dat is dus het probleem, de regionale politie juicht het weer toe dat ze helpen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo eigenwijs dat die lui dat toch blijven doen, ook al heeft de politie het van alle kanten ontraden...

Hoeft niet perse natuurlijk, omgewoelde/omgegraven grond is na regen nog steeds wel zichtbaar als omgewoelde grond. En een weggegooide schep oid blijft ook alsnog wel liggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ach die sporen zijn straks toch allang weg met dit weer. 1 dag goede regen en schrijf het maar op je buikje.

dat verdwijnt ook niet door zoekende mensen. als het gebied beperkter wordt kunnen ze alsnog luchtfoto's gaan maken alhoewel ik niet weet hoeveel zin dat heeft met alle blaadjes enzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse natuurlijk, omgewoelde/omgegraven grond is na regen nog steeds wel zichtbaar als omgewoelde grond. En een weggegooide schep oid blijft ook alsnog wel liggen.

hihihi paragnostenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef hartloper het volgende:
Een groot aantal paragnosten inschakelen, en de kant op gaan waar van de meeste paragnosten zeggen wat er kan zijn gebeurd / waar de kids zijn?

Ja, 100.000 paragnosten dan idd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef hartloper het volgende:
Een groot aantal paragnosten inschakelen, en de kant op gaan waar van de meeste paragnosten zeggen wat er kan zijn gebeurd / waar de kids zijn?

Zo ken ik er nog een paar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef hartloper het volgende:

Maar dan moeten ze natuurlijk wel eerst weten waar ze moeten zoeken. Er is nu zo'n groot gebied waar ze zouden kunnen zijn. We weten niet eens of er graven zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Resistor het volgende:
Toch lijkt het nu de graven relatief vers zijn het niet zo moeilijk ze te vinden. Er is een hoop grond omgewoeld, en er is wat zand 'over' omdat er nu 2 lichamen bij zijn gekomen. Stort zelf maar eens 2 zakken van 40 liter tuinaarde los in de tuin (formaat kinderlichaam)

Marianne Beukenkamp Zojuist reed ik met de auto op de Zeisterweg (N224), tussen de Doornseweg (N227) en de Piramide van Austerlitz. Ik ben geen prof paragnost, maar heb wel meegedaan met Het Zesde Zintuig op RTL 4, vanwege mijn paranormale capaciteiten. Mijn gevoel bij het bosperceel ten noorden van deze N224, voordat we aankwamen bij de Piramide, was overweldigend! Daar moet gezocht worden. Was de vader van de jongens bekend bij de Piramide met bijbehorende grote speeltuin? Is hij daarom met de jongens in de bewuste maandagnacht daar geweest? Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip. Het is maar een gevoel, maar dit gevoel is zo enorm, en ik moet het 'in de groep gooien'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
paragnosten worden enkel gebruikt als de politie niets meer heeft en nog wat aandacht wilt vragen voor de case. paragnosten

ja ga die mensen hun tijd verdoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:53 schreef hartloper het volgende:
misschien doet marianne er dan ook verstandig aan om de politie te bellen, zodat die kunnen beoordelen of daar verder gezocht moet worden

Wat ongelofelijk ziek ook eigenlijk nu ik er nuchter over nadenkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet perse natuurlijk, omgewoelde/omgegraven grond is na regen nog steeds wel zichtbaar als omgewoelde grond. En een weggegooide schep oid blijft ook alsnog wel liggen.
 Jezus, echt waar
 Jezus, echt waar  

je moet er eens nuchter over nadenken wat er elke dag in het slachthuis gebeurtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk ziek ook eigenlijk nu ik er nuchter over nadenkJezus, echt waar

Daar komt mijn biefstukje vandaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet er eens nuchter over nadenken wat er elke dag in het slachthuis gebeurt

quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef Xeanor het volgende:
Tsja, als hij fan was van Dexter ga je die kinderen nooit meer vinden.

Als hij fan was van Dex dan zou hij weten dat Dex dit nooit zou doen iig...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef Xeanor het volgende:
Tsja, als hij fan was van Dexter ga je die kinderen nooit meer vinden.

Klopt!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij fan was van Dex dan zou hij weten dat Dex dit nooit zou doen iig...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |