Ik dacht even dat ik zijn overlijden gemist had.quote:Tutu maakt zich zorgen over Zuid-Afrika na het overlijden van de 94-jarige oud-president Nelson Mandela. God is naar zijn mening „zeer, zeer goed“ geweest door hem zo lang te laten leven, maar het trauma van zijn overlijden zal des te groter worden
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik zijn overlijden gemist had.
Ik had precies hetzelfde. Ik dacht 'hoe kan iemand dat gemist hebben, die steen moet wel heel zwaar en groot zijn geweest'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zat al op wikipedia te kijken van wutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nummer vijf meldt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:23 schreef Jellereppe het volgende:
Ouderdom. Dit is dus hoe een mens eruit ziet als al zijn fut op is, levensmoe.
[ afbeelding ]
Moet je wel eerst 27 jaar in een cel op een eiland zitten. Voor wat hoort wat.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik zat al op wikipedia te kijken van wut
Wat ook niet geheel onterecht was, het anc was in de jaren 60 een terroristische organisatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je wel eerst 27 jaar in een cel op een eiland zitten. Voor wat hoort wat.
De grens tussen terrorisme en vrijheidsstrijders is meestal niet zo duidelijk, en de overwinnaars schrijven de geschiedenis.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef UL34 het volgende:
[..]
Wat ook niet geheel onterecht was, het anc was in de jaren 60 een terroristische organisatie.
Klopt. De zaak waarvoor ze streden was op zich niet verkeerd. De manier waarop heeft echter de afschaffing van apartheid waarschijnlijk vertraagd. Al is dat achteraf moeilijk te beoordelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
De grens tussen terrorisme en vrijheidsstrijders is meestal niet zo duidelijk, en de overwinnaars schrijven de geschiedenis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |