ik moest lachenquote:
Ik ben het helemaal met je eens dat hij moet oppassen want anders gebeurt straks weer hetzelfde alleen deze hit viel wel mee. En ook al is Stoll in orde, als zijn medespelers het te ver vonden gaan hadden ze dat wel even laten weten. Maar nogmaals ik vind dat je gelijk hebt dat hij teveel op het randje speelt en met zijn verleden is dat onverstandig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef emokid het volgende:
Gaat ook alleen niet om die hit specifiek, maar dat (1) hij blijkbaar nog steeds doorgaat met ellebogen uitdelen, (2) dat Stoll in orde is verandert niets aan het feit dat het een elleboog is en blijft, (3) hij nog steeds van geluk mag spreken dat Hossa kan spelen, en (4) het is eerlijk gezegd gewoon een Marc Savard-accident waiting to happen zo lang hij blijft spelen. Zo'n repeat offender met geen noemenswaardige aanvallende of verdedigende kwaliteiten op het ijs kan gewoon niet goed zijn voor de sport. Waardeloze gast.
Als Torres niet op het randje speelt heb je niks aan hem. Het is vrij simpel: als de NHL de overtreding te grof vindt, moeten ze hem schorsen. Daarbij laat je uiteraard ook zijn verleden meewegen. Aangezien hij een repeat offender is schors je hem dus langer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat hij moet oppassen want anders gebeurt straks weer hetzelfde alleen deze hit viel wel mee. En ook al is Stoll in orde, als zijn medespelers het te ver vonden gaan hadden ze dat wel even laten weten. Maar nogmaals ik vind dat je gelijk hebt dat hij teveel op het randje speelt en met zijn verleden is dat onverstandig.
Dit. Als een enforcer niet vecht heb je ook niks aan hem, zo is dat ook met aggitators zoals een Torres, Asham etc. En ipv te zeuren over clean hits, moeten ze zeuren over ellebogen die wel gebeuren, maar ongestraft blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als Torres niet op het randje speelt heb je niks aan hem. Het is vrij simpel: als de NHL de overtreding te grof vindt, moeten ze hem schorsen. Daarbij laat je uiteraard ook zijn verleden meewegen. Aangezien hij een repeat offender is schors je hem dus langer.
twitter:SWhyno twitterde op woensdag 15-05-2013 om 18:04:37Oates on his view of world championships as player: "I hated it. [I thought] It's the stupidest thing in the world." reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op woensdag 15-05-2013 om 19:22:01SJ's Raffi Torres will have disciplinary hearing with NHL for hit on LA's Jarret Stoll. Sounds like request is for an in-person hearing. reageer retweet
Onderweg naar huis bedoel je. USA - Rusland 8-3 (ondanks goal en assist van Ovi)quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef emokid het volgende:
Wow, Ovechkin heeft schijnbaar Game 6 en 7 gespeeld terwijl hij een botbreuk had in zijn linkervoet.
En hij is nu onderweg om met het Russisch elftal te spelen op de Worlds. ()
Wat een onzin! Hij wordt geschorst op de uitkomst van een clean hit en elbows op het hoofd zonder blessure gaan vrij uit...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:59 schreef emokid het volgende:
Raffi Torres geschorst voor de rest van de semi-finals. Wat zullen ze zijn belangrijke bijdrage gaan missen zeg.
Shanahan voor het eerst goed bezig dit seizoen. http://t.co/SLk9gLtadl
Op het randje spelen betekent niet dat de mogelijke headshots maar voor lief genomen moeten worden.
Domme vooral. Dan heb je eindelijk een goede uitgangspositie en dan kom je aan het einde van de wedstrijd in een 5v3 situatie. Nouja, ze hebben in ieder geval gezien dat Quick ook maar een mens is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |