Done! Wil Flowerbox ook in de op?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:15 schreef Vanyel het volgende:
Wil je dan meteen een goede daad doen en mij in de op zetten op 10 januari?
Mijn negen maanden dagboek geeft me al maanden suggesties en tips. Maar ik heb ook geen kwaaltjes of kwaaltjes gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:43 schreef ProjSkippy het volgende:
XM gefeliciteerd met je 37 weken!
---
Ik heb vanmorgen de vk even gebeld. Ik heb het hier (en eigenlijk nergens) niet eerder gemeld omdat ik me een gigantische aansteller voel, maar ik ben de laatste tijd vreselijk onzeker over de zwangerschap. Iedere keer dat ik naar de wc ga ben ik stom genoeg verbaasd dat er geen bloed is, ik ben continu op zoek naar bevestiging dat alles nog gewoon goed zit en die kan ik mezelf eigenlijk te weinig geven. Hele stomme bevestigingsdingen, zoals:
M'n app vraagt: "en, hoe staat het met je ochtendmisselijkheid? Vervelend hè?" En dan denk ik: ik heb er helemaal geen last van.
Of m'n negenmaandenboek.. Hoe het met m'n vermoeidheid is.. Ik ben wel moe.. Maar dat ben ik altijd.. Ik voel me niet echt extra vermoeid.
En het (en ook bovenstaande dingen) slaat compleet nergens op en iedere zwangerschap is anders, maar toch krijg ik de onwijze onzekerheid niet weg.
M'n eerst volgende echo-afspraak stond pas 3 juni, dus ik heb vanmorgen compleet beschaamd de vk gebeld om aan te geven dat ik zo vreselijk onzeker ben. Ik mag nu komende dinsdag langskomen voor een (inwendige) echo. Kijken of ze me dan meer rust kunnen geven.
/einde dagboekpost.
Wil je mijn UD veranderen in 23 november? En Martine mocht naar 22 geloof ikquote:
Done.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:53 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wil je mijn UD veranderen in 23 november? En Martine mocht naar 22 geloof ik
Volgens eigen berekening 10w2d, maar ik ben eerder ongeveer 1,5 week terug gezet, dus volgens de vk ben ik dan 8,5 week ongeveer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:57 schreef zandsculptuur het volgende:
Skipster![]()
Ik kan me er alles bij voorstellen... fijn dat je dinsdag al terecht kunt. Hoe ver ben je dan? Ik duim voor je!
I know. Maar dan ga ik het weer vergelijken met mijn vorige zwangerschap waarin ik bijna direct al compleet plat lag (ook al weet ik dat iedere zwangerschap verschillend is)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen voelde ik ook echt níks. Vanaf week 14/15 kreeg ik wat klachtjes. Erg moe en wat misselijkig in de namiddag. Maar ik heb maar twee keer overgegeven deze zwangerschap. Weet niet wat de komende weken nog gaat brengen natuurlijk. Maar met jouw termijn niks voelen is dus echt niet gek!
Herkenbaar moment! Maar de laatste weken kom je amper meer aan als het goed is en na de bevalling... Ik ben nu een week verder en al 10kg lichter, dus maak je niet te druk over je gewichtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:12 schreef Kiwisoep het volgende:
Whaaa ik pleur mijn weegschaal 1 dezer dagen uit het raam! Snif.
30 weken en +16 kilo. What the fuck. En om nou te zeggen dat ik buitensporig gegeten heb, niet eens echt. Vind het echt even heel erg niet leuk!
De wagen is besteld, die krijgen wequote:
Flinke portemonnee aanslag geweest dus.. Leuk!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De wagen is besteld, die krijgen we![]()
Badset, wipstoel, hemeltje, dekens, lakens etc. Een hoop dus
Yep maar wel leuk allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Flinke portemonnee aanslag geweest dus.. Leuk!!
quote:
Jep same here... Ik liep altijd zwijmelend door de Ikea denkend aan de toekomst. En toen het eindelijk zo ver was vond ik er geen zak meer aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat vond ik ook Hillz! Ik had meubels bij ikea gezien die ik wel leuk vond, tot ik zwanger werd. Uiteindelijk hebben we bij Baby Dump gekocht, de Bopita Genova.
Is er dan helemaal geen aanwijzing waarom ze zo stil is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Net weer CTG gehad want buiten de hik om geen beweging. Deze was wel weer aardig oke, gelukkig! De verloskundige zei dat er dinsdag een plan van aanpak gemaakt zou worden met mijn gyn en dat ze dan waarschijnlijk voorstellen om in te leiden rond de 38 weken![]()
Nu ben ik ineens heel erg zenuwachtig voor de afspraak dinsdag!
Nee, was het maar waar.. Enig vermoeden dat ze hebben is dat het gewoon een hele rustige baby is, dat zullen we zien als ze er isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Is er dan helemaal geen aanwijzing waarom ze zo stil is?
Vaag! En heel onrustgevend... Hier is alles weer als vanouds gelukkig. Veel wiebelen en golfjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:14 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar.. Enig vermoeden dat ze hebben is dat het gewoon een hele rustige baby is, dat zullen we zien als ze er is
Ik moet wel shoppen kwam ik achterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef Elmo76 het volgende:
Shandaly 40 weken!![]()
Kd fijn dat alles oké er uit zag! En shoppen hoef je toch niet meer, dus kun je je rustig houden!![]()
Shoppende dames, goed geslaagd lees ik!
Wij zijn vandaag geslaagd voor het eerste pakje/thuiskompakje voor Robinson!
Weer iets af te strepen van het lijstje!
Nee nog helemaal geen echo gehad. Dat schijnt hier normaal te zijn bij het echobureau...maar toch vind ik het niet eerlijk, want de meeste zwangere vrouwen krijgen veel eerder al een echo. Kan de dagen wel wegkijken zegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb je nog helemaal geen echo gehad angelaatje?
pff dan is je geduld wel erg op de proef gesteld zeg
Mijlpalen![]()
en leuk als je wederhelft het ook kan voelen he
Zuigreflex schijnt ook beter te zijn na 38 weken dan ervoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Angelatje, wat een geduld heb je moeten hebben alde echo is vast goed!
Cwen, ik geloof dat ik had gelezen dat bij 38 weken de longen goed zijn gerijpt en ze daarom tot dan willen wachten. En naar wat ik begreep doen ze het ook alleen als het vaginaal onderzoek dinsdag goed is, dus er al verweking is. Maar we horen het dinsdag bij de gyn wel, ik verwacht dat zij wel inschat of inleiden de beste optie is of niet.
Edit: het hartje blijft trouwens vrij vlak op de CTG. Daarom moet er een plan van aanpak gemaakt worden.
Ja dat is mijn berekening, maar volgens de vk nu 10 weken. Dus daar ga ik maar even vanuit tot de echo meer duidelijkheid geeft. Heb zelf het idee dat mijn berekening goed is, maar dat is even afwachtenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:37 schreef Sethiwe het volgende:
Sparkling meldplichtmijlpaal.
Angelatje je bent volgens mij al 10 weken en 3 dagen, want je uitgerekende datum ligt toch op 4 december? Mijne ligt op 5 december en volgens verloskundige was ik dinsdag 9 wk en 5 dagen. Maar spannend bijna de echo.
oeh spannendquote:Op zondag 12 mei 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Awwww, kus voor Tirza!
---
Wij gaan straks naar mijn ouders om (ondanks m'n onzekerheid) te vertellen dat ik zwanger ben. M'n moeder krijgt een bedel met babyvoetjes voor aan haar Pandora-armband.
Oh leuk, dat gaat vast tranen opleveren, mooi cadeau!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Awwww, kus voor Tirza!
---
Wij gaan straks naar mijn ouders om (ondanks m'n onzekerheid) te vertellen dat ik zwanger ben. M'n moeder krijgt een bedel met babyvoetjes voor aan haar Pandora-armband.
Ik ben benieuwd! Ze wisten al wel dat we bezig waren en ik denk dat mijn moeder al wat vermoedtquote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oh leuk, dat gaat vast tranen opleveren, mooi cadeau!
en als ik ingeleid word net als bij lex, kan ik ook meedoenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:07 schreef Juud79 het volgende:
Jup en ik ga vast weer overtijd, dus dan doe ik er gezellig aan mee....
Fijn overigens KD dat je bedrust is opgeheven, gewoon rustig aan doen zal al lastig genoeg zijn met twee kleintjes.
Hier morgen 28 weken....boh zeg, dat voelt alsof ik dingen moet gaan regelen....
Van de week maar eens een lijstje maken met wat ik moet gaan doen, in ieder geval een keuze maken voor wat betreft het geboortekaartje.
Zes? Kan ik nou niet meer tellen? Wij komen maar op 5.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:11 schreef flowerbox het volgende:
Veel plezier met vertellen, Kursor en projskippy!
KD, fijn dat je geen absolute bedrust meer hoeft te houden.
Ik werd vanmorgen niet echt fit wakker. Zweterig enz. Maar wat bleek, ik moest overgeven. Bah! Eerder nooit gehad en je gaat er toch een beetje vanuit dat het precies zo gaat. Vandaag 6 weken trouwens :-)
Ik heb zo'n app van womenlogg en die zegt dat ik vanaf vandaag bij mij in week zes zit. Maar als ik tel zit in de vijfde week. Maar zes klinkt al wat verder, dat is fijn. ;-)quote:Op zondag 12 mei 2013 11:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zes? Kan ik nou niet meer tellen? Wij komen maar op 5.
Envoor het overgeven.
Ja, ik dacht al zoiets. Thanx!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:30 schreef Juud79 het volgende:
Als je 5 weken zwanger bent, ga je je 6e week in, daar is wel vaker verwarring over hier....
Ey, de mijne ook! En nog steeds rustig in mijn buik, dus gelukkig geen dubbele verjaardagquote:Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef .Sparkling. het volgende:En meld natuurlijk
hier ook geen stiekeme bevalling, gelukkig. Mijn man is jarig vandaag!
Die van mij is ook vandaag weer rustiger dan gister en eergister, maar wel af en toe wat beweging, dus ik maak me maar niet ongerust.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:Meld, duurde een uur voor wurm enige sjoege wilde geven vanochtend. Was blij toen er eindelijk wat beweging kwam. Maar nu weer stil. Luiwammes. Gister nog gedacht aan bellen, maar prompt werd er even flink getrappeld, dus toch maar niet gedaan. We houden het maar weer in de gaten. Ik wil wel X-Ray vision voor Moederdag
.
Half tien mag ook bestquote:Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rustig hier!
Ik zit de klok naar 22:00 te kijken, dan kan ik redelijk legitiem naar mn nest.
Wij hebben ze vorige keer ook zitten schrijven met baby erbij. Dit keer wil ik gewoon vooraf printen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:
Adressen schrijven ohja...de laatste keer dacht ik ook dat ik nog wel twee weken de tijd zou hebben om ze te gaan schrijven. /fail
Het zou maar gebeurenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:01 schreef .Sparkling. het volgende:
Gotc, wij hebben een geslachtsbepaling laten doen bij 16 weken en toen zeiden ze dat het een meisje was. Bij de 20 weken echo keken ze er naar en was het nog een meisje en met 29 weken een 3D echo en toen was het nog steeds een meisje!
Maar ik werd ook een beetje bang van die verhalen. Dadelijk was alles roze en beval ik ineens van een jongen
Haha, ik had dat ook, bij 16 weken wisten we dat het een jongetje zou worden, maar ik kneep hem toch even bij de 20 weken echo, al moest die in drie pogingen, dus toen het vaak kunnen zien. Toen ik met 25 weken bij de Gyn langsging maakt ik me er dus niet meer druk over, tis zo overduidelijk een jongetje.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ondanks twee keer hetzelfde geslacht bij 19 en 20 weken ben ik ook nog wel bang dat ze over een paar weken ineens roepen dat het toch het andere geslacht is...
Kunnen we weer overnieuw beginnen met het zoeken van een naam...
Is bij een vriendin van mij dus wel gebeurd. 20wk echo zei een meisje en toen ze met 29 weken bij de pret-echo echt uit een geintje zeiden 'het is wel nog steeds een meisje' verschoot de echoscopiste meteen en haalde keurig het hele zaakje in beeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
na een week of 17 kan je echt wel het verschil tussen een vagina en piemel zien hoor, je moet alleen even weten hoe te kijken. Als ze je bij 19 en 20 weken hebben kunnen vertellen dat t een meid is, is het verbazingwekkend als er opeens een balzak aan groeit ofzo.
Hier was het gewoon lastig te stellen omdat de navelstreng ervoor zit, nog steeds trouwens, ddaarom krijg ik ook geen 100% maar wel steeds een 'bij gebrek aan piemel' eenmeisjegok en ik heb zelf af en toe wel wat labia voorbij zien schuiven
Zoon van mijn collega door de hele zwangerschap 6 echo's meisje gezien, 100 % zeker, kwam toch een jongen uit, die hadden alles rozequote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is bij een vriendin van mij dus wel gebeurd. 20wk echo zei een meisje en toen ze met 29 weken bij de pret-echo echt uit een geintje zeiden 'het is wel nog steeds een meisje' verschoot de echoscopiste meteen en haalde keurig het hele zaakje in beeld.
Mijn vriendin had de dag ervoor voor het eerst een jurkje durven kopen en die is ze toen echt huilend terug gaan brengen.Uiteindelijk waren ze dolblij met hun jongetje hoor, maar het was wel even flink omschakelen.
Nu is ze over een week of 6 uitgerekend van nr 2 en weten ze niet wat het gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje herkenbaar is t wel hoor. Hier kan ik ook vreselijk geirriteerd zijn...en nog geirriteerder raken omdat ik weet dat ik extra geirriteerd ben door de hormonen.quote:
Dat heb ik nu ook alquote:Op maandag 13 mei 2013 12:42 schreef Juud79 het volgende:
Ow en Limone, ik ben veel liever op mezelf als ik zwanger ben, sluit me het liefst op in huis, bezoekjes hier vind ik prima, maar mensen moeten niet teveel aan me trekken. Buitenshuis dingen doen heb ik niet snel zin in, tenzij het voor Lientje heel leuk is, zoals bezoekjes aan dr oma's, opa of oom.
Nou, dat ging goed hoor! Ze wisten natuurlijk dat we bezig waren en ik had écht verwacht dat mijn moeder het zo langzamerhand wel door had. Ik had het namelijk met haar ook over mijn on-ver-klaaaaaar-bare lage bloeddruk gehad en nog wat andere dingetjes, maar kennelijk had ze niets door gehad. Toen ze de bedel uitpakte en de voetjes er op zag zei ze 'Oooh! Oooh echt? Jaaa? Echt?' en aangezien we in een grote 'kring' zaten zag de rest nog niets, dus die snapten er niets vanquote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef Limone het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhalen van Skippy en Kursor! Leuk om het op moederdag te vertellen.
Ja maar dat was omdat ik op mijn elfde eindelijk mijn eigen kamer kreeg die mijn vader speciaal voor mij helemaal roze maakte ( daarvoor sliep ik samen met mijn zusje op 1 kamer ) en dat mijn moeder toen per ongeluk zwanger raakte van een jongen en mijn vader geen zin had om de hele bende weer te doenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
heeft jouw broertje ook niet jaren een roze kamer gehad oh-oh?
Ongeveer de enige bij wie ik het niet heb, is mijn man. Hij krijgt wel steeds van zijn vrienden de vraag of ik al hormonale uitbarstingen heb gehad en hij zegt altijd van nee althans, zo vertelt hij het aan mijquote:Op maandag 13 mei 2013 12:42 schreef Juud79 het volgende:
Ik was mijn vorige zwangerschap vaak enorm lief en rustig tegen iedereen, al zei ik wel sneller hoe ik over iets dacht ipv mijn mening voor me te houden....
Deze zwangerschap kan je beter geen ruzie met me krijgen of er een andere mening op na houden.....ahum.
Al ben ik me daar wel erg van bewust en denk ik wel na voordat ik iets zeg, maar vooral in openbare gelegenheden of winkels oid, dan trek ik mijn mond open als me iets niet aanstaat.![]()
Gelukkig heb ik met mijn kleine meisje wel engelengeduld.![]()
Ow en Limone, ik ben veel liever op mezelf als ik zwanger ben, sluit me het liefst op in huis, bezoekjes hier vind ik prima, maar mensen moeten niet teveel aan me trekken. Buitenshuis dingen doen heb ik niet snel zin in, tenzij het voor Lientje heel leuk is, zoals bezoekjes aan dr oma's, opa of oom.
Ik vind dweperige mannen erger, eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar is t wel hoor. Hier kan ik ook vreselijk geirriteerd zijn...en nog geirriteerder raken omdat ik weet dat ik extra geirriteerd ben door de hormonen.
Nu zou ik ook zonder hormonen redelijk geirriteerd raken van zoiets hoor![]()
![]()
Vindt sowiezo snel dat vrouwen nogal dweperig en zeurderig zijn...alleen spreek ik dit momenteel sneller uit![]()
ach het hoort er een beetje bij, gaat wel weer over, al is het pas na de 9 maanden
Och erm die vader van jouquote:Op maandag 13 mei 2013 13:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Limone, zo herkenbaar! Ik ben eergisteren boos weggelopen toen ik bij mijn vader op visite was, zonder iets te zeggen. Die arme man had er de nacht van wakker gelegen![]()
Volgens mijn zussen ben ik echt feller geworden en mijn vader vergeleek me met mijn opa!!een slechter voorbeeld had ik niet kunnen hebben, zeg maar.
Mijn man probeerde het nog wat beter te maken door te zeggen dat het allemaal wel mee valt, ik heb alleen zo mijn buiendankjewel schat!
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook al. Ik ben eigenlijk wel heel erg blij als ik thuis ben en niets meer hoef. Het voelt ook echt als een opgave als ik nog ergens heen moet, zo stom.
[..]
Nou, dat ging goed hoor! Ze wisten natuurlijk dat we bezig waren en ik had écht verwacht dat mijn moeder het zo langzamerhand wel door had. Ik had het namelijk met haar ook over mijn on-ver-klaaaaaar-bare lage bloeddruk gehad en nog wat andere dingetjes, maar kennelijk had ze niets door gehad. Toen ze de bedel uitpakte en de voetjes er op zag zei ze 'Oooh! Oooh echt? Jaaa? Echt?' en aangezien we in een grote 'kring' zaten zag de rest nog niets, dus die snapten er niets van. Totdat mijn zusje zei: 'Oooh, maar ik snap hem wel! Hoe veel weken ben je?' en daarna was iedereen blij en gingen we zoenen en knuffelen
.
10 weken vandaag.
Morgenochtend om 08.10 uur () heb ik weer een echo. Als die helemaal goed is gaan we het daarna ook aan mijn schoonouders vertellen
.
Dan ben je op de goede plaats! Veel succes en sterkte.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Even tussendoor: ik word op dit moment opgenomen.. Ik had weer weinig beweging, nu moet ik blijvenCTG was op zich goed maar ze willen me niet steeds naar huis sturen en de onzekerheid blijft dan toch. Morgenvroeg naar mijn eigen gyn. Vaginaal onderzoek gehad: 1 cm ontsluiting.
Maar wat is dan rustig?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah Spark... Sterkte. Hier ook nog steeds érg rustig. Zit ook niet bepaald relaxed nu. Wordt een lange nacht en ochtend tot aan de controle.
Toen ik zwanger was van Saartje, turfde ik soms gewoon. Voor mijn gevoel bewoog ze dan nauwelijks, maar uit het turven bleek dan dat ik zeker aan die 10x kwamquote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar wat is dan rustig?
Want je baby slaapt toch ook gewoon en is niet continue actief?
O. was maar enkele momenten op de dag druk en sliep de rest van de tijd en dan voelde ik hem nauwelijks.
Maar de 10 bewegingen op een dag van de richtlijn haalde hij wel.
Ja, zoethoutthee en drop op z'n tijd zijn een wonderquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef GotC het volgende:
Sterkte dames met weinig bewegende baby'sLijkt me absoluut geen fijn gevoel.
Trouwens, Spewey en FR..hoe gaat het met de misselijkheid+overgeven? En Skips, jij voelde je eerst ook zo beroerd..alles wat beter inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:25 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik ben net terug van de vk.
We hebben een super mooi, alle kanten op bewegend kindje gezien. De navelstreng is goed aangelegd, het groeit als een malle en het hartje klopt heel erg mooi. En het zwaaide!Mijn onzekerheid was dus onnodig.
![]()
![]()
Super zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En fijn dat je het onder controle hebt, scheelt een boel!
Even afkloppen maar hier lijkt het aardig achter de rug, afgelopen zondag een braaksessie gehad maar daarvoor 10 dagen niet. Hoera voor de medicijnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef GotC het volgende:
Trouwens, Spewey en FR..hoe gaat het met de misselijkheid+overgeven?
Ik blijf spugen hoor maar goed hier klagen zorgt er niet voor dat ik mij beter voel. Gisteren ben ik bezig geweest met opruimen van de toekomstige babykamer. Ik heb echt niet zoveel gedaan vind ik maar ik betaal er nu wel de prijs voor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:44 schreef GotC het volgende:
Sterkte dames met weinig bewegende baby'sLijkt me absoluut geen fijn gevoel.
Trouwens, Spewey en FR..hoe gaat het met de misselijkheid+overgeven? En Skips, jij voelde je eerst ook zo beroerd..alles wat beter inmiddels?
Nop, het bewoog zo veel en lag iedere keer weer anders. Ze heeft wel geprobeerd te meten, maar de lengtes sloegen nergens opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef Limone het volgende:
Wat fijn Skips!Jippie! Is je UD nog aangepast?
wij hebben D ook nog best lang na de geboorte baby genoemdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef GotC het volgende:
Slim om inderdaad beetje te peilen bij elkaar Bla
Wij hebben wel al een jongensnaam. Voelt alleen nog raar om het hardop te zeggen, dus dat doen we nog niet.
het is voor een goed doel nog 22wkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef Sethiwe het volgende:
Sparkling fijn dat je weer thuis bent!
Skippy wat fijn om een zwaaiende en spartelende baby te zien.
Spewey fijn dat de medicatie tegen de misselijkheid lijkt te helpen.
Fr pff respect voor jou, wat moet het zwaar zijn om continu zo misselijk te zijn.
Ik ben Sparkling niet (niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sparkling, had jij ook bloedverlies na het toucheren? Ik kon net een nieuw inlegkruisje indoen.
Je zal denk ik wel heel erg blij zijn als je je eenmaal baby in je armen hebt he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Nou ik houd het in de gaten. Ja, het is overduidelijk aan het rommelen. Vlakke ctg zit me niet zo lekker, maar goed, daarom nu ook dagelijks. Die fameuze laatste loodjes hè...
Die kun je toch ook al weken van tevoren verliezen? Volgens mij zijn weeën de beste indicatiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef loveli het volgende:
Slijmprop is een betrouwbaarder signaal dat het gaat gebeuren.
/tvp
Ik ben 'm toevallig op zondagochtend verloren, en eigenlijk begonnen vlak daarna de weeën ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die kun je toch ook al weken van tevoren verliezen? Volgens mij zijn weeën de beste indicatie.
Anyhow, die prop heb ik nog niet gespot geloof ik. Maar er zijn ook zat vrouwen die het niet merken als ze m verliezen.
Dat is echt heel erg onzin die kan je al weken van tevoren verliezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef loveli het volgende:
Slijmprop is een betrouwbaarder signaal dat het gaat gebeuren.
/tvp
Ik denk dat je het zo moet lezen dat het vaker voorkomt dat de slijmprop een signaal is dan het hebben van 1 of 2 cm ontsluiting.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg onzin die kan je al weken van tevoren verliezen.
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk ross veel jongens in okt tot nu toe jip wat krijgen jullie?
Wij hebben hier de jongensnaam al wel en de meidennaam eigenlijk ook wel maar ik twijfel over de combi bij Ean. En neef van vriend krijgt in sept zijn 2e ik hoop niet dat ze dezelfde naam hebben.
Maar is het niet normaal, dat de ctg ook (tijdelijk) vlak is? Als de baby slaapt ofzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:58 schreef .Sparkling. het volgende:
2cm al XM! Ik was al trots op mijn 1![]()
Het geeft onzekerheid die vlakke ctg he? Hij is hier op sommige momenten ook nog steeds vlak, soms ook weer goed. En hier zei de gyn ook dat ze de voorkeur hebben voor ongeveer 39 weken.
Geen bloedverlies trouwens, wel veel slijm en krampen sinds het onderzoek.
Veel succes met iedere dag naar het ziekenhuis gaan! Je hoeft hopelijk niet ver te reizen?
De persweeën.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die kun je toch ook al weken van tevoren verliezen? Volgens mij zijn weeën de beste indicatie.
Leuk is dat hè!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef angelatje het volgende:
Hier net een gelukzalig momentje...ik heb het hartje gehoord met de angelsound!!!!
Wel heel zacht, maar het neemt een klein beetje onzekerheid weg. Afgelopen dagen paar keer geprobeerd, maar hoorde steeds alleen mijn eigen hartslag
Ik ben benieuwd naar wat ik me daarbij moet voorstellen hèquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef GotC het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor 'buikweg' shirts voor mannen? Ben ik dik (en mannelijk) ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |