Die derde van boven (en eerder op de foto) is dat Organica Lara?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb weer eens een stashfoto gemaakt
[ afbeelding ]
Ja, dat is Lara!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die derde van boven (en eerder op de foto) is dat Organica Lara?
Alleen maar hier een rondje op proef omdat mijn man er eentje wilde. Dat leek hem fijner dan de Bondolino. Na 3,5 km sjouwen met een jongetje in framedrager, was hij om en ging hij akkoord met de Bondolinoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:28 schreef mefke79 het volgende:
Was het niet Asy die haar jongens ook wel in een framedrager gedragen heeft? Eentje van Deuter geloof ik.
Stom! Ik moet werken, had nog wel wat tips kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Piekie81 het volgende:
Een tip voor alle (al dan niet wanna be) draagmamma's en -pappa's uit Delft en omgeving: vrijdagochtend is er tussen 10 en 12 een inloopochtend over dragen en doeken bij Klieder Delft.
Ik hoop daar wat tips te krijgen om mijn didymos netjes te knopen
Ja, de vraag is alleen welke en hoe duur die zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dan is een draagdoek of goede drager heel handig!
Niet te gek bedrag en natuurlijk wel in verhouding met de kwaliteit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:41 schreef Pvoesss het volgende:
wat is je budget is de meest makkelijke vraag?![]()
Voor 50 euro heb je een hele goede doek waar je jaren mee kan dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |