Done! Wil Flowerbox ook in de op?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:15 schreef Vanyel het volgende:
Wil je dan meteen een goede daad doen en mij in de op zetten op 10 januari?
Mijn negen maanden dagboek geeft me al maanden suggesties en tips. Maar ik heb ook geen kwaaltjes of kwaaltjes gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:43 schreef ProjSkippy het volgende:
XM gefeliciteerd met je 37 weken!
---
Ik heb vanmorgen de vk even gebeld. Ik heb het hier (en eigenlijk nergens) niet eerder gemeld omdat ik me een gigantische aansteller voel, maar ik ben de laatste tijd vreselijk onzeker over de zwangerschap. Iedere keer dat ik naar de wc ga ben ik stom genoeg verbaasd dat er geen bloed is, ik ben continu op zoek naar bevestiging dat alles nog gewoon goed zit en die kan ik mezelf eigenlijk te weinig geven. Hele stomme bevestigingsdingen, zoals:
M'n app vraagt: "en, hoe staat het met je ochtendmisselijkheid? Vervelend hè?" En dan denk ik: ik heb er helemaal geen last van.
Of m'n negenmaandenboek.. Hoe het met m'n vermoeidheid is.. Ik ben wel moe.. Maar dat ben ik altijd.. Ik voel me niet echt extra vermoeid.
En het (en ook bovenstaande dingen) slaat compleet nergens op en iedere zwangerschap is anders, maar toch krijg ik de onwijze onzekerheid niet weg.
M'n eerst volgende echo-afspraak stond pas 3 juni, dus ik heb vanmorgen compleet beschaamd de vk gebeld om aan te geven dat ik zo vreselijk onzeker ben. Ik mag nu komende dinsdag langskomen voor een (inwendige) echo. Kijken of ze me dan meer rust kunnen geven.
/einde dagboekpost.
Wil je mijn UD veranderen in 23 november? En Martine mocht naar 22 geloof ikquote:
Done.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:53 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wil je mijn UD veranderen in 23 november? En Martine mocht naar 22 geloof ik
Volgens eigen berekening 10w2d, maar ik ben eerder ongeveer 1,5 week terug gezet, dus volgens de vk ben ik dan 8,5 week ongeveer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:57 schreef zandsculptuur het volgende:
Skipster![]()
Ik kan me er alles bij voorstellen... fijn dat je dinsdag al terecht kunt. Hoe ver ben je dan? Ik duim voor je!
I know. Maar dan ga ik het weer vergelijken met mijn vorige zwangerschap waarin ik bijna direct al compleet plat lag (ook al weet ik dat iedere zwangerschap verschillend is)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen voelde ik ook echt níks. Vanaf week 14/15 kreeg ik wat klachtjes. Erg moe en wat misselijkig in de namiddag. Maar ik heb maar twee keer overgegeven deze zwangerschap. Weet niet wat de komende weken nog gaat brengen natuurlijk. Maar met jouw termijn niks voelen is dus echt niet gek!
Herkenbaar moment! Maar de laatste weken kom je amper meer aan als het goed is en na de bevalling... Ik ben nu een week verder en al 10kg lichter, dus maak je niet te druk over je gewichtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:12 schreef Kiwisoep het volgende:
Whaaa ik pleur mijn weegschaal 1 dezer dagen uit het raam! Snif.
30 weken en +16 kilo. What the fuck. En om nou te zeggen dat ik buitensporig gegeten heb, niet eens echt. Vind het echt even heel erg niet leuk!
De wagen is besteld, die krijgen wequote:
Flinke portemonnee aanslag geweest dus.. Leuk!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De wagen is besteld, die krijgen we![]()
Badset, wipstoel, hemeltje, dekens, lakens etc. Een hoop dus
Yep maar wel leuk allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Flinke portemonnee aanslag geweest dus.. Leuk!!
quote:
Jep same here... Ik liep altijd zwijmelend door de Ikea denkend aan de toekomst. En toen het eindelijk zo ver was vond ik er geen zak meer aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat vond ik ook Hillz! Ik had meubels bij ikea gezien die ik wel leuk vond, tot ik zwanger werd. Uiteindelijk hebben we bij Baby Dump gekocht, de Bopita Genova.
Is er dan helemaal geen aanwijzing waarom ze zo stil is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Net weer CTG gehad want buiten de hik om geen beweging. Deze was wel weer aardig oke, gelukkig! De verloskundige zei dat er dinsdag een plan van aanpak gemaakt zou worden met mijn gyn en dat ze dan waarschijnlijk voorstellen om in te leiden rond de 38 weken![]()
Nu ben ik ineens heel erg zenuwachtig voor de afspraak dinsdag!
Nee, was het maar waar.. Enig vermoeden dat ze hebben is dat het gewoon een hele rustige baby is, dat zullen we zien als ze er isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Is er dan helemaal geen aanwijzing waarom ze zo stil is?
Vaag! En heel onrustgevend... Hier is alles weer als vanouds gelukkig. Veel wiebelen en golfjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar.. Enig vermoeden dat ze hebben is dat het gewoon een hele rustige baby is, dat zullen we zien als ze er is
Ik moet wel shoppen kwam ik achterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef Elmo76 het volgende:
Shandaly 40 weken!![]()
Kd fijn dat alles oké er uit zag! En shoppen hoef je toch niet meer, dus kun je je rustig houden!![]()
Shoppende dames, goed geslaagd lees ik!
Wij zijn vandaag geslaagd voor het eerste pakje/thuiskompakje voor Robinson!
Weer iets af te strepen van het lijstje!
Nee nog helemaal geen echo gehad. Dat schijnt hier normaal te zijn bij het echobureau...maar toch vind ik het niet eerlijk, want de meeste zwangere vrouwen krijgen veel eerder al een echo. Kan de dagen wel wegkijken zegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb je nog helemaal geen echo gehad angelaatje?
pff dan is je geduld wel erg op de proef gesteld zeg
Mijlpalen![]()
en leuk als je wederhelft het ook kan voelen he
Zuigreflex schijnt ook beter te zijn na 38 weken dan ervoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Angelatje, wat een geduld heb je moeten hebben alde echo is vast goed!
Cwen, ik geloof dat ik had gelezen dat bij 38 weken de longen goed zijn gerijpt en ze daarom tot dan willen wachten. En naar wat ik begreep doen ze het ook alleen als het vaginaal onderzoek dinsdag goed is, dus er al verweking is. Maar we horen het dinsdag bij de gyn wel, ik verwacht dat zij wel inschat of inleiden de beste optie is of niet.
Edit: het hartje blijft trouwens vrij vlak op de CTG. Daarom moet er een plan van aanpak gemaakt worden.
Ja dat is mijn berekening, maar volgens de vk nu 10 weken. Dus daar ga ik maar even vanuit tot de echo meer duidelijkheid geeft. Heb zelf het idee dat mijn berekening goed is, maar dat is even afwachtenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef Sethiwe het volgende:
Sparkling meldplichtmijlpaal.
Angelatje je bent volgens mij al 10 weken en 3 dagen, want je uitgerekende datum ligt toch op 4 december? Mijne ligt op 5 december en volgens verloskundige was ik dinsdag 9 wk en 5 dagen. Maar spannend bijna de echo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |