liefst had ik het vol beton gestort.. heb totaal geen groene vingers en vind er ook geen reet aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:14 schreef trovey het volgende:
Gewoon afsteken en (bodembedekkende) plantjes neerzetten.Betegelen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
liefst had ik het vol beton gestort.. heb totaal geen groene vingers en vind er ook geen reet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet niet de bodem willen vervuilen om je gras te killen. Doen dan wegsteken en wegbrengen of omscheppen. Je zult toch een XX cm zand moeten leggen voor je tegels.Laat die handjes wapperen!
tsja sorrie.. ben best bereid naar jou te kijken hoe jij mijn tuintje mooi maakt heur :p ben namelijk wel reuze goed in doelloze aanwijzingen gevenquote:
Maar hoeveel groene vingers heb je nodig om eens per maand een rondje met een grasmaaier te maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
liefst had ik het vol beton gestort.. heb totaal geen groene vingers en vind er ook geen reet aan
Beetje minder radicaal mag in het vervolg ook wel, zo beroerd vond ik mijn reactie nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Even met de bezem er doorgeweest; het bleek weer eens nodig.. te zijn
het is net een boerenknollen grasveld allemaal hobbels en bobbels en graspollen die alle kanten uitsteken, is bijna geen doorkomen aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hoeveel groene vingers heb je nodig om eens per maand een rondje met een grasmaaier te maken?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:49 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
het is net een boerenknollen grasveld allemaal hobbels en bobbels en graspollen die alle kanten uitsteken, is bijna geen doorkomen aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |