Anders wil ik haar wel inwerken hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vast wel wat meer, want ze is immers een ervaren kracht
Ik neem aan van de koekjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik ga ff foto zoekenvan de laatste keer
Er zijn mooiere collega's hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Anders wil ik haar wel inwerken hoor![]()
mooi hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vast wel wat meer, want ze is immers een ervaren kracht
Idd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:19 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
meestal hebben die staff functie' s maar een jaar contract
Overigens raad ik zaterdagwerkers met een vast contract die met ontslag bedreigd worden aan om hier niet mee akkoord te gaan en bezwaar te maken. Een vakbond of rechtsbijstandsverzekering (of desnoods het Juridisch Loket) zouden hierbij kunnen helpen. Het is namelijk zo dat er voor zaterdagwerkers geen sociaal plan is, terwijl dat er voor overcompleten onder de "grote CAO" wel is. Dus dat is sowieso al vreemd. En daarnaast worden er nog steeds nieuwe mensen aangenomen, zowel voor binnen als voor buiten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
Donderdag krijgen ze bij ons te horen wie er uit moeten. Degenen die ontslag krijgen zullen aan het eind van de middag/begin van de avond een koerier aan de deur krijgen met het slechte nieuws. Daarna krijgen ze nog een telefoontje en op de vrijdag volgt er al een gesprek met de TC.
Het gaat om voltijd, deeltijd en zaterdagmedewerkers die er uit kunnen vliegen, dus ook ik zit in de gevarenzone
Voor jou de billenkoekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:20 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Idd.
Is meestal...komen er een hoop 'veranderingen' en dergelijke lui gaan met een dikke portemonnee weer naar een andere werkgever.
Ja goed he, is echt wel een succes gewordenquote:
Dus een goede sportieve dag gehad in H'veenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 04:46 schreef dud0r het volgende:
Mogguh.
Dagje werken met spierpijn.![]()
Hopen dat mijn collega gisteren nog wat door geduwd heeft van vandaag dan heb ik een iets rustiger dagje.
Yup.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 04:47 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Dus een goede sportieve dag gehad in H'veen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |