Speltip #2: zet geen onmogelijke leestekens als een accent grave in je gebruikersnaam die op een gemiddelde smartphone nauwelijks te vinden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
[..]
Speltip: voeg de mensen-met-moeilijke-naam toe als Wordfeud-friend, dan kun je ze de volgende keer uit het lijstje selecteren
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Speltip #2: zet geen onmogelijke leestekens als een accent grave in je gebruikersnaam die op een gemiddelde smartphone nauwelijks te vinden zijn.
Lees de OP eens, popjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:16 schreef ursel het volgende:
Zo, telefoobn gefixed. Weer nieuw scherm in laten bouwen.
Hoe doe ik mee?
Ahh, deze staat er tussen gefrot.quote:
ff wachten maar dus.quote:Meedoen? In de laatste week van elke maand wordt in dit topic een inschrijflijst geopend. Vul deze lijst aan met je gegevens en je speelt de maand daana mee!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Speltip #2: zet geen onmogelijke leestekens als een accent grave in je gebruikersnaam die op een gemiddelde smartphone nauwelijks te vinden zijn.
zie OPquote:
Max aantal deelnemers is 21quote:• Meedoen? In de laatste week van elke maand wordt in dit topic een inschrijflijst geopend. Vul deze lijst aan met je gegevens en je speelt de maand daana mee!
Ik wil met je oefenen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahh, deze staat er tussen gefrot.
[..]
ff wachten maar dus.
quote:
Op dezelfde plek als vorige maand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Waar ben jij eigenlijk deze maand Ziggy ?
Klopt, je AFZWEM van 118 punten ben ik nooit meer te boven gekomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:03 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Ik was de bovenliggende partij
#69 Djeep_64-Remlof 473-394
quote:
ja, het ging hardquote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Fascination het volgende:
#131 schunckelstar 318 - Fascination33 525
Volgens mij is dit m'n hoogste score ooit.
en begonnenquote:
Je hebt bij #2 de einddatum ipv de begindatum ingevuld.quote:
oeps, thanksquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je hebt bij #2 de einddatum ipv de begindatum ingevuld.
Ga eens verliezen zeg, is toch niet leuk meer zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:25 schreef djeep_64 het volgende:
#70 gewonnen
Djeep_64-Takkedinges 575-401
Ik was al een paar keer dicht bij. En tegen Fascination sta ik achter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ga eens verliezen zeg, is toch niet leuk meer zo
Inderdaad. Ik had de hoop al opgegeven met ruim 100 punten achter. Maar R. swapte tegen het einde 2 keer de Q weg, maar bleef er toch weer mee zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
#42 EvertK - remlof 487 - 480
Ik stond eigenlijk de hele pot voor, maar de Q heeft me de das omgedaan
Oh ja, dat moest ik nog doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:34 schreef crv het volgende:
H_Q vroeg me de volgende potten te melden
435-476 Fascination - H_Q
322-324 4EBE - H_Q
graag gedaanquote:
En..VERLORENquote:
Sorry.. dikke vingersquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:13 schreef WordFreud het volgende:
#33 BlackEye (na herstart toen ik heel dik voor stond, na per ongeluk resign door B.)
Volgens mij stond je de hele tijd voor, behalve na de laatste beurt....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#18 OOTW - 4EverBlackeyed 434 - 431Zo dichtbij..
Het grappige (nee eigenlijk helemaal niet grappig) is dat ik precies hetzelfde woord had kunnen makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Volgens mij stond je de hele tijd voor, behalve na de laatste beurt....
die random bordenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef Dactylus het volgende:
CRV, ik begrijp nu waarom men hier hier liever met normaal bord speelt... Ik maak mijn zusje nu met 2 potjes in, maar vergeleken met de pot tegen jou stellen die bij elkaar niks meer voorAfijn, gewoon doorgaan. Ik speel voor de leuk..
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef Dactylus het volgende:
CRV, ik begrijp nu waarom men hier hier liever met normaal bord speelt... Ik maak mijn zusje nu met 2 potjes in, maar vergeleken met de pot tegen jou stellen die bij elkaar niks meer voorAfijn, gewoon doorgaan. Ik speel voor de leuk..
Okee, kijk, dit is het probleem een beetje, heb nog niet zo lang een tab en ben dit gaan spelen met huisgenoten en had 2 mensen uitgenodigd, en die willen niet meer met me spelen, zeg maar... ik win wel vaak.quote:
je moet dan ook tegen mij en oognip, dus je hebt nog kansquote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, kijk, dit is het probleem een beetje, heb nog niet zo lang een tab en ben dit gaan spelen met huisgenoten en had 2 mensen uitgenodigd, en die willen niet meer met me spelen, zeg maar... ik win wel vaak.
Ik zou hier wel aan mee willen doen, want ik vind het een heel leuk spelletje, echter ik zie ook dat jullie retehoog scoren, iedere keer, ik bedoel mijn hoogste score tot nu toe was 473, maar dit wordt, of daaromtrent, door de spelers hier bijna iedere keer gescored... ik ben dus bang op 1 of andere keer dat ik hier een wash ben... Alsof jullie gewoon olympische hoogten bereiken, terwijl ik misschien alleen gewoon maar een goeie amateur ben...
Kun je niet wat proefspelletjes spelen met sommige deelnemers?
Of meedoen als aspirant oid?
Het valt bij jou nog mee dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je moet dan ook tegen mij en oognip, dus je hebt nog kans
Veel spelen, dan word je vanzelf beter. Dus tegen het eind van de maand je hier gewoon inschrijven voor de volgende maandquote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, kijk, dit is het probleem een beetje, heb nog niet zo lang een tab en ben dit gaan spelen met huisgenoten en had 2 mensen uitgenodigd, en die willen niet meer met me spelen, zeg maar... ik win wel vaak.
Ik zou hier wel aan mee willen doen, want ik vind het een heel leuk spelletje, echter ik zie ook dat jullie retehoog scoren, iedere keer, ik bedoel mijn hoogste score tot nu toe was 473, maar dit wordt, of daaromtrent, door de spelers hier bijna iedere keer gescored... ik ben dus bang op 1 of andere manier dat ik hier een wash ben... Alsof jullie gewoon olympische hoogten bereiken, terwijl ik misschien alleen gewoon maar een goeie amateur ben...
Okee, doe ik dan...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Veel spelen, dan word je vanzelf beter. Dus tegen het eind van de maand je hier gewoon inschrijven voor de volgende maand![]()
Intussen kun je als je wil mij uitnodigen voor een proefspelletje. WF naam is hetzelfde als hier.
nog maar 1x, toevallig deze maand.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het valt bij jou nog mee dan?
Ik bedoel, ik ben nooit terecht gekomen in de 500...
Ik ben in die paar maanden ook beter geworden volgens mijn vrouw idd...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nog maar 1x, toevallig deze maand.
en je word idd beter door te spelen, het zijn bij mij al lang niet meer de vernederingen als in de eerste potjes![]()
al verlies ik hier nog wel bijna alles![]()
Gewoon meedoen joh, je wordt vanzelf beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben in die paar maanden ook beter geworden volgens mijn vrouw idd...
Nu was ik altijd al redelijk sterk bij scrabble board, zeg maar, dus an sich... maar ja de scores hier...
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben in die paar maanden ook beter geworden volgens mijn vrouw idd...
Nu was ik altijd al redelijk sterk bij scrabble board, zeg maar, dus an sich... maar ja de scores hier...
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je moet dan ook tegen mij en oognip, dus je hebt nog kans
Klopt wel idd, alleen als een amateur ga je ook niet spelen tegen Messi...quote:
Je mag mij ook uitnodigen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou hier wel aan mee willen doen, want ik vind het een heel leuk spelletje, echter ik zie ook dat jullie retehoog scoren, iedere keer, ik bedoel mijn hoogste score tot nu toe was 473, maar dit wordt, of daaromtrent, door de spelers hier bijna iedere keer gescored... ik ben dus bang op 1 of andere manier dat ik hier een wash ben... Alsof jullie gewoon olympische hoogten bereiken, terwijl ik misschien alleen gewoon maar een goeie amateur ben...
Dank je! Leuke pot, leuke overwinning.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
En..VERLOREN
431-432
Nou ja dat maakt de competitie weer spannender
Gefeliciteerd Cat, goed gespeeld!
Okee, alstie opgeladen is, doe ik dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
Je mag mij ook uitnodigen hoorWFnaam is Elzass
ik ben op het ogenblik niet vlot, dus je moet wel geduld hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, alstie opgeladen is, doe ik dat..
Duurt een uurtje oid... denk ik...
Okee, maakt niet uit, ben sws blij dat mensen met me willen spelen, eerlijk gezegd...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op het ogenblik niet vlot, dus je moet wel geduld hebben
Nodig mij ook maar uit, zit een beetje krap in de potjes nuquote:Op maandag 20 mei 2013 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maakt niet uit, ben sws blij dat mensen met me willen spelen, eerlijk gezegd....
Okee, leuk, even wachten totdat-ie geladen is.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nodig mij ook maar uit, zit een beetje krap in de potjes nu
krapte heb ik geen last van, ik oefen met veel mensen die ooit wel eens in de comp hebben meegedaan. nu 11 spelletjes open staan en geen enkel wedstrijdpot.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nodig mij ook maar uit, zit een beetje krap in de potjes nu
Starten maar danquote:Op maandag 20 mei 2013 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
krapte heb ik geen last van, ik oefen met veel mensen die ooit wel eens in de comp hebben meegedaan. nu 11 spelletjes open staan en geen enkel wedstrijdpot.![]()
Moet ook enkel nog tegen djeep
quote:
Nog niet eens het spelnummer erbij? Moet ik dan álles doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef Schunckelstar het volgende:
oh crap, het is weer zover...
verloren tegen cat, wilde het potje tegen everk verwijderen maar ik heb per ongeluk de verkeerde verwijderd![]()
dus de score weet ik niet meer, hopelijk weet cat het wel??
ja, dan komt ie terugquote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet eens het spelnummer erbij? Moet ik dan álles doen?![]()
#133 SS - C22 288- 428
Edit: nu stuur ik je nog een bericht in het door jou gewiste spel. Kun je die eigenlijk nog lezen? Plopt het spel dan automagisch terug?![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, dan komt ie terug![]()
het is niet de eerste keer dat me dit overkomt, dus ik spreek uit ervaring
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:29 schreef svk1985 het volgende:
MPGFok en Takkedinges geinvite voor de laatste 2 potjes van de maand
Verlorenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Verloren
402-498
Zijn goede spel in combinatie met zijn geheime WF-letterkies-app was me teveel
Feli ^^quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Verloren
402-498
Zijn goede spel in combinatie met zijn geheime WF-letterkies-app was me teveel
Oeps, had crv willen quotenquote:
donequote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef -jos- het volgende:
Dan zal ik nog maar even een uitslag melden:
#11 JosDaBosS` 417 - 379 MPGFOK
Was weer een spannend potje, had het geluk dat MPGFOK zijn letters niet kwijt kon.
Ow sorry, heb naar de 1e kolom ipv 2e gekeken.quote:
geeft niet, vindt het erger dat je me voorbij bentquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ow sorry, heb naar de 1e kolom ipv 2e gekeken.
Ja, tot op het laatst hoge scores en het bleef stuivertje wisselenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#72 Takkedinges - 4EverBlackeyed 558 - 520
Heel het potje is het spannend gebleven
Wat is dit?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#117 MPGFOK - 4EverBlackeyed
402-431
De uitslag van een potje waar ik de laatste zetten bijna niets kon door gebrek aan klinkers...quote:
Ja, max deelnemers is 21.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
Kan ik ook nog meedoen, of ben ik al te laat?
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:27 schreef Cat22 het volgende:
Iemand EvertK nog gezien? Zijn laatste zet was 39 uur geleden.
quote:
Ik ben net zo verbaasd als jijquote:
En VERLORENquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
En VERLOREN
Jos-Djeep 442-431
Spannende partij, goed gespeeld Jos!
Een jaar lang alle oneven maanden gewonnen - daar komt nu waarschijnlijk een eind aan. Dat wordt eigenlijk wel tijd ook
Die enorme druk...vanaf nu ga ik voor de LOL spelen![]()
want dat deed je nog niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:38 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
En VERLOREN
Jos-Djeep 442-431
Spannende partij, goed gespeeld Jos!
Een jaar lang alle oneven maanden gewonnen - daar komt nu waarschijnlijk een eind aan. Dat wordt eigenlijk wel tijd ook
Die enorme druk...vanaf nu ga ik voor de LOL spelen![]()
Was ik een beetje ziek van. Heb het idee dat ik mijn voorsprong zorgvuldiger had kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:06 schreef crv het volgende:
# 45 EvertK [ 440 ] - Elzass [ 445 ] Start: 12-May Einde: 17-May
wat een thriller.
lang zat ik aan een draadje, tot Evert met VADEM fors uitliep, ik had de hoop al opgegeven, maar kon ineens VERGUNNE neerleggen, ik kreeg de Q ook nog maar kon die kwijt en in de laatste Zet ben ik er lnags geglipt.
Leuke pot![]()
Vloeken is nou ook weer niet nodigquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef Schunckelstar het volgende:
#35 evertk -schunckelstar 451-415
godver, zo dichtbij..
een beurt of 4 voor het einde kon ik zelfs nog effe een voorsprong pakken
Sta je tegen Djeep achter dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef WordFreud het volgende:
Ik zie dat al mijn uitslagen netjes zijn gemeld, waarvoor mijn dank.
De resterende 5 potjes lopen allemaal.
Prognose: 3e plaats, plus of min 1
Dan moet je je naam even aan de lijst toevoegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Brembo het volgende:
Ik wil in juni wel meedoen, moet ik dat hier postenUsername voor Wordfeud is: bram86.
Laat maar, ik heb nu nog een positief beeld van jequote:
zet je naam dan in het lijstjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook meedoen in juni
Wordfeud naam Enrico173
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik wil ook meedoen in juni
Wordfeud naam Enrico173
quote:
kusje derop ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Was ik een beetje ziek van. Heb het idee dat ik mijn voorsprong zorgvuldiger had kunnen verdedigen.
net op tijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:24 schreef djeep_64 het volgende:
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Juni 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Socks_ - Oognip
7. Cat-22 - Cat22 (vakantie van 1t/m 5 juni dus start daarna)
8. ursels - ursel
9. Fascination33 - Fascination
10. schunckelstar - schunckelstar
11. Ryan3hs - Ryan3
12. Elzass - crv
13. Hello_Quickie - Quickie_Brat
14. 4EverBlackeyed - 4EverBlackEyed
15. Gijs_T - Gijs_
16. EvertK - WordFreud
17. paulodactylus - Dactylus (Moet nog even bevestigd worden door Dactylus zelf)
18. Djeep_64 -Djeep_64
Doe dat voor hem dan ook...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Brembo het volgende:
Ik wil in juni wel meedoen, moet ik dat hier postenUsername voor Wordfeud is: bram86.
2 hebben nog niet bevestigd, die tellen eigenlijk niet.quote:
Dankuquote:Op zondag 26 mei 2013 02:02 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bijgewerkt: Mei
![]()
Gefeliciteerd JosDaBosS`
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
checkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:32 schreef crv het volgende:
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Socks_ - Oognip
8. ursels - ursel
11. Ryan3hs - Ryan3
12. Elzass - crv
15. Gijs_T - Gijs_
16. EvertK - WordFreud
17. Djeep_64 -Djeep_64
18. Enrico173 - Spezza19
19. MPGFOK - MPG (Moet nog even bevestigd worden door MPG zelf)
20. paulodactylus - Dactylus (Moet nog even bevestigd worden door Dactylus zelf)
Laat me eerst ff mn potten van mei afmakenquote:
O, sorry...quote:
We beginnen altijd weer de 1e van de maand. Alle potjes van deze maand moeten dan afgelopen zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, sorry....
Dacht dat de zaak al af was met het bekend maken van de winnaar...
Enfin, ik sta nu al in je lijstje als het dus goed is...
Okee, nog even wachten dan...quote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
We beginnen altijd weer de 1e van de maand. Alle potjes van deze maand moeten dan afgelopen zijn.
is het al juniquote:
Gefeliciteerd Josquote:Op zondag 26 mei 2013 02:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
We beginnen altijd weer de 1e van de maand. Alle potjes van deze maand moeten dan afgelopen zijn.
Inderdaad. Klasse!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
2 hebben nog niet bevestigd, die tellen eigenlijk niet.
JosDaBosS` 480 - 465 EvertK
Ben ik nu de eerste die 2 maanden achter elkaar gewonnen heeft? ^^
Dank je! En ik mag inderdaad nog!quote:Op zondag 26 mei 2013 08:52 schreef Schunckelstar het volgende:
![]()
Ik vind eigenlijk wel dat jij er nog gewoon tussen moet, je doet elke maand mee!
Bevestigd!quote:Op zondag 26 mei 2013 04:56 schreef remlof het volgende:
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Socks_ - Oognip
8. ursels - ursel
11. Ryan3hs - Ryan3
12. Elzass - crv
15. Gijs_T - Gijs_
16. EvertK - WordFreud
17. Djeep_64 -Djeep_64
18. Enrico173 - Spezza19
19. MPGFOK - MPG
20. paulodactylus - Dactylus (Moet nog even bevestigd worden door Dactylus zelf)
21. bram86 - Brembo
Dus.
Oh nee, ik was te laat werd al gezegd. jammer dan. Iemand die tegen me wil spelen? Paulodactylus is de Wordfeudnaam..quote:
Je bent niet te laat, je staat op 20.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:51 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Oh nee, ik was te laat werd al gezegd. jammer dan. Iemand die tegen me wil spelen? Paulodactylus is de Wordfeudnaam..
sorry maar dat gaat niet, 21 is het maximumquote:Op zondag 26 mei 2013 18:43 schreef remlof het volgende:
We kunnen prima met 22 mensen spelen:
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Socks_ - Oognip
8. ursels - ursel
11. Ryan3hs - Ryan3
12. Elzass - crv
15. Gijs_T - Gijs_
16. EvertK - WordFreud
17. Djeep_64 -Djeep_64
18. Enrico173 - Spezza19
19. MPGFOK - MPG
20. paulodactylus - Dactylus
21. bram86 - Brembo
22. Judith_1973 - judith-73
hoe vervelend ik het ook vind, ik heb Paulo er onder voorbehoud opgezet, first come first go. We hebben al maanden geleden besloten dat 21 het maximum is in verband met het aantal te spelen spellen.quote:
Judith was eerder met bevestigen, en zij doet elke maand mee dus dan vind ik dat ze voorrang heeft. Maar goed, dat moet de spelleiding maar beslissen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
hoe vervelend ik het ook vind, ik heb Paulo er onder voorbehoud opgezet, first come first go. We hebben al maanden geleden besloten dat 21 het maximum is in verband met het aantal te spelen spellen.
Dat is complete bullshit crv, de meesten zijn halverwege de maand al klaar met de competitie, er is ruimte zat. Niet dat we tot de 30 moeten gaan ofzo maar die ene kan er echt wel bij.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
hoe vervelend ik het ook vind, ik heb Paulo er onder voorbehoud opgezet, first come first go. We hebben al maanden geleden besloten dat 21 het maximum is in verband met het aantal te spelen spellen.
Niks geen voorrang, gewoon allebei en de inschrijving nu sluiten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Judith was eerder met bevestigen, en zij doet elke maand mee dus dan vind ik dat ze voorrang heeft. Maar goed, dat moet de spelleiding maar beslissen.
Pas jij de excel files aan dan.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is complete bullshit crv, de meesten zijn halverwege de maand al klaar met de competitie, er is ruimte zat. Niet dat we tot de 30 moeten gaan ofzo maar die ene kan er echt wel bij.
Daar zijn nog vijf dagen voor en we spelen wel vaker met meer spelers dan de maand ervoor dus dat lijkt me niet echt het probleem.quote:
Ze hebben niet voor niets een max op 21 gezet. Kost veel werk om dat te veranderen. Dus als iemand het wil aanpassen lijkt het me geen probleem, anders moet de spelleiding het beslissen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn nog vijf dagen voor en we spelen wel vaker met meer spelers dan de maand ervoor dus dat lijkt me niet echt het probleem.
Bullshit. Anders posten we alleen de scores en rekenen we op papier de stand uit, kan ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets een max op 21 gezet. Kost veel werk om dat te veranderen. Dus als iemand het wil aanpassen lijkt het me geen probleem, anders moet de spelleiding het beslissen.
Ik heb het inmiddels door ja;)quote:
Nu je het zegt..quote:
Even testenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels door ja;)
[..]
Nu je het zegt..Wel even een ding voor mijn tegenstanders: Ik heb nog weleens problemen met de bereikbaarheid van de Wordfeudserver. Het kan daarom zijn dat ik vrij lang wacht met reageren. Ik moet er bijna constant mijn telefoon voor uitzetten, wat ik erg irritant vind..
Wil je ons nieuwe spel door laten gaan op random bord, of nodig ik je eem uit voor een gewoon spel?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
1. 21 is niet ontstaan omdat IK, of wij als spelleiding het zo'n leuk getal vinden.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn nog vijf dagen voor en we spelen wel vaker met meer spelers dan de maand ervoor dus dat lijkt me niet echt het probleem.
liever gewoon als je dat niet erg vindtquote:Op zondag 26 mei 2013 21:21 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Wil je ons nieuwe spel door laten gaan op random bord, of nodig ik je eem uit voor een gewoon spel?
we hebben nog nooit met meer dan 21 spelers gespeeldquote:Op zondag 26 mei 2013 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik Pas,quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit. Anders posten we alleen de scores en rekenen we op papier de stand uit, kan ook.
Maar om te zeggen dat er niet één speler meer mee kan doen omdat dat teveel werk is in excel is natuurlijk een volkomen bezopen argument.
Eens. Ik vind 21 deelnemers meer dan genoeg, als speler en als score bijhouder.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
1. 21 is niet ontstaan omdat IK, of wij als spelleiding het zo'n leuk getal vinden.
Niet iedereen vindt het leuk om tegen de klok te spelen en dag en nacht te WF-en om de deadline van einde maand te halen,
We hebben in het verleden rondgevraagd en we zijn uitgekomen op 21.
Hier hebben we de sheet op aangepast.
Dit alles staat dus los van de tijd die het kost de sheet aan te passen.
We merken nu al dat het niet iedereen lukt de maand op tijd te sluiten en we hadden maar 16 deelnemers.
Discussie gesloten, ik vindt het ook lullig, ik zat in een game met Paulo, heb hem gemeld dat de inschrijving open was, heb hem zelfs een placeholder gegeven. Helaas. Judith kwam eerder. Ik heb niemand voorrang gegeven.
Als jullie perse willen dat Paulo meedoet, prima dan neem ik even een maandje rust
Wat een onzin, het draait niet om de sheet, het draait om de competitie. En met 21 spelers zijn de meesten met twee weken klaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
1. 21 is niet ontstaan omdat IK, of wij als spelleiding het zo'n leuk getal vinden.
Niet iedereen vindt het leuk om tegen de klok te spelen en dag en nacht te WF-en om de deadline van einde maand te halen,
We merken nu al dat het niet iedereen lukt de maand op tijd te sluiten en we hadden maar 16 deelnemers.
Discussie gesloten, ik vindt het ook lullig, ik zat in een game met Paulo, heb hem gemeld dat de inschrijving open was, heb hem zelfs een placeholder gegeven. Helaas. Judith kwam eerder. Ik heb niemand voorrang gegeven.
Als jullie perse willen dat Paulo meedoet, prima dan neem ik even een maandje rust
Dat is precies het punt wat crv maaktquote:Op zondag 26 mei 2013 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, het draait niet om de sheet, het draait om de competitie.
wat betreft de OP, 21 staat er inderdaad niet in, maar de start van de inschrijving welquote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
My 2 cents: 21 deelnemers is iets wat vaker is besproken en waarop de sheets zijn aangepast.
Omdat het vaker besproken is, is het niet gek om aan te nemen dat de vaste spelers op de hoogte zijn. Helaas staat het nog niet in de OP, lijkt mij wel een goede aanvulling, dan is het duidelijk voor iedereen. En misschien een vaste maanddag afspreken waarop de nieuwe lijst gestoart wordt? Dan weet iedere speler wanneer hij/zij de neus om de hoek moet steken voor de inschrijving.
Normaal speelt dit ussue ook niet, omdat we zelden aan de 21 komen.
Zelf denk ik dat spelers persoonlijk hier moeten komen bevestigen dat ze deelnemen en dan pas een definitieve plek op de lijst kunnen krijgen. Niet aan 'reserveringen' doen. Vaste spelers die te laat komen hebben dan pech, wellicht kunnen we kijken dat zij wel bovenaan de competitiesheet van de maand erna staan en dan een PM krijgen om hun deelname te bevestigen (door spelleiders?).
Maar die afspraak hebben we nu nog niet, Paulo stond er al eerder ovb op dus dan zou dat deze keer helaas voor Judith betekenen dat ze een maand niet mee kan doen aan de competitie. Maar oefenpotten kunnen altijd.
En crv, doe nu niet de spelleiding uit handen geven omdat er één keertje wat onenigheid en onduidelijkheid is.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, het draait niet om de sheet, het draait om de competitie. En met 21 spelers zijn de meesten met twee weken klaar.
En dan is het een probleem als er 22 moeten spelen
Dan zeg ik, laat die sheet lekker gaan, als iedereen de uitslagen post kunnen we de stand ook gewoon in het topic posten en elkaar controleren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben nu nog bezig met mijn laatste twee potjes en vind 21 mensen voldoende. Heb daarnaast ook nog wat potjes lopen, het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, het draait niet om de sheet, het draait om de competitie. En met 21 spelers zijn de meesten met twee weken klaar.
En dan is het een probleem als er 22 moeten spelen
Dan zeg ik, laat die sheet lekker gaan, als iedereen de uitslagen post kunnen we de stand ook gewoon in het topic posten en elkaar controleren.
Crv: even diep ademhalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
wat betreft de OP, 21 staat er inderdaad niet in, maar de start van de inschrijving wel
We hebben bij de start DUIDELIJK aangegeven dat het maximum 21 is .
Wat betreft stoppen met de spelleiding.
Ik wordt op dit moment via 3 kanalen bestookt. Als men het zo goed weet, laat ik de spelleiding graag over aan hun en beperk me tot het spelen.
Ik doe dit ook voor mijn lol
Wat betreft inschrijvingsstart ben ik open voor suggesties.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Crv: even diep ademhalen.
Op dit moment zie ik hier 1 persoon die er anders over denkt en lees ik hier meer geluiden die jouw visie ondersteunen. Ik mag hopen dat - als er nog meer 'tegenstemmen' zijn, de users dat ook hier posten zodat we een compleet plaatje hebben.
En I stand corrected voor start inschrijving: staat er inderdaad in.Maar een datum (bij voorbeeld de 23e) is misschien nog duidelijker.
ik sta open voor allerlei suggesties, maar zoals gezegd: die moeten gedragen worden door een grote meerderheid.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef Schunckelstar het volgende:
we kunnen ook met een soort van degradatiesysteem werken.
waarbij er in de maanden dat er meer inschrijvingen zijn dan plaatsen de laatst geplaatste spelers van de maand ervoor een maandje uit moeten zitten![]()
en ja, ik weet dat ik mezelf dan benadeel, maar dan gaat het tenminste nog ergens over
Is ook een optie. En ook nadelig voor mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef Schunckelstar het volgende:
waarbij er in de maanden dat er meer inschrijvingen zijn dan plaatsen de laatst geplaatste spelers van de maand ervoor een maandje uit moeten zitten![]()
en ja, ik weet dat ik mezelf dan benadeel, maar dan gaat het tenminste nog ergens over
Je kunt ook de eredivisie voor promotie/degradatie houden, en de aanmelding eerst in de 1e divisie zetten. Daar begin je, de eredivisie bereik je vanzelf..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook een optie. En ook nadelig voor mij.![]()
Maar krijg je dan niet een systeem waarin de slechte spelers in het meest negatieve geval telkens een maand moeten wachten? Meespelen-maand eruit-meespelen-etc.
Ik vind een systeem van wie het eerst komt= ingeschreven eerlijker.
Aan de andere kant: hoe groot is de kans dat we maanden achtereen met meer dan 21 man zijn?
Als het vaker voorkomt zou je misschien twee pools moeten maken. Eindig ik ook nog eens in de hogere regionen.
Niet zo groot denk ikquote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Aan de andere kant: hoe groot is de kans dat we maanden achtereen met meer dan 21 man zijn?
Maar het moet wel leuk blijven. En er moeten bepaalde afspraken zijn, anders wordt het vanzelf niet leuk.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:09 schreef Schunckelstar het volgende:
mjah, ik was ook semi-serieus eigenlijk.
ik vind het onbegrijpelijk dat er zo'n discussie ontstaat over zoiets onbelangrijks als wordfeud
Zijn de supervisor en dep van dienst accoord?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Niet zo groot denk ik![]()
Ik mag de OP niet meer aanpassen.
Zou jij de regel over het lijstje willen aanpassen in zoiets:
In de laatste week van elke maand > Rond de 23e van elke maand
En een regel willen toevoegen:
We spelen met max. 21 deelnemers, inschrijving gaat op basis van "wie het eerst komt het eerst maalt"
(Of mij veranderrechten geven...)
quote:Op zondag 26 mei 2013 04:56 schreef remlof het volgende:
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Socks_ - Oognip
8. ursels - ursel
11. Ryan3hs - Ryan3
12. Elzass - crv
15. Gijs_T - Gijs_
16. EvertK - WordFreud
17. Djeep_64 -Djeep_64
18. Enrico173 - Spezza19
19. MPGFOK - MPG
21. bram86 - Brembo
Dus.
quote:Op zondag 26 mei 2013 08:55 schreef crv het volgende:
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Socks_ - Oognip
8. ursels - ursel
11. Ryan3hs - Ryan3
12. Elzass - crv
15. Gijs_T - Gijs_
16. EvertK - WordFreud
17. Djeep_64 -Djeep_64
18. Enrico173 - Spezza19
19. MPGFOK - MPG
20. Judith_1973 - judith-73
21. bram86 - Brembo
WE ZITTEN VOL![]()
first come first go
Of vooraf aan elke maand een kwalificatietoernooiquote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef Schunckelstar het volgende:
Dan wil ik wel een maandelijkse meet voor de prijsuitreiking.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Of vooraf aan elke maand een kwalificatietoernooi
Of aan het eind promotie/degradatie play offs
Ik had op Eigen initiatief een placeholder voor dactylus erin gezet met een DUIDELIJKE "onder voorbehoud". Dit omdat hij nieuw was.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:20 schreef remlof het volgende:
Ok, dan houden we het op 21, maar dan wil ik nog wel even weten waar dit verschil vandaan komt:
[..]
[..]
Vind ik op zich ook een goed punt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Nog een punt (klinkt misschien heel lullig): personen met een langdurige ban die mee willen spelen, hoe kijken we daar tegenaan? Want dat speelt nu ook en ik ben er eigenlijk niet zo gelukkig mee.![]()
Niets persoonlijks, maar omdat policy en zo.
En kampioensschalen! En grote cupsquote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een maandelijkse meet voor de prijsuitreiking.
Toeschouwers zijn welkom voor een kleine bijdrage.![]()
Die cups heb ik al!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
En kampioensschalen! En grote cups
dit klinkt als een meer dan uitstekend planquote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een maandelijkse meet voor de prijsuitreiking.
Toeschouwers zijn welkom voor een kleine bijdrage.![]()
Nogmaals: het gaat niet om de spelleiders, het gaat erom dat er genoeg mensen zijn die maximal 20 potten willen spelen (dus 21 deelnemers)quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vind ik op zich ook een goed punt.
Maar op zich, een man meer of minder vind ik persoonlijk geen probleem, maar het moet wel haalbaar blijven voor de spelleiders en als die zeggen bij 21 blijft het nog leuk, zijn het er meer dan wordt het werk en daar hebben we geen zin in, dan moeten we dat ook respecteren en accepteren.
Het moet ook "first come, first go" zijn, maar dan was Dactylus gewoon eerder. Ik vind het onzin om vaste deelnemers te bevoordelen, een beetje doorstroom is juist goed en de van de vaste deelnemers mag je juist wel verwachten dat ze weten wanneer ze zich moeten aanmelden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had op Eigen initiatief een placeholder voor dactylus erin gezet met een DUIDELIJKE "onder voorbehoud". Dit omdat hij nieuw was.
Ik zat in een game met dactylus en heb hem ook direct gemeld dat de inschrijving gestart was.
Als iemand zich dan in het forum meldt zoals Judith dan gaat dit wat mij betreft voor. vandaar first come first go.
Dit is nu het laatste wat ik erover kwijt wil.
Je denkt goed te doen en het enige wat geberut is dat je een hoop shit over je heen krijgt
Dus als ik het goed begrijp had dactylus aan jou nog niet bevestigd dat hij mee wilde spelen maar had jij hem goedbedoeld op eigen intiatief in de lijst gezet?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ik had op Eigen initiatief een placeholder voor dactylus erin gezet met een DUIDELIJKE "onder voorbehoud". Dit omdat hij nieuw was.
Ik zat in een game met dactylus en heb hem ook direct gemeld dat de inschrijving gestart was.
Als iemand zich dan in het forum meldt zoals Judith dan gaat dit wat mij betreft voor. vandaar first come first go.
Je denkt goed te doen en het enige wat geberut is dat je een hoop shit over je heen krijgt
Precies: degenen die zich in het forum melden...gebanden kunnen dat niet en die staan nu toch op de lijst...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Dactylus was niet eerderquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moet ook "first come, first go" zijn, maar dan was Dactylus gewoon eerder. Ik vind het onzin om vaste deelnemers te bevoordelen, een beetje doorstroom is juist goed en de van de vaste deelnemers mag je juist wel verwachten dat ze weten wanneer ze zich moeten aanmelden.
dat dusquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp had dactylus aan jou nog niet bevestigd dat hij mee wilde spelen?
Dan zou in mijn optiek Judith voorgaan, omdat zij zich hier eerder meldde.
En vanaf volgende maand dan de voorgestelde aanpassingen in de OP? Dan is het voor iedereen duidelijk.
Omdat het krijgen van een ban niets te maken heeft met deelname aan deze competitie. Als ze een ander laten melden dat ze willen meedoen lijkt me dat prima.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Precies: degenen die zich in het forum melden...gebanden kunnen dat niet en die staan nu toch op de lijst...
Jawel:quote:
Je hebt 'm notabene zelf gemeld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef crv het volgende:
2. svk1985 - svk1985
3. JosDaBosS` - -jos-
4. Takkedinges - Takaiki
5. Remlof - remlof
6. Socks_ - Oognip
8. ursels - ursel
11. Ryan3hs - Ryan3
12. Elzass - crv
15. Gijs_T - Gijs_
16. EvertK - WordFreud
17. paulodactylus - Dactylus (Moet nog even bevestigd worden door Dactylus zelf)
De gebandde heeft zich via de spelleiding ruim op tijd gemeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Precies: degenen die zich in het forum melden...gebanden kunnen dat niet en die staan nu toch op de lijst...
Puike prijsquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
Je hebt 'm notabene zelf gemeld.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
Dan had je 'm moeten vertellen dat ie zichzelf moet aanmelden.quote:
Dat komt door de sheet. Die schijnt enorm belangrijk te zijn, belangrijker dan de competitie zelfsquote:Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef Takaiki het volgende:
Doe anders deze ene maand 22 man en zet vanaf juli de harde grens op 21. Het is voor Judith en Paulo niet leuk dat er over hun aanmelding nu zo'n discussie ontstaat.
Daar zijn we het nu over eens.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je 'm moeten vertellen dat ie zichzelf moet aanmelden.
En bovendien moeten we dat "onder voorbehoud" gewoon helemaal niet doen, dat zorgt alleen maar voor verwarring zoals je nu zelf merkt.
Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt door de sheet. Die schijnt enorm belangrijk te zijn, belangrijker dan de competitie zelfs
Ok, alleen kunnen gebanden zichzelf niet aanmelden, dus ik stel voor dat die door iemand anders aangemeld mogen worden mits ze de maand ervoor ook hebben meegedaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zijn we het nu over eens.![]()
- maximaal 21 spelers
- lijstje start op 23e van de maand
- spelers moeten zichzelf melden
En ik zou eraan willen toevoegen dat nummers 22 en hoger sowiso de volgende maand mogen meespelen en tegen die tijd een belangstellingsPM van de spelleiders krijgen. Geen reactie = uiteraard niet deelnemen.
Meerdere mensen die ooit lang geleden een enquete hebben ingevuld? Ik heb die hele enquete nooit gezien. Ik ben steeds met twee weken klaar, ik zou juist graag meer deelnemers hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.
De competitie blijft volgens meerdere mensen leuker doordat er maximaal 21 mensen aan deelnemen. Is al eerder zo besproken en logischerwijze is daarop de sheet aangepast.
Ik ook en jij loopt te klepzeiken over een domme sheetquote:Op zondag 26 mei 2013 22:43 schreef crv het volgende:
Ik trek me nu officieel terug voor komende Maand,
Ik doe dit voor mijn lol
Bullshitquote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook en jij loopt te klepzeiken over een domme sheet
Maar ok, opgelost.
Bullshitquote:Op zondag 26 mei 2013 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt door de sheet. Die schijnt enorm belangrijk te zijn, belangrijker dan de competitie zelfs
Ik kijk naar de posts van vanavond en naar de posts die door de maanden heen erover zijn gemaakt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Meerdere mensen die ooit lang geleden een enquete hebben ingevuld? Ik heb die hele enquete nooit gezien. Ik ben steeds met twee weken klaar, ik zou juist graag meer deelnemers hebben.
Matig Remlof.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook en jij loopt te klepzeiken over een domme sheet
Maar ok, opgelost.
Exactquote:Op zondag 26 mei 2013 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de posts van vanavond en naar de posts die door de maanden heen erover zijn gemaakt.
Weet je wat het is? Wil je meer potjes spelen, dat is makkelijk, nodig mensen uit voor oefenpotten, zoek ramdom tegenstanders etc. Maar als 20 tegenspelers in een maand je max is zou jij bij verruiming van de regels haast gedwongen zijn niet meer mee te doen. En dan kom je waarschijnlijk nooit meer aan de 21.
En sowieso is dit waarschijnlijk een non-discussie ( wel nuttig, zijn we er tenminste uit voor een volgende keer) maar dit is volgens mij de eerste keer sinds ik meespeel dat we boven de 21 spelers uitkomen. Straks is het zomer, stort het sowieso weer in denk ik.
De enige reden dat er deze maand geen extra speler mee kan doen is toch die domme sheet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |