Als er iets gevonden is ja... Of denk je dat er door heel Nederland door bossen Forensisch wetenschappers rondstruinen naar vermiste personen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef opgebaarde het volgende:
Normaal worden dit soort zoektochten alleen door forensische wetenschappers verricht??
Die zoeken alleen mee als ze aanwijzingen hebben volgens mij. Voorlopig heeft de politie geen idee waar te zoeken. De zoektochten die er nu zijn is burgerinitiatief. Politie is daar wel bij aanwezig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef opgebaarde het volgende:
Normaal worden dit soort zoektochten alleen door forensische wetenschappers verricht?
Of alleen die lui kunnen het?
ik denk dat de vrijwilligers wel door de politie zijn verteld dat ze op dat soort dingen moeten lettenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:10 schreef blue-eye het volgende:
[..]
de sporen van bv plekken waar recent gegraven is etc. zulke plekken kunnen nu onbedoeld vertrapt worden.
14.00 uur: De eerste vrijwillige zoekploegen trekken op linie door de bossen bij Doorn, met vijf meter tussenruimte. Instructie: bij vondsten van belang niets aanraken, maar politie erbij halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:14 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
ik denk dat de vrijwilligers wel door de politie zijn verteld dat ze op dat soort dingen moeten letten
ze gaan toch niet doelloos rondlopen
En dan waarschijnlijk ook nog deels gebaseerd op een berichtje ergens dat de kinderen 3 km ten westen van de plek zouden zijn waar de vader zich verhangen heeftquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Die zoeken alleen mee als ze aanwijzingen hebben volgens mij. Voorlopig heeft de politie geen idee waar te zoeken. De zoektochten die er nu zijn is burgerinitiatief. Politie is daar wel bij aanwezig.
5 meter is dan best veel...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
14.00 uur: De eerste vrijwillige zoekploegen trekken op linie door de bossen bij Doorn, met vijf meter tussenruimte. Instructie: bij vondsten van belang niets aanraken, maar politie erbij halen.
Omdat er zoveel zaken succesvol zijn opgelost door paragnosten? Hmm?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef maily het volgende:
Ik snap niet dat bv. Peter van den Hurk zich nog niet gemeld heeft... (voor zover ze dat bekend zouden maken).
Dit. De gevangenis zit vol met mensen van wie je "het nooit zou verwachten".quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn die vriendinnen al verhoord of verdacht?
En ik hecht weinig waarde aan 'het was zo'n aardige man, stak altijd zijn hand op'
Je weet nooit wat er zich binnenshuis allemaal afspeelde.
ja ga maar naar TRUquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat er zoveel zaken succesvol zijn opgelost door paragnosten? Hmm?
Als ze zo succesvol zijn hadden ze zich toch wel gemeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat er zoveel zaken succesvol zijn opgelost door paragnosten? Hmm?
die vrijwilligers zijn niet opgeroepen of geïnstrueerd door de politie. Gewoon goedwillende dagjes mensen die zich vervelenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:14 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
ik denk dat de vrijwilligers wel door de politie zijn verteld dat ze op dat soort dingen moeten letten
ze gaan toch niet doelloos rondlopen
En wederom blijkt een standaard-IP volledig ongepast en elke plank mis te slaan.quote:
Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei beetje fout geformuleerdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Ziet u mijn sarcarme niet? Beter om maily the quoten i.p.v. mij.
Het past niet in jouw plaatje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:14 schreef Copycat het volgende:
Waanzin, die burgers die zich detectives wanen.
Gelukkig maar. Ik wil niet nóg gestoorder overkomen dan ik al ben, zie je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:19 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei beetje fout geformuleerd
dat heeft toch geen zin als ze niet weten waar ze naar moeten zoekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
die vrijwilligers zijn niet opgeroepen of geïnstrueerd door de politie. Gewoon goedwillende dagjes mensen die zich vervelen
Als, als klopt wat computergirl zegtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:21 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
dat heeft toch geen zin als ze niet weten waar ze naar moeten zoeken
Dit burgerinitiatief doet waarschijnlijk meer kwaad dan goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |