Okeej! nog even geduld dus.quote:
Dan kun je nog beter een dvd van de Teletubbies opzetten, heeft verdorie meer niveau dan het huidige GTSTquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Overigens, ga ik straks maar weer eens de huidige aflevering bekijken!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een dvd van de Teletubbies opzetten, heeft verdorie meer niveau dan het huidige GTST
De vraag is alleen: kun je vervolgens nog wel slapen na al die "spanning"?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach ja, zo af en toe aflevering bekijken vind ik nog niet zo erg hoor!
Haha! Als het te spannend wordt, doe ik mijn handen wel even voor de ogen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De vraag is alleen: kun je vervolgens nog wel slapen na al die "spanning"?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! Als het te spannend wordt, doe ik mijn handen wel even voor de ogen!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
Ik dacht even dat het spannend werd, maar het was een M&M's reclame.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Rogier Proper pleit voor het uitzenden van een nieuwe soapserie op de huidige plek van GTST. Werktitel: Goede Snoepjes, Slechte Snoepjes.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
Ik dacht even dat het spannend werd, maar het was een M&M's reclame.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Rogier Proper pleit voor het uitzenden van een nieuwe soapserie op de huidige plek van GTST. Werktitel: Goede Snoepjes, Slechte Snoepjes.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een dvd van de Teletubbies opzetten, heeft verdorie meer niveau dan het huidige GTST
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:39 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proper presenteert nieuwe serie.
Ik vloek meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga vloeken in de kerk maar Mike doet me denken aan Ludo in zijn begin periode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontvoering?Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Frey het volgende:
Spoilers klinken zowaar boeiend zeg. Misschien wordt het nog wat met de zomercliff.
Enige minpunt is weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 09:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
21 meiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontvoering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:10 schreef Syb.ren het volgende:
opzicht best leuke spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat voor entree hij zal maken in seizoen 4quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De enige scene die ik eigenlijk van Wassenaar ken, is zijn laatste!![]()
Komt hij al in seizoen 3? of seizoen 4?
quote:Op maandag 13 mei 2013 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En wat voor entree hij zal maken in seizoen 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |