Speltip #2: zet geen onmogelijke leestekens als een accent grave in je gebruikersnaam die op een gemiddelde smartphone nauwelijks te vinden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
[..]
Speltip: voeg de mensen-met-moeilijke-naam toe als Wordfeud-friend, dan kun je ze de volgende keer uit het lijstje selecteren
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Speltip #2: zet geen onmogelijke leestekens als een accent grave in je gebruikersnaam die op een gemiddelde smartphone nauwelijks te vinden zijn.
Lees de OP eens, popjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:16 schreef ursel het volgende:
Zo, telefoobn gefixed. Weer nieuw scherm in laten bouwen.
Hoe doe ik mee?
Ahh, deze staat er tussen gefrot.quote:
ff wachten maar dus.quote:Meedoen? In de laatste week van elke maand wordt in dit topic een inschrijflijst geopend. Vul deze lijst aan met je gegevens en je speelt de maand daana mee!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Speltip #2: zet geen onmogelijke leestekens als een accent grave in je gebruikersnaam die op een gemiddelde smartphone nauwelijks te vinden zijn.
zie OPquote:
Max aantal deelnemers is 21quote:• Meedoen? In de laatste week van elke maand wordt in dit topic een inschrijflijst geopend. Vul deze lijst aan met je gegevens en je speelt de maand daana mee!
Ik wil met je oefenen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahh, deze staat er tussen gefrot.
[..]
ff wachten maar dus.
quote:
Op dezelfde plek als vorige maand.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef crv het volgende:
[..]![]()
Waar ben jij eigenlijk deze maand Ziggy ?
Klopt, je AFZWEM van 118 punten ben ik nooit meer te boven gekomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:03 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Ik was de bovenliggende partij
#69 Djeep_64-Remlof 473-394
quote:
ja, het ging hardquote:Op zondag 12 mei 2013 13:23 schreef Fascination het volgende:
#131 schunckelstar 318 - Fascination33 525
Volgens mij is dit m'n hoogste score ooit.
en begonnenquote:
Je hebt bij #2 de einddatum ipv de begindatum ingevuld.quote:
oeps, thanksquote:Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je hebt bij #2 de einddatum ipv de begindatum ingevuld.
Ga eens verliezen zeg, is toch niet leuk meer zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:25 schreef djeep_64 het volgende:
#70 gewonnen
Djeep_64-Takkedinges 575-401
Ik was al een paar keer dicht bij. En tegen Fascination sta ik achter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ga eens verliezen zeg, is toch niet leuk meer zo
Inderdaad. Ik had de hoop al opgegeven met ruim 100 punten achter. Maar R. swapte tegen het einde 2 keer de Q weg, maar bleef er toch weer mee zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
#42 EvertK - remlof 487 - 480
Ik stond eigenlijk de hele pot voor, maar de Q heeft me de das omgedaan
Oh ja, dat moest ik nog doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:34 schreef crv het volgende:
H_Q vroeg me de volgende potten te melden
435-476 Fascination - H_Q
322-324 4EBE - H_Q
graag gedaanquote:
En..VERLORENquote:
Sorry.. dikke vingersquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:13 schreef WordFreud het volgende:
#33 BlackEye (na herstart toen ik heel dik voor stond, na per ongeluk resign door B.)
Volgens mij stond je de hele tijd voor, behalve na de laatste beurt....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#18 OOTW - 4EverBlackeyed 434 - 431Zo dichtbij..
Het grappige (nee eigenlijk helemaal niet grappig) is dat ik precies hetzelfde woord had kunnen makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Volgens mij stond je de hele tijd voor, behalve na de laatste beurt....
die random bordenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef Dactylus het volgende:
CRV, ik begrijp nu waarom men hier hier liever met normaal bord speelt... Ik maak mijn zusje nu met 2 potjes in, maar vergeleken met de pot tegen jou stellen die bij elkaar niks meer voorAfijn, gewoon doorgaan. Ik speel voor de leuk..
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:53 schreef Dactylus het volgende:
CRV, ik begrijp nu waarom men hier hier liever met normaal bord speelt... Ik maak mijn zusje nu met 2 potjes in, maar vergeleken met de pot tegen jou stellen die bij elkaar niks meer voorAfijn, gewoon doorgaan. Ik speel voor de leuk..
Okee, kijk, dit is het probleem een beetje, heb nog niet zo lang een tab en ben dit gaan spelen met huisgenoten en had 2 mensen uitgenodigd, en die willen niet meer met me spelen, zeg maar... ik win wel vaak.quote:
je moet dan ook tegen mij en oognip, dus je hebt nog kansquote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, kijk, dit is het probleem een beetje, heb nog niet zo lang een tab en ben dit gaan spelen met huisgenoten en had 2 mensen uitgenodigd, en die willen niet meer met me spelen, zeg maar... ik win wel vaak.
Ik zou hier wel aan mee willen doen, want ik vind het een heel leuk spelletje, echter ik zie ook dat jullie retehoog scoren, iedere keer, ik bedoel mijn hoogste score tot nu toe was 473, maar dit wordt, of daaromtrent, door de spelers hier bijna iedere keer gescored... ik ben dus bang op 1 of andere keer dat ik hier een wash ben... Alsof jullie gewoon olympische hoogten bereiken, terwijl ik misschien alleen gewoon maar een goeie amateur ben...
Kun je niet wat proefspelletjes spelen met sommige deelnemers?
Of meedoen als aspirant oid?
Het valt bij jou nog mee dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je moet dan ook tegen mij en oognip, dus je hebt nog kans
Veel spelen, dan word je vanzelf beter. Dus tegen het eind van de maand je hier gewoon inschrijven voor de volgende maandquote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, kijk, dit is het probleem een beetje, heb nog niet zo lang een tab en ben dit gaan spelen met huisgenoten en had 2 mensen uitgenodigd, en die willen niet meer met me spelen, zeg maar... ik win wel vaak.
Ik zou hier wel aan mee willen doen, want ik vind het een heel leuk spelletje, echter ik zie ook dat jullie retehoog scoren, iedere keer, ik bedoel mijn hoogste score tot nu toe was 473, maar dit wordt, of daaromtrent, door de spelers hier bijna iedere keer gescored... ik ben dus bang op 1 of andere manier dat ik hier een wash ben... Alsof jullie gewoon olympische hoogten bereiken, terwijl ik misschien alleen gewoon maar een goeie amateur ben...
Okee, doe ik dan...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Veel spelen, dan word je vanzelf beter. Dus tegen het eind van de maand je hier gewoon inschrijven voor de volgende maand![]()
Intussen kun je als je wil mij uitnodigen voor een proefspelletje. WF naam is hetzelfde als hier.
nog maar 1x, toevallig deze maand.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het valt bij jou nog mee dan?
Ik bedoel, ik ben nooit terecht gekomen in de 500...
Ik ben in die paar maanden ook beter geworden volgens mijn vrouw idd...quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nog maar 1x, toevallig deze maand.
en je word idd beter door te spelen, het zijn bij mij al lang niet meer de vernederingen als in de eerste potjes![]()
al verlies ik hier nog wel bijna alles![]()
Gewoon meedoen joh, je wordt vanzelf beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben in die paar maanden ook beter geworden volgens mijn vrouw idd...
Nu was ik altijd al redelijk sterk bij scrabble board, zeg maar, dus an sich... maar ja de scores hier...
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben in die paar maanden ook beter geworden volgens mijn vrouw idd...
Nu was ik altijd al redelijk sterk bij scrabble board, zeg maar, dus an sich... maar ja de scores hier...
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je moet dan ook tegen mij en oognip, dus je hebt nog kans
Klopt wel idd, alleen als een amateur ga je ook niet spelen tegen Messi...quote:
Je mag mij ook uitnodigen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou hier wel aan mee willen doen, want ik vind het een heel leuk spelletje, echter ik zie ook dat jullie retehoog scoren, iedere keer, ik bedoel mijn hoogste score tot nu toe was 473, maar dit wordt, of daaromtrent, door de spelers hier bijna iedere keer gescored... ik ben dus bang op 1 of andere manier dat ik hier een wash ben... Alsof jullie gewoon olympische hoogten bereiken, terwijl ik misschien alleen gewoon maar een goeie amateur ben...
Dank je! Leuke pot, leuke overwinning.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:55 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
En..VERLOREN
431-432
Nou ja dat maakt de competitie weer spannender
Gefeliciteerd Cat, goed gespeeld!
Okee, alstie opgeladen is, doe ik dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
Je mag mij ook uitnodigen hoorWFnaam is Elzass
ik ben op het ogenblik niet vlot, dus je moet wel geduld hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, alstie opgeladen is, doe ik dat..
Duurt een uurtje oid... denk ik...
Okee, maakt niet uit, ben sws blij dat mensen met me willen spelen, eerlijk gezegd...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben op het ogenblik niet vlot, dus je moet wel geduld hebben
Nodig mij ook maar uit, zit een beetje krap in de potjes nuquote:Op maandag 20 mei 2013 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maakt niet uit, ben sws blij dat mensen met me willen spelen, eerlijk gezegd....
Okee, leuk, even wachten totdat-ie geladen is.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nodig mij ook maar uit, zit een beetje krap in de potjes nu
krapte heb ik geen last van, ik oefen met veel mensen die ooit wel eens in de comp hebben meegedaan. nu 11 spelletjes open staan en geen enkel wedstrijdpot.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nodig mij ook maar uit, zit een beetje krap in de potjes nu
Starten maar danquote:Op maandag 20 mei 2013 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
krapte heb ik geen last van, ik oefen met veel mensen die ooit wel eens in de comp hebben meegedaan. nu 11 spelletjes open staan en geen enkel wedstrijdpot.![]()
Moet ook enkel nog tegen djeep
quote:
Nog niet eens het spelnummer erbij? Moet ik dan álles doen?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef Schunckelstar het volgende:
oh crap, het is weer zover...
verloren tegen cat, wilde het potje tegen everk verwijderen maar ik heb per ongeluk de verkeerde verwijderd![]()
dus de score weet ik niet meer, hopelijk weet cat het wel??
ja, dan komt ie terugquote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet eens het spelnummer erbij? Moet ik dan álles doen?![]()
#133 SS - C22 288- 428
Edit: nu stuur ik je nog een bericht in het door jou gewiste spel. Kun je die eigenlijk nog lezen? Plopt het spel dan automagisch terug?![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, dan komt ie terug![]()
het is niet de eerste keer dat me dit overkomt, dus ik spreek uit ervaring
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:29 schreef svk1985 het volgende:
MPGFok en Takkedinges geinvite voor de laatste 2 potjes van de maand
Verlorenquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Verloren
402-498
Zijn goede spel in combinatie met zijn geheime WF-letterkies-app was me teveel
Feli ^^quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Verloren
402-498
Zijn goede spel in combinatie met zijn geheime WF-letterkies-app was me teveel
Oeps, had crv willen quotenquote:
donequote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef -jos- het volgende:
Dan zal ik nog maar even een uitslag melden:
#11 JosDaBosS` 417 - 379 MPGFOK
Was weer een spannend potje, had het geluk dat MPGFOK zijn letters niet kwijt kon.
Ow sorry, heb naar de 1e kolom ipv 2e gekeken.quote:
geeft niet, vindt het erger dat je me voorbij bentquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ow sorry, heb naar de 1e kolom ipv 2e gekeken.
Ja, tot op het laatst hoge scores en het bleef stuivertje wisselenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#72 Takkedinges - 4EverBlackeyed 558 - 520
Heel het potje is het spannend gebleven
Wat is dit?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#117 MPGFOK - 4EverBlackeyed
402-431
De uitslag van een potje waar ik de laatste zetten bijna niets kon door gebrek aan klinkers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |