XM gefeliciteerd met je 37 weken!
---
Shandaly: mijlpaal der mijlpalen!

---
Ik heb vanmorgen de vk even gebeld. Ik heb het hier (en eigenlijk nergens) niet eerder gemeld omdat ik me een gigantische aansteller voel, maar ik ben de laatste tijd vreselijk onzeker over de zwangerschap. Iedere keer dat ik naar de wc ga ben ik stom genoeg verbaasd dat er geen bloed is, ik ben continu op zoek naar bevestiging dat alles nog gewoon goed zit en die kan ik mezelf eigenlijk te weinig geven. Hele stomme bevestigingsdingen, zoals:
M'n app vraagt: "en, hoe staat het met je ochtendmisselijkheid? Vervelend hè?" En dan denk ik: ik heb er helemaal geen last van.
Of m'n negenmaandenboek.. Hoe het met m'n vermoeidheid is.. Ik ben wel moe.. Maar dat ben ik altijd.. Ik voel me niet echt extra vermoeid.
En het (en ook bovenstaande dingen) slaat
compleet nergens op en iedere zwangerschap is anders, maar toch krijg ik de onwijze onzekerheid niet weg.
M'n eerst volgende echo-afspraak stond pas 3 juni, dus ik heb vanmorgen compleet beschaamd de vk gebeld om aan te geven dat ik zo vreselijk onzeker ben. Ik mag nu komende dinsdag langskomen voor een (inwendige) echo. Kijken of ze me dan meer rust kunnen geven

.
/einde dagboekpost.