Echt fantastisch, een tijdrit op zaterdag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Misschien spaart Clement zich voor de tijdrit van morgen....
Nee dat lijkt me niet. Zijn tijdrit is echt van ondergeschikt belang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Misschien spaart Clement zich voor de tijdrit van morgen....
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 10:27:23Expecting a very hard stage today in the #giro. I rather have some true cols than all these steep short climbs that we have to do today. reageer retweet
Dat lachje op 8:18quote:
Tijdrit is wel belangrijk voor het klassement, ik denk dat ze het bewust op zaterdag hebben gepland zodat veel mensen het kunnen kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt fantastisch, een tijdrit op zaterdag.
Die hebben ook genoeg renners die de etappe kunnen winnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:45 schreef sonnyspek het volgende:
Wel grappig dat die groene alleen vooraan rijden om zich te bewijzen voor de sponsor die in die regio zit.
Dat gaat hem niet worden.quote:
Ik denk dat veel mensen eerder op een epische bergrit zitten te wachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdrit is wel belangrijk voor het klassement, ik denk dat ze het bewust op zaterdag hebben gepland zodat veel mensen het kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |