twitter:SteveCarell twitterde op woensdag 18-01-2017 om 21:57:20Breaking News: "The Office" returning to NBC. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2017 07:48 schreef µ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon in je laptop gooien!quote:Op maandag 26 maart 2018 21:18 schreef yosander het volgende:
Wanneer komt dit nou eens op Netflix? Dan kan ik het bingenheb wel seizoenen op dvd, maarja geen dvd-speler
Mijn laptop heeft geen gleufquote:Op maandag 26 maart 2018 22:26 schreef Heubach het volgende:
[..]
Gewoon in je laptop gooien!
Ik heb de DVD-box ook, binnenkort maar weer mee verder, al heb ik het minstens 3x volledig gekeken. Blijft lachen.
quote:
Eigenlijk welquote:Op maandag 26 maart 2018 22:33 schreef racerdkb het volgende:
Als je het bezit op DVD dan heb je vast geen moeite met het downloaden er van in een mooie HD-rip.
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:20 schreef Felixa het volgende:
Een geweldige podcast van Jenna "Pam" Fischer en Angela "Angela" Kinsey: Office Ladies.
Beginnend bij het begin, ontleden ze elke week een aflevering. Met allerlei leuke achtergrondinformatie over wie de aflevering schreef en regisseerde, problemen, bloopers, weersomstandigheden, rekwisieten, luisteraarsvragen. En om de zoveel tijd ook een gast: een van de acteurs, regisseur, schrijver. Je moet wel een beetje van giebelende vrouwen houden maar ik vind het echt heerlijk om naar te luisteren.
https://officeladies.com/
quote:Close your eyes, relax, and pretend you're in the offices of Dunder Mifflin Scranton with our Office Ambient Live Stream, or actually, get back to work, its January, we're stuck at home, but at least you can keep an ear out to hear your favourite characters at work...
quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:26 schreef Felixa het volgende:
Vanaf 23 oktober alle seizoenen te zien op Netflix!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |