Dat zijn vaders! Hulde voor die man!quote:Op maandag 13 mei 2013 08:11 schreef Adfundum het volgende:
http://www.telegraaf.mobi(...)nder-mexico-gevonden
Zeker!quote:Op maandag 13 mei 2013 11:14 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat zijn vaders! Hulde voor die man!
Jij denkt dat dit verhaal ten einde is??quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
He he mooi , dat dit verhaal gelukkig een goed einde heeft
Nee , maar het ging erom dat die vermist was en nu is die weer gevonden dus dat gedeelte van het verhaal is ten einde.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit verhaal ten einde is??
26 jaar, niet abnormaal dat mensen hun zaakjes dan op de rit hebben. Maar in dit geval, wat ik uit alles opmaak, had hij dat dus niet, dus die jongen zal zeker wat hulp kunnen gebruiken ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Zou die pa nu eindelijk eens zijn verantwoordelijkheid nemen en zijn kind onder zijn hoede nemen?
Ik las dat er een Nederlandse jongen gevonden was in Mexico en moest gelijk aan dit topic denken! Fijn dat hij is gevonden!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef novusordoseclorum het volgende:
Yes yes yes! :-D
Hij is gevonden! Mega happy :-D
in verwarde toestand, maar dat fixen we wel weer
Keep_Walking vertelt snel meer.
Dat was 'm ook ^_^quote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las dat er een Nederlandse jongen gevonden was in Mexico en moest gelijk aan dit topic denken! Fijn dat hij is gevonden!
Ja dat werd me duidelijk toen ik zojuist de TT zag hahaquote:
Topquote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey dag mensen,
Ik weet nog niet alles, ik heb hem nog niet echt kunnen spreken. Hij heeft me wel een facebook bericht gestuurd waarin hij mij heeft laten weten dat hij oke is. Ik heb ook zijn moeder en zusje gesproken, hij was best verward, misschien zelfs een soort psychose, en daarom was hij verdwenen. Hij heeft geen drugs gedaan, maar wel een paar dagen slecht geslapen en slecht gegeten. Misschien dat de stress hem heeft ontregeld. Hij gaat waarschijnlijk terug naar Nederland omdat hij zijn passport kwijt is, anders gaat hij naar Curaçao. Iedereen bedankt voor de steun.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |