SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager
(bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:
[ Bericht 2% gewijzigd door Pvoesss op 10-05-2013 14:56:11 ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:27 schreef As1981 het volgende:
Je moet het gewoon testen suiker. Op vakantie lopen wij heel veel niet hiken maar heb regelmatig een vuurtoren beklommen. Ik draag dan meestal. Mijn man vind dragen bv zwaar voor zijn rug maar een zwaardere rugzak kan hij prima dragen. Dus droeg ik de oudste meestal en hij de rugzak.
Even puzzelen hoe we dat straks gaan doen met twee en waarbij de oudste van de week drama maakte in de wompat. Nu is hij niet op zijn best dus hopelijk was dat het.
Oh en met die stellages. Wij gaan regelmatig cruisen. Ik mocht gewoon doorlopen door de poortjes met kind op mijn rug. Het stel met de stellage moest hem steeds af want hij moest op de band. Vooral fijn als je kind slaapt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben voor ean wel een framedrager. Ik draag nooit maar vriend en mijn vader wel. Ik zie hun niet met een doek lopen. Al heb ik voor de baby wel een marsupi.
Daar waren we geblevenquote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Kyara het volgende:
Ik ga 25 mei naar Ouders Natuurlijk en daar staat Dragen en Zo ook. Als ze mooie doeken hebben dan mag ik van mijzelf een zomerdoek uitzoeken![]()
Ja ik heb een Manduca, vind 'm superfijn maar een draagdoek lijkt me toch ook wel heel leuk om erbij te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Jij hebt een draagzak toch? Dat lijkt mij ook echt wel handig, maar ik denk dat ik daar misschien later pas geld aan uit ga geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer nog een tikje hoger en nog een tikje strakker, maar volgens mij ging het al best goed voor de eerste keer. Haar billetjes hingen gelijk met de enkeltjes, dus de knietjes zaten omhoog, als een kikkertje.
Ze had ook al eerder bij m'n vriend in de draagdoek gezeten, dat ging toen al hartstikke goed!
ik heb een wompat met extra korte heup- en schouderbanden en geen last meer daarvanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
draagdoeken zijn zo fijn, vooral als je smal bent, ik heb vaak last van afzakkende heup of schouderbanden, een draagdoek is perfect op maat
Wat goed dat ze het zo lekker deed in de doek! Fijn dicht bij mama tussen alle rumoerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hier vandaag ook weer optimaal profijt van de doek gehad; op de bruiloft E fijn bij me gehad, en ze is zelfs doorgeslapen toen we een stuk voor het bruidspaar zongen
Met Nin gaat het super goed! Ze groeit echt al en ze kijkt al zo wijs om zich heenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:00 schreef LadyBlack het volgende:
Belle, wat zit Nin daar heerlijk!
Hoe gaat het met jullie??
Ik heb het gemist denk ik, maar wat gaat er bij jou niet goed? Nog niet hersteld van de bevalling?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:59 schreef bellelena het volgende:
Met Nin gaat het super goed! Ze groeit echt al en ze kijkt al zo wijs om zich heenMet mijzelf nog ietsje minder, maar dat komt ook nog wel goed
Een hoppedizquote:Op maandag 20 mei 2013 18:03 schreef Tally het volgende:
Een beginnersdoek voor een dikkerdje. Welke raden jullie me aan?
Komt dat even mooi uit, ik heb nog een 6 in de aanbiedingquote:
Staat ook nergensquote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het gemist denk ik, maar wat gaat er bij jou niet goed? Nog niet hersteld van de bevalling?
Ik zou inderdaad een 6 nemen. Dat is hier ook de juiste maatquote:Op maandag 20 mei 2013 19:44 schreef Mabawa. het volgende:
Ah oké dan zeker een 6 want naast flinke boezem ook flinke heupen. Nu heb ik helemaal zin om er eentje aan te schaffen! En dan zo'n klein prulletje met zwarte krulletjes erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |