeren en alle ratio los laten.
Als je kijkt naar de hoeveelheid onzin (sommigen noemen het bewijs) waar men de eerste dagen mee kwam aanzetten, vrijwel alles was al snel vrij eenvoudig onderuit te halen. Maar complotgelovers blijven door gaan. Als van de 100 'bewijzen' van complot gelovers er uiteindelijk 99 overduidelijk feitelijk onjuist zijn en 1 niet te debunken is maar ook geen concreet bewijs is voor een false flag dan is dat ene puntje toch het bewijs dat het een false flag is.
Andersom, als er 100 bewijzen zijn dat het niet om een false flag gaat waarvan er uiteindelijk 99 overduidelijk ook feitelijk juist zijn en er over slechts 1 puntje twijfel/onduidelijkheid kan onstaan dan is de logica van complotgelovers dat het wel een false flag moet zijn.
Tegen dat soort uitermate kromme logica valt niet tegen op te werken.
Netzoals met foto's. Als een foto een bewijs is dat het GEEN false flag is dan is de foto bewerkt in photoshop. Is er een foto uit dezelfde reeks die vaag en onduidelijk is dan is die foto opeens wel betrouwbaar, niet bewerkt in photoshop en bewijs dat het om een false flag gaat.
Soms denk ik echt dat er bij sommige mensen bepaalde lijntjes tussen verschillende delen van de hersenen missen.
Dat jij mijn constatering ziet als een persoonlijke aanval zegt meer over jou en hoe jij denkt dan over mij...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 04:48 schreef Summers het volgende:
[..]
zwak hoor om niks anders meer te weten dan persoonlijke aanvallen en groepsdruk . Je begrijpt hopelijk dat dat soort argumenten alleen maar werkt bij mensen die niet zelfstandig nadenken en geloven dat ze bevestiging nodig hebben van de meerderheid om hun eigen ogen te gebruiken en hun eigen hersenen .
Iedereen is gelijk en iedereen moet de wereld via zichzelf waarnemen en niet iedereen hoeft hetzelfde te zien of hetzelfde te vinden .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 04:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat jij mijn constatering ziet als een persoonlijke aanval zegt meer over jou en hoe jij denkt dan over mij...
Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Laatste nieuws over de brothers in crime:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-eerder-moorden.html
ophopend bewijsmateriaal, dus de false flaggers kunnen de vlaggen binnenhalen
Wrs na een discussie over 9/11?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
CSI New York, misschien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen. Maar hoe komen ze ineens aan het verhaal dat ze drie moorden hebben gepleegd. Geloof er helemaal niks van. Al hoewel het maakt niet uit wat ze verzinnen de meeste mensen geloven het toch wel.
quote:Naast forensisch bewijsmateriaal, is er ook bewijs dat mobiele telefoons van de Tsarnajev-broers op de avond van de moord waarschijnlijk in de buurt van het huis waren. De onderzoekers willen eerst een DNA-test voltooien, voordat de jongere broer Dzjochar Tsarnajev (19) wordt gedagvaard.
Smuiig verhaaltje , past bij de lange rij leugens , oh hij heeft zichzelf neergeschoten in zijn keel . Oeps is niet waar . Oh hij gooide met zelfgemaakte granaten , oeps niet waar . Ze hebben een 7/11 beroofd , oeps niet waar . Hij had een geweer in de boot , oeps niet waar . En niet te vergeten alle andere verdachten waar we niet naar mogen kijken , bomb sniffing dogs of bomb drill word niet op geantwoord en gewoon ontkend , foto's die niet logisch zijn en waar ledematen veerdwijnen en weer verschijnen , het zaakje stinkt nog steeds .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds als verdacht he;)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Op ABCnews (waar nu.nl de info vandaan heeft) staat wat meer info:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
quote:[..]
From there the case went cold, until photos of the Boston Marathon suspects were released and family and friends of the Waltham victims recognized them and remembered Tamerlan's strange behavior after the murders. He did not attend his friend's funeral and vanished from the martial arts gyms where the men had sparred together.
[..]
http://abcnews.go.com/Blo(...)9151271#.UY4g0Cv8_Fw
ah jij hebt alles dus gevolgd die 5 dagen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Smuiig verhaaltje , past bij de lange rij leugens , oh hij heeft zichzelf neergeschoten in zijn keel . Oeps is niet waar . Oh hij gooide met zelfgemaakte granaten , oeps niet waar . Ze hebben een 7/11 beroofd , oeps niet waar . Hij had een geweer in de boot , oeps niet waar . En niet te vergeten alle andere verdachten waar we niet naar mogen kijken , bomb sniffing dogs of bomb drill word niet op geantwoord en gewoon ontkend , foto's die niet logisch zijn en waar ledematen veerdwijnen en weer verschijnen , het zaakje stinkt nog steeds .
De Tsarnajev-broers die worden verdacht van de bomaanslag bij de marathon van Boston, zijn MOGELIJK!!! betrokken geweest bij een drievoudige moord in 2011.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Klopt. Verdachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds als verdacht he;)
Tot dus ver hoopt het bewijs zich op.
wat ik me nog steeds afvraag, ook na behoorlijk door de website van summers door gebladerd.
wie heeft het Boston verhaal vanaf begin gevolgd ik, had namelijk eerste link gelegd met Boston en BNW na het twitter bericht van Alex Jones ongeveer een kleine uur a 2 uur na de aanslag ( toen nog vermoedelijke gasexplosie)
als zoiets gebeurt verdiep ik me er goed in, heb ongeveer 10 uur na politie scanner lopen luisteren tijdens klopjacht, heeft iemand dat nog meer gedaan?
geen idee, wat ik raarder vind is dat bepaalde andere dingen eerder die aandacht verdienen als dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Verdachten.
Vanaf het eerste moment dat de nieuwsberichten en beelden live! over de bomaanslag in Boston binnenkwamen werd hier op BNW al false flag geroepen,
Ik vraag me echt af waarom mensen dat doen? Wat is de reden van die pavlovreactie?
nee dit zijn berichten die wereldwijd door de MSM 100 keer zijn herhaald maar niet waar bleken . Ondertussen roepen mensen wel dagenlang " zie je wat een monsters ze hebben dit en dat gedaan " word het weer tegengesproken in de MSM maar niet herhaald , komt de volgende leugen , krijg je vervolgens weer dagenlang " Zie je wel wat een monsters " . Ik heb niet alles gevolgd maar ik kom elke dag weer iets nieuws tegen , gisteren een filmpje van fox 25 die het over bomb sniffing dogs had .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah jij hebt alles dus gevolgd die 5 dagen?
merk ik hier uit.. of pluk je dit van een website af?
gelijk dingen weer afschilderen als leugens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:47 schreef Summers het volgende:
[..]
nee dit zijn berichten die wereldwijd door de MSM 100 keer zijn herhaald maar niet waar bleken . Ondertussen roepen mensen wel dagenlang " zie je wat een monsters ze hebben dit en dat gedaan " word het weer tegengesproken in de MSM maar niet herhaald , komt de volgende leugen , krijg je vervolgens weer dagenlang " Zie je wel wat een monsters " . Ik heb niet alles gevolgd maar ik kom elke dag weer iets nieuws tegen , gisteren een filmpje van fox 25 die het over bomb sniffing dogs had .
Ik noem een paar leugens en dan zeg jij dat ik niet weet wat er niet klopt , ik weet wel wat er niet klopt , er zijn ook heel veel foto's die niet kloppen . Ook daar kan ik je precies aangeven wat er volgens mij niet klopt . Misschien dat jij jezelf als waarheidsgever ziet met je opmerking " ook al geven we je antwoord op vragen " ik geef antwoord terug , je hoeft het niet aan te nemen net zomin als dat ik jouw antwoorden aan moet nemen .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
gelijk dingen weer afschilderen als leugens.
je hebt niet alles gevolgd van dag 1 maar je bent wel 100% zeker van je zaak.
In jou ogen klopt iets niet je weet niet eens wat niet klopt maar, er is iets wat niet klopt.
ook al geven we je een antwoord op elke vraag, door vaak logisch na te denken.
En omdat mensen al weten waar ze aan toe zijn bij de MSM en overheden , zien ze wellicht eerder dat er iets niet klopt dan mensen die nog alle vertrouwen hebben in de MSM . Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar wederom hoef ik het niet met jou eens te zijn . Misschien dat jij er geen rekening mee houd dat je misschien wel je kop in het zand steekt maar je begrijpt toch hopelijk wel dat ik dat openlaat en blijf bij wat ik zelf waarneem .quote:9/11 bijvoorbeeld was ik met een vriend mijn pc aan het repareren in mijn woonkamer.
we hadden op de achtergrond sky news staan breaking news over een van de wtc torens die in de brand stond en vanaf toen onafgebroken zitten kijken naar het nieuws en ook gelijk toen we mijn pc weer in elkaar hadden nieuws via internet gevolgd. wat ons toen gelijk opviel, en ook gelijk vreemd vonden was het instorten zelf van wtc 7 en de inslag in de grond Shanksville in Pennsylvania, en gingen gelijk al vragen stellen daarover. en we bemerkten dat we niet de enige waren die dat dachten. zelfs de nieuws lezers stelden die vragen.
die vragen zijn voor het grotendeels nog steeds niet duidelijk.
al zijn er in de loop der jaren ook via BNW een groot aantal van deze vragen beantwoord.
Ik en meerdere hier zien ook dat de MSM fouten maakt, of niet alles te vertellen over een onderwerp, wel apart, dat alle MSM dan niet te vertrouwen is, ze zitten althans dichter bij de waarheid dan wat ik hier voorbij hoor komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik noem een paar leugens en dan zeg jij dat ik niet weet wat er niet klopt , ik weet wel wat er niet klopt , er zijn ook heel veel foto's die niet kloppen . Ook daar kan ik je precies aangeven wat er volgens mij niet klopt . Misschien dat jij jezelf als waarheidsgever ziet met je opmerking " ook al geven we je antwoord op vragen " ik geef antwoord terug , je hoeft het niet aan te nemen net zomin als dat ik jouw antwoorden aan moet nemen .
[..]
En omdat mensen al weten waar ze aan toe zijn bij de MSM en overheden , zien ze wellicht eerder dat er iets niet klopt dan mensen die nog alle vertrouwen hebben in de MSM . Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar wederom hoef ik het niet met jou eens te zijn . Misschien dat jij er geen rekening mee houd dat je misschien wel je kop in het zand steekt maar je begrijpt toch hopelijk wel dat ik dat openlaat en blijf bij wat ik zelf waarneem .
Ook alle false flag roepers merkten dat ze niet de enige waren dus ik weet wat je bedoeld![]()
Uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk of ik op de hoogte ben van het nieuws en niet de MSM , met internet maakt het niet meer uit in welke mate de MSM te vertrouwen is .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik en meerdere hier zien ook dat de MSM fouten maakt, of niet alles te vertellen over een onderwerp, wel apart, dat alle MSM dan niet te vertrouwen is, ze zitten althans dichter bij de waarheid dan wat ik hier voorbij hoor komen.
Welnee , ik geloof het niet op basis van alle leugens en tegenstrijdigheden en het negeren van relevante vragen door officials .quote:En het enige waarom jij het niet geloofd zijn puur onderbuik gevoelens en niet zozeer omdat alles wat jij leest waarheid is, althans de links die jullie elke keer aanslepen. sommige ideeën ( want dat zijn het) zijn zeer interessant maar het is en blijft een theorie.
Op basis van wat geloof jij dan waarin je gelooft? En waarom ben je er zo heilig van overtuigd dat de bronnen die jij raadpleegt wél deugen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik zelf verantwoordelijk of ik op de hoogte ben van het nieuws en niet de MSM , met internet maakt het niet meer uit in welke mate de MSM te vertrouwen is .
[..]
Welnee , ik geloof het niet op basis van alle leugens en tegenstrijdigheden en het negeren van relevante vragen door officials .
Het gaat mij om zelf alles beoordelen , het gaat niet om welke bron je gelooft of beter is , met internet heb je alle bronnen .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op basis van wat geloof jij dan waarin je gelooft? En waarom ben je er zo heilig van overtuigd dat de bronnen die jij raadpleegt wél deugen?
Dus bij elk nieuwsbericht zet jij in eerste instantie vraagtekens en ga je zelf op onderzoek uit?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat mij om zelf alles beoordelen , het gaat niet om welke bron je gelooft of beter is .
Bij elk nieuwsbericht waar ik inene wel de hele dag mee word overspoeld in tegenstelling tot de overige tijd waarin er eerder nieuws word weggelaten zet ik een vraagteken .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus bij elk nieuwsbericht zet jij in eerste instantie vraagtekens en ga je zelf op onderzoek uit?
Of begrijp ik je verkeerd?
Ik ben niet zo slim, kun je hier twee zinnen van maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Bij elk nieuwsbericht waar ik inene wel de hele dag mee word overspoeld in tegenstelling tot de overige tijd waarin er eerder nieuws word weggelaten zet ik een vraagteken .
Dan zou ik het zelfde doen als ik als je zo ziek van word.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Bij elk nieuwsbericht waar ik inene wel de hele dag mee word overspoeld in tegenstelling tot de overige tijd waarin er eerder nieuws word weggelaten zet ik een vraagteken .
Jij schijnt te weten wat ze precies bedoelt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan zou ik het zelfde doen als ik als je zo ziek van word.
Trek die stekker uit de tv
Sinds wanneer word men ziek van vragen stellen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
wantrouwt alle nieuws berichten en ipv nieuws vertrouwt ze alleen maar vage sites met meningen en theorie over gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij schijnt te weten wat ze precies bedoelt?
Wat bedoelt ze dan?
Het is dat ik de context van jouw antwoord ken anders zou ik zweren dat je de nieuwe media aan het beschrijven bent.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Welnee , ik geloof het niet op basis van alle leugens en tegenstrijdigheden en het negeren van relevante vragen door officials .
vragen stellen en mening geven idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Sinds wanneer word men ziek van vragen stellen ?
Okee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
wantrouwt alle nieuws berichten en ipv nieuws vertrouwt ze alleen maar vage sites met meningen en theorie over gebeurtenissen.
wat dat zijn die sites waar zij en Tribalwars en Lambiekje hun nieuws berichten vandaan halen.
maar dat is geen nieuws.
Als jij dat vind prima toch .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het is dat ik de context van jouw antwoord ken anders zou ik zweren dat je de nieuwe media aan het beschrijven bent.
Ik heb het gevoel dat je, beetje opgekropte gevoelens hier neer plant.quote:
Hoe weten jullie die woordenkots toch steeds te ontcijferen? Ik heb het nu vier keer gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hé, ben jij ook dom?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee.
Ik snap het niet echt, denk ik, maar wrs kan ik het ook niet begrijpen, vanwege te weinig IQ.
nee is niet in de VS..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
Is de aanslag in Turkije ook een false flag?
Heb je het nu over mijn tekst?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe weten jullie die woordenkots toch steeds te ontcijferen? Ik heb het nu vier keer gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van.
Dat tweede.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee is niet in de VS..
schijnbaar zijn false flags alleen maar in Amerika
[..]
Heb je het nu over mijn tekst?
of die van Summers?
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
Is de aanslag in Turkije ook een false flag?
alles beter dan wellus nietus , het boeit me echt niet als mensen anders denken , dat is zo oud als de weg naar rome en zouden mensen gewend moeten zijn .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je, beetje opgekropte gevoelens hier neer plant.
dat is ook weleens lekker en lang leve internetquote:btw ik weet niet of je nog naar normale tv kijkt, maar het is echt een verademing om de stekker er uit te halen.
Althans ben super blij dat ik het gedaan heb, ik haal alles tegenwoordig van het web af.
goddank voor Youtube Fok! en FB
quote:ik weet niet of dit al bij de meesten bekend was.
Een motief van de vermoede bommenlegger van Boston zou woede zijn over de oorlogen van de Verenigde Staten in Afghanistan en Irak. De zwaargewonde verdachte, Dzjochar Tsarnaev, verklaarde dat tijdens zijn verhoor
misschien dan toch tijd om wat ruimdenkender te worden en wat meer open te staan voor andere ideeen .quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe weten jullie die woordenkots toch steeds te ontcijferen? Ik heb het nu vier keer gelezen, maar ik wordt er niet wijzer van.
Moet ik ruimdenkender zijn om jouw posts te kunnen ontcijferen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:37 schreef Summers het volgende:
[..]
misschien dan toch tijd om wat ruimdenkender te worden en wat meer open te staan voor andere ideeen .
het is nou ook weer geen japans en het waren maar 2 zinnen .quote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moet ik ruimdenkender zijn om jouw posts te kunnen ontcijferen?
dat niet maar merk op dat er hier 2 gebruikers best wel problemen hadden om te begrijpen wat je er mee bedoelde.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:17 schreef Summers het volgende:
[..]
het is nou ook weer geen japans en het waren maar 2 zinnen .
De schietpartij in Alphen door Tristan van der V. is ook een false flag. En niet te vergeten de aanslag door Breivik in Noorwegen. Althans, volgens bepaalde BNW'ers.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee is niet in de VS..
schijnbaar zijn false flags alleen maar in Amerika
[..]
" te krankzinnig voor woorden " is subjectief en heb ik geen boodschap aan , ook ik ervaar dat de ander niet openstaat voor dingen waar ik dan wel bewijs in zie . Als ik in TRU kom zal je ook mensen hebben die iets als krankzinnig ervaren wat de ander weer als normaal ziet . Zo is het leven .quote:Op zondag 12 mei 2013 00:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat niet maar merk op dat er hier 2 gebruikers best wel problemen hadden om te begrijpen wat je er mee bedoelde.![]()
En welles nietus verhaaltje tja, dat is eigenlijk waar dit topic nu om draait.
meer is het eigenlijk niet.
Het draait al in feite niet meer om Boston maar meer om hoe betrouwbaar het internet medium is tegenover wat er op andere media word verteld.
jij ziet MSM als propaganda en niet meer betrouwbaar en je bent niet de enige hier.
nadeel er van is dat jij en die anderen er ook niet of nauwelijks open staan voor wat hier voor tegen bewijzen worden geleverd, of de kritiek wat er geleverd word op een aantal beweringen wat in feite, te krankzinnig is voor woorden.
Zie het niet als een aanval maar meer als een simpele kijk van mij over dit topic, en hoe het nu loopt.
Ok laat ik het anders noemen ,sommige dingen zijn gewoon, not even plausible.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef Summers het volgende:
[..]
" te krankzinnig voor woorden " is subjectief en heb ik geen boodschap aan , ook ik ervaar dat de ander niet openstaat voor dingen waar ik dan wel bewijs in zie . Als ik in TRU kom zal je ook mensen hebben die iets als krankzinnig ervaren wat de ander weer als normaal ziet . Zo is het leven .
Ik houd het lekker open en ik zie wel de mogelijkheid , het is niet groter dan 9/11 of the war of terror of presidentsverkiezingen .quote:Op zondag 12 mei 2013 01:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders noemen ,sommige dingen zijn gewoon, not even plausible.
natuurlijk heb je er geen boodschap aan dat weet ik onderhand wel.
en truth is heel ander forum als BNW forum.
in Truth komen ervaringen van mensen aan het licht, of rare gebeurtenissen.
en ja ze zijn raar en apart, heb zelf ook wel enige onverklaarbare dingen ervaren.
maar waar het hier om gaat is een theorie beleving.
Zou het zo gebeurt kunnen zijn, sommige zijn denkbaar andere niet eens haalbaar.
Zelfs niet voor een groot land als de verenigde staten.
Discovery heeft wel leuke programma's en TLCquote:Btw stekker al uit de tv gehaald of kijk je nog wel tv?
zo ja mag ik vragen wat je dan nog kijkt?
Jawel er is een heel groot verschil tussen die 2.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik houd het lekker open en ik zie wel de mogelijkheid , het is niet groter dan 9/11 of the war of terror of presidentsverkiezingen .
[..]
Discovery heeft wel leuke programma's en TLC
De bommen van Boston ondersteunen de 'war on terror' juist en de 'war on terror' is altijd een topic tijdens de presidentsverkiezingen, misschien dat het niet altijd direct word genoemd maar toch.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik houd het lekker open en ik zie wel de mogelijkheid , het is niet groter dan 9/11 of the war of terror of presidentsverkiezingen .
[..]
Discovery heeft wel leuke programma's en TLC
Dat is zo en vandaar dat Boston niet onmogelijk klinkt om te organiseren .quote:Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
De bommen van Boston ondersteunen de 'war on terror' juist en de 'war on terror' is altijd een topic tijdens de presidentsverkiezingen, misschien dat het niet altijd direct word genoemd maar toch.
Het is niet groter dan omdat het een onderdeel is van.
Nee, fluitje van een cent.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is zo en vandaar dat Boston niet onmogelijk klinkt om te organiseren .
Wel als het publiek oogkleppen op heeft.quote:
Manipulatie gevolgd door indoctrinatie. Geen fascisme in 'THE *** USA', juist?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
en de beelden eerst door een filter gingen waarbij 10.000 mensen de beelden terplekke bewerkten.
voor ze via live stream te bekijken vielen
dat bedoelde ik niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Manipulatie gevolgd door indoctrinatie. Geen fascisme in 'THE *** USA', juist?
Mag je nazi Duitsland en de joden genocide vergelijken met de VS en de war on terror?
Alleen jij hebt niets van boston ervaren. Jij doet wilde aannames die nergens op gebaseerd zijn en die ook nog eens spreken van een totaal gebrek aan rationaliteit en logica.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef Summers het volgende:
[..]
" te krankzinnig voor woorden " is subjectief en heb ik geen boodschap aan , ook ik ervaar dat de ander niet openstaat voor dingen waar ik dan wel bewijs in zie . Als ik in TRU kom zal je ook mensen hebben die iets als krankzinnig ervaren wat de ander weer als normaal ziet . Zo is het leven .
kom met bewijs als je iemand wilt overtuigen van het tegendeel . Je vind het wel logica om te roepen dat ik niks heb meegekregen van Boston vanachter een pc scherm terwijl je me niet kent en niet weet hoeveel ik heb gezien .quote:Op maandag 13 mei 2013 12:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Alleen jij hebt niets van boston ervaren. Jij doet wilde aannames die nergens op gebaseerd zijn en die ook nog eens spreken van een totaal gebrek aan rationaliteit en logica.
Omgekeerde bewijslast etc.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:48 schreef Summers het volgende:
[..]
kom met bewijs als je iemand wilt overtuigen van het tegendeel .
Waar was jij toen de bom ontplofte? Heb je de amputee-actors nog om een handtekening gevraagd?quote:Je vind het wel logica om te roepen dat ik niks heb meegekregen van Boston vanachter een pc scherm terwijl je me niet kent en niet weet hoeveel ik heb gezien .
Nee. Niet zo uit de losse pols en op basis van een vermeende false flag.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Manipulatie gevolgd door indoctrinatie. Geen fascisme in 'THE *** USA', juist?
Mag je nazi Duitsland en de joden genocide vergelijken met de VS en de war on terror?
Ja en die MSM heeft t helemaal gesteunde.....hetzelfde MSM dat mensen blijven vertrouwen zonder twijfel het lijkt.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook de regering Bush mag de bak in draaien vind ik, ze zijn gewoon zonder geldige reden die 2 landen binnen gevallen. althans de gene die er verantwoordelijk voor waren,
Voor we er nu van alles bijhalen, laten we het hier over Boston hebben. Is al stof genoeg.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet?
en nee.. ook al heeft de VS zo'n beetje gezorgd voor 300.000 doden door de inval in Irak en Afghanistan.
De doden vielen door bombardementen, en aanslagen.
Persoonlijk vind ik dat er veel Soldaten uit de Vs vervolgd mogen worden.
zo zijn er meerdere bloedbaden geweest waarbij een trigger happy soldaat of piloot een slachting heeft aan gericht.
Ook de regering Bush mag de bak in draaien vind ik, ze zijn gewoon zonder geldige reden die 2 landen binnen gevallen. althans de gene die er verantwoordelijk voor waren,
de watte?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja en die MSM heeft t helemaal gesteunde.....hetzelfde MSM dat mensen blijven vertrouwen zonder twijfel het lijkt.
Ik zie geen enkele reden om TV nieuws te geloven.
Het hangt allemaal samen en ik ben tegen het verwijderen/niet willen zien van de context.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor we er nu van alles bijhalen, laten we het hier over Boston hebben. Is al stof genoeg.
Wat volgens jou de context is.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:24 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Het hangt allemaal samen en ik ben tegen het verwijderen/niet willen zien van de context.
Maar we hoeven er inderdaad niet heel diep op in te gaan. ^^
Nee. De MSM heeft dat niet gesteund. De MSM heeft dat niet geweten.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja en die MSM heeft t helemaal gesteunde.....hetzelfde MSM dat mensen blijven vertrouwen zonder twijfel het lijkt.
Ik zie geen enkele reden om TV nieuws te geloven.
blablablaquote:Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, want als nieuws op internet staat is het automatisch betrouwbaarder!quote:Ik zie geen enkele reden om TV nieuws te geloven.
De regeringen Bush en Blair in hun beslissing oorlog uit te voeren....en alles sinds toen.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:28 schreef ems. het volgende:
[..]
blablabla
[..]
Nee, want als nieuws op internet staat is het automatisch betrouwbaarder!
Dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:28 schreef ems. het volgende:
[..]
blablabla
[..]
Nee, want als nieuws op internet staat is het automatisch betrouwbaarder!
Zo bedoelde ik dat niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat volgens jou de context is.
Het gaat veel te ver om er de jodenvervolging bij te halen, dat begrijp je toch zelf ook wel.
Leuk dat je mijn reactie overslaat. Je weet dat het klopt. Het is ook de MSM geweest die heeft uitgezocht dat er meer achter de oorlog in Irak en Afghanistan zat. Maar ik snap wel waarom je dat liever niet accepteert, anders heb je natuurlijk geen 'argumenten' meer en kan je niet meer bashen op de msmquote:
Breivik heeft ook genoeg aanbidsters.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__tieneridool__.html
Niet te geloven dit
Bij Justin Bieber vind ik dat normaal. Tieneridool.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Breivik heeft ook genoeg aanbidsters.
Onze eigen Joran van der Sloot ook.
om maar te zwijgen over J, Bieber
Sorry - ik heb t echt gemist.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn reactie overslaat. Je weet dat het klopt. Het is ook de MSM geweest die heeft uitgezocht dat er meer achter de oorlog in Irak en Afghanistan zat. Maar ik snap wel waarom je dat liever niet accepteert, anders heb je natuurlijk geen 'argumenten' meer en kan je niet meer bashen op de msm![]()
Hou jezelf maar voor de gek.
Ontopic maar weer.
Wat? Dat is toch een heel goed argument?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij Justin Bieber vind ik dat normaal. Tieneridool.
Ik las dat een zo'n meisje over de verdachte van de bom in Boston zei "Hij is gewoon te knap om zoiets te doen". Koekoek
Alleen lelijke mensen gaan achter de traliesquote:Op maandag 13 mei 2013 17:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch een heel goed argument?
Daar kun je wel mee aan komen hoor in de rechtbank.
De grote vraag is dan natuurlijk: Zou jij in staat zijn zoiets te doen als in Boston?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen gaan achter de tralies![]()
Als ik heel knap zou zijn zou ik zoiets niet doen nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De grote vraag is dan natuurlijk: Zou jij in staat zijn zoiets te doen als in Boston?
(beetje off topic maar de vraag ging iig over Boston)
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik heel knap zou zijn zou ik zoiets niet doen nee.
Althans, volgens de gedachtengang van deze domme meisjes.
Onweerlegbare argumentatie !quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
Meteen het vicsim-gebral de kop ingedrukt.
Heeft het inspecteren van die boot vier weken geduurd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Et voilá
http://www.nu.nl/buitenla(...)nslag-boston-op.html
Men kan de false flags weer binnenhalen.
quote:Op een cabinewand van de boot zou Tsarnajev (19) hebben geschreven dat de bommen een vergelding zijn voor de militaire acties van de VS in Afghanistan en Irak.
Ho ho! dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Hij eist het wel op, maar dit hoort allemaal bij het spelletje. Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat het het allemaal fake was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Et voilá
Ze hebben waarschijnlijk niet al het nieuws meteen naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Heeft het inspecteren van die boot vier weken geduurd?
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om iemands handschrift na te maken en deze ook nog een naderhand op een met kogels doorzeefde muur te schrijven waardoor het lijkt dat het er van te voren op is gekalkt? Ben je wel een paar weken mee bezig hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef meth1745 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was de boodschap zelfs geschreven mét kogelgaten !quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef jogy het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is om iemands handschrift na te maken en deze ook nog een naderhand op een met kogels doorzeefde muur te schrijven waardoor het lijkt dat het er van te voren op is gekalkt? Ben je wel een paar weken mee bezig hoor.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Is het mogelijk dat die twee wel extremisten waren/zijn en dat men daar gewoon gebruik van heeft gemaakt.
Op een manier van; He, kijk eens aan! Twee extremisten...Wat gaan we hier mee doen? Nieuwe aanslag? NY, nee cliché......Boston? Ja, click, dat staat!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:09 schreef jogy het volgende:
Zo, false flag kan weer uitgehangen worden.
Ja zo makkelijk kom je er niet vanaf, lavenderr! Jij Betaalde CIA/NSA/VVV/BVD/AIV(D) agente jij.quote:
Sssstttquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja zo makkelijk kom je er niet vanaf, lavenderr! Jij Betaalde CIA/NSA/VVV/BVD/AIV(D) agente jij.
Boston bestaat niet eens, jij bent een duivel!quote:
Oh, pfoeh! gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Boston bestaat niet eens, jij bent een duivel!
Dat was niet serieus maar op één of andere manier geloof ik toch dat het een set up is. IK VOEL HET AAN MIJN WATER!
Of het hoort bij het spelletje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het vreemd.
Nu komt die jongen eindelijk voor de draad met een bekentenis en hup, meteen wordt het in twijfel getrokken.
Wat moet er gebeuren voor men gewoon aanneemt dat de zaken gegaan zijn zoals hij het beschrijft?
Of wíllen sommigen gewoon graag een ander scenario?
Ik begrijp het niet.
Spelletje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:18 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Of het hoort bij het spelletje.
Of 'men' heeft niet alles in de hand en in dat geval kunnen er rare dingen gebeuren.
Als je weet dat er niet zo iets is als een war on terror en dat 9/11 fake was. Tja, dan gaat het lastig worden om te zeggen dat deze aanslag in Boston wel zo ging als men zei.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, pfoeh! gelukkig maar. [ afbeelding ]
Ik voel wel meer dingen aan mijn water. Gewoon niet zo serieus nemen.
Meer het spelletje van de good cop and the bad cop.quote:
Mensen willen een bevestiging hebben die in hun straatje past, en gaan dus inderdaad opzoek naar andere scenario's.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het vreemd.
Nu komt die jongen eindelijk voor de draad met een bekentenis en hup, meteen wordt het in twijfel getrokken.
Wat moet er gebeuren voor men gewoon aanneemt dat de zaken gegaan zijn zoals hij het beschrijft?
Ik begrijp het niet.
Fake is het niet. Maar dat er meer achter zit geloof ik best.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:20 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Als je weet dat er niet zo iets is als een war on terror en dat 9/11 fake was. Tja, dan gaat het lastig worden om te zeggen dat deze aanslag in Boston wel zo ging als men zei.
Idd. Dan gaan ze voor een complot waarbij duizenden mensen betrokken zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mensen willen een bevestiging hebben die in hun straatje past, en gaan dus inderdaad opzoek naar andere scenario's.
Wat dan? Een verbod op snelkookpannen erdoor zien te jagen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fake is het niet. Maar dat er meer achter zit geloof ik best.
Niet de eerste keer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Dan gaan ze voor een complot waarbij duizenden mensen betrokken zijn.
Ik had het over 9/11. Over Boston zou ik niet weten wat er achter zou moeten zitten....quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dan? Een verbod op snelkookpannen erdoor zien te jagen?
Verzin maar gewoon een absurd scenario. Dat doet het het beste.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had het over 9/11. Over Boston zou ik niet weten wat er achter zou moeten zitten....
door wie? Heb blijkbaar een ernstig bedoelde post over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
Toch vind ik het vreemd.
Ik begrijp het niet.
De usual suspects.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef meth1745 het volgende:
[..]
door wie? Heb blijkbaar een ernstig bedoelde post over het hoofd gezien.
Idealisme...quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verzin maar gewoon een absurd scenario. Dat doet het het beste.
Beter dan de ugly truth. Dat twee jongens zo geradicaliseerd zijn dat ze tot dit soort daden komen.
Ok. Strijden tegen het kwaad kan ik begrijpen. Maar wel profiteren van dat-in hun ogen-kwaad vind ik nogal hypocriet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Idealisme...
Strijden tegen het kwaad, een illegale oorlog in Irak, extraordinary rendition, drone attacks...
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. T Jefferson
Ga ff naar de wc is dat enge onderbuik gevoel weer weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:15 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Boston bestaat niet eens, jij bent een duivel!
Dat was niet serieus maar op één of andere manier geloof ik toch dat het een set up is. IK VOEL HET AAN MIJN WATER!
Ja hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Et voilá
Come again?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor.
Waarom is Khalid 'self-confessed 911 planner/right-hand man of Bin Laden' Shiek Mohammed nog niet naar die rechtbank geweest dan?
Confessions mean FA.
Ze hebben toch wat tijd nodig om nog 'n stuk te plakken aan dit belachelijk verhaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef meth1745 het volgende:
[..]
[..]
KSM is nooit naar de rechtbank geweest......quote:
Het gaat hier over Boston lovequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
KSM is nooit naar de rechtbank geweest......
of je weet zoveel over t officiele 911 verhaal dat je weet niet wie KSM is?
Het gaat ook over 'confessions' van zogenaamde terroristen, schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks for this.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zeker niemand die weet welke getuigen gehoord worden?
Zoals t officiele verhaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verzin maar gewoon een absurd scenario.
Hoezo is het volgens jouw debunkert om dat een filmpje dat zegt.quote:
En jij weer precies andersom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoezo is het volgens jouw debunkert om dat een filmpje dat zegt.
Volgens mij geloof jij meer in de oude media dan in de nieuwe media. Daarom vind je het nieuwe media verhaal onlogisch dus vind je dat het geen false flag is dus debunktert volgens jouw.
Inderdaad dat klopt.quote:
Zo klopt iequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
Dit gebeurt bij elke false flag het verhaal is onglogisch in heb begin. De MSM probeert met een verhaal te komen. Pakken dan vaak de verkeerd daders op want de aanslag wordt vaak gepleegd door huurlingen. Ze verzinnen er nog wat bij zodat de massa het verhaal beter snapt. Dan komen ze met onzin beweringen waarmee ze de Nieuwe media verhaal kapot proberen te maken.
Ja ik geeft toe sommige nieuwe media site's zijn wel erg onduidelijk. Maar het is naar mijn mening toch duidelijk betrouwbaarder dan de MSM.
Nee! VOOR DE 10.000 X ik KIJK GEEN TV!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef tribalwars het volgende:
Dit gebeurt bij elke false flag het verhaal is onglogisch in heb begin. De MSM probeert met een verhaal te komen. Pakken dan vaak de verkeerd daders op want de aanslag wordt vaak gepleegd door huurlingen. Ze verzinnen er nog wat bij zodat de massa het verhaal beter snapt. Dan komen ze met onzin beweringen waarmee ze de Nieuwe media verhaal kapot proberen te maken.
Ja ik geeft toe sommige nieuwe media site's zijn wel erg onduidelijk. Maar het is toch duidelijk betrouwbaarder dan de MSM.
Stel je nog een vraag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee! VOOR DE 10.000 X ik KIJK GEEN TV!!!!!!!!
En dit is gewoon een filmpje van iemand die logisch nadenkt.
dit filmpje is niet veel na de aanslagen geplaatst.
En sommige dingen worden onder handen genomen wat toen bekend was.
En is exact wat ik al eerder meerdere keren heb aangegeven!
kijk ma na!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |