Ik ook :-(quote:
.quote:
Nee, behalve Mexico dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Darkestrah het volgende:
Wist je waar hij verbleef ten tijde van dat gesprek?
Thanks, ik weet momenteel niet wat ik moet denken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel sterkte de komende tijd. Als je iemand al zo lang en goed kent...heel naar.
Zo is hij gewoon. Waarschijnlijk kon het hem niet boeien... hij heeft ook een moeilijke relaties met zijn ouders.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:17 schreef supereek het volgende:
sterkte, maar zelfmoord in het buitenland is wel erg onverantwoordelijk als je denkt dan aan zijn ouders en alles, die zouden misschien zijn lichaam niet eens kunnen begraven. Best dom van hem, je moet je ouders tenminste nog wel de kans gunnen om afscheid te kunnen nemen..
Hij is een impulsieve type. Een sensation seeker, zou je hem kunnen noemen. Hij loopt jaren lang met gedachtes over de dood en heeft altijd gezegd dat zijn dertigste jaar niet zou zien. Hij heeft ook veel drugs gedaan en dat soort dingen. Sinds het uit is met zijn ex, fantaseert hij vaak over de dood en denkt regelmatig over wat het doel van dit leven is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Rodawa het volgende:
Waren er trouwens nog andere voortekenen dat hij misschien iets van plan was? Voor dit gesprek dus?
Ah, oke.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij is een impulsieve type. Een sensation seeker, zou je hem kunnen noemen. Hij loopt jaren lang met gedachtes over de dood en heeft altijd gezegd dat zijn dertigste jaar niet zou zien. Hij heeft ook veel drugs gedaan en dat soort dingen. Sinds het uit is met zijn ex, fantaseert hij vaak over de dood en denkt regelmatig over wat het doel van dit leven is.
Wat bedoelt hij hiermee? Het komt over alsof hij mensen heeft omgebracht?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Hij:
Dat idee heb ik. Omdat ik 3 dagen lang huiloend rond heb gelopen met de gedachte dat ik dat ook bij anderen had gedaan toen ik nog een istupedo was
Mijn halve vriendenkring bestaat uit mensen die in dat plaatje passen. Inmiddels zijn het allemaal brave huisvaders met een Opel voor de deurquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij is een impulsieve type. Een sensation seeker, zou je hem kunnen noemen. Hij loopt jaren lang met gedachtes over de dood en heeft altijd gezegd dat zijn dertigste jaar niet zou zien. Hij heeft ook veel drugs gedaan en dat soort dingen. Sinds het uit is met zijn ex, fantaseert hij vaak over de dood en denkt regelmatig over wat het doel van dit leven is.
Ja, mag er vabuit gaan dat geen van gen twee weken vermist is geweest in het buitenland. Bijna iedere puber heeft die gedachten wel gehad.]quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:51 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mijn halve vriendenkring bestaat uit mensen die in dat plaatje passen. Inmiddels zijn het allemaal brave huisvaders met een Opel voor de deur
Er is dus nog hoop
Nee dat niet, ik denk eerder hoe hij zijn familie, vrienden en exen heeft laten voelen toen hij veel drugs gebruikte.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij hiermee? Het komt over alsof hij mensen heeft omgebracht?
Ik had toen niet bij stil gestaan dat hij iets van plan was. Ik denk nog steeds dat hij oke is. Hij is vaker vermist geweest. En bovendien zat ik in de bus op mijn smartphone. Toen ik thuis kwam was hij al weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:33 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het een vreemd Facebookgesprek.
Je hebt helemaal geen moeite gedaan om hem er vanaf te houden
Zoiets dacht ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:57 schreef Re het volgende:
zat hij tijdens dat gesprekje niet in een ontzettende drug-roes? Ik zou het niet prettig vinden als mijn vrienden mij zo zouden benaderen, ze zadelen je op met een probleem waar je weinig mee kunt...
Goed zo...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ambassade en ministerie buza ingelicht.
Laten we hopen dat de media het interessant genoeg vind.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef novusordoseclorum het volgende:
Ook media benaderd. (schriftelijk)
Alsof je iemand via een Facebookgesprekje van zoiets af kan houden. Dat zit zo diep in je hoofd. Vaak juist als je iemand wil ontmoedigen, praat je diegene nog meer een schuldgevoel aan. Maakt alles alleen maar erger. Hij heeft niets verkeerd gedaan, in dit geval de beste aanpak zelfs denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:33 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het een vreemd Facebookgesprek.
Je hebt helemaal geen moeite gedaan om hem er vanaf te houden
Op dat moment had ik gewoon geen idee dat hij iets van plan was. Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is. Zijn vader zit daar nu op hem te zoeken, samen met de Mexicaanse autoriteiten, maar je kunnen hem niet vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef Kola het volgende:
[..]
Alsof je iemand via een Facebookgesprekje van zoiets af kan houden. Dat zit zo diep in je hoofd. Vaak juist als je iemand wil ontmoedigen, praat je diegene nog meer een schuldgevoel aan. Maakt alles alleen maar erger. Hij heeft niets verkeerd gedaan, in dit geval de beste aanpak zelfs denk ik.
Haha grappig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ie iemand van de Mexicaanse drugkartels boos heeft gemaakt vinden ze hem een dezer dagen onthoofd terug.
Je ondertitel is grappig.quote:
Mijn beste vriend is vermist en misschien heeft hij zelfmoord gepleegd... kun jij on topic blijven?quote:
M'n eerste post was serieus...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is vermist en misschien heeft hij zelfmoord gepleegd... kun jij on topic blijven?
Maar niet zo tactvol.quote:
Dat is waar. Ik kan er niets aan doen, ik ben een kiwiquote:
Nee, dat is hem.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:57 schreef Hou-m-Nat het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ek_in__Cancun__.html
Toeval?
Ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef Grutsk het volgende:
Ik kwam ook terug naar dit topic omdat ik een nieuwsbericht las. Als dat verhaal over jullie vriend gaat hoop ik dat deze aandacht helpt. Is de media in Mexico ook benaderd?
Of door zijn druggebruik met de verkeerde mensen in contact gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:25 schreef Bombshell het volgende:
Jah moeilijk.. misschien is hij weer drugs gaan gebruiken en laat hij daarom niks van zich horen. Ligt hij helemaal uit zn bol te gaan ergens.
Ik denk dat de aandacht van de media in Mexico belangrijker is omdat wij hier toch niet zoveel kunnen verrichten. Hopelijk zullen ze er aandacht aan besteden.quote:
Jij weet het net zo min als mij. Ook al ken je hem. Alle opties staan nog open. Ook dat hij nog leeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Laten we niet zover gaan denken, ik denk niet dat dat is gebeurd.
Ik vrees dat ze het daar druk zat hebben met vermiste mensen.....quote:Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik denk dat de aandacht van de media in Mexico belangrijker is omdat wij hier toch niet zoveel kunnen verrichten. Hopelijk zullen ze er aandacht aan besteden.
Ja, vrees ik ook. Maar misschien met wat behulp van de ambassade?quote:Op zondag 12 mei 2013 11:26 schreef blup het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het daar druk zat hebben met vermiste mensen.....
Hoe kun jij nu een onderbuikgevoel hebben over iemand die je helemaal niet kent?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 05:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, mag er vabuit gaan dat geen van gen twee weken vermist is geweest in het buitenland. Bijna iedere puber heeft die gedachten wel gehad.]
Ik heb een onderbuikgevoel dat dit niet goed is afgelopen. Ook kun je beter voorbereid zijn op het ergste. Dit doet mij overigens denken aan een oude vriend van mij die ook niet gelukkig in het leven staat, hem zie ik ook a la day zelfmoord plegen.
TS, sterkte.
Had overigens de ambassade al wel gebeld inmiddels?
idd ja.Beetje de wijsneus uit proberen te hangen en er in falen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu een onderbuikgevoel hebben over iemand die je helemaal niet kent?
Vrouwen altijd met hun intuitie-onzin.
Waar praat ik over intuitie?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu een onderbuikgevoel hebben over iemand die je helemaal niet kent?
Vrouwen altijd met hun intuitie-onzin.
niet weten wat intuitie isquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef oLexie het volgende:
[..]
Waar praat ik over intuitie?![]()
Ik ken hem niet maar zoals ik het lees lijkt het me niet dat hij nog terug gaat komen.
Waar zeg ik dat ik niet weet wat intuitie is? Dat heeft geen fuck met een onderbuikgevoel te hebben mijnziens. Dat jullie dat weten zegt meer over jullie dan over mij.quote:
dat klopt meid, maar goed ontopic weerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik niet weet wat intuitie is? Dat heeft geen fuck met een onderbuikgevoel te hebben mijnziens. Dat jullie dat weten zegt meer over jullie dan over mij.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef novusordoseclorum het volgende:
Yes yes yes! :-D
Hij is gevonden! Mega happy :-D
in verwarde toestand, maar dat fixen we wel weer
Keep_Walking vertelt snel meer.
Lees godverdomme eens man. Hij is al gevondenquote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Pfff, wat een situatie. Erg veel sterkte!
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef novusordoseclorum het volgende:
Lees zelf, pik. Je quote een reactie van 12 mei - 10:00 uurquote:Op maandag 13 mei 2013 00:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Lees godverdomme eens man. Hij is al gevonden
Nou echt...quote:
Godver, ik zat op pagina 1 ineensquote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Lees zelf, pik. Je quote een reactie van 12 mei - 10:00 uur![]()
quote:
quote:
Dat zijn vaders! Hulde voor die man!quote:Op maandag 13 mei 2013 08:11 schreef Adfundum het volgende:
http://www.telegraaf.mobi(...)nder-mexico-gevonden
Zeker!quote:Op maandag 13 mei 2013 11:14 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dat zijn vaders! Hulde voor die man!
Jij denkt dat dit verhaal ten einde is??quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
He he mooi , dat dit verhaal gelukkig een goed einde heeft
Nee , maar het ging erom dat die vermist was en nu is die weer gevonden dus dat gedeelte van het verhaal is ten einde.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit verhaal ten einde is??
26 jaar, niet abnormaal dat mensen hun zaakjes dan op de rit hebben. Maar in dit geval, wat ik uit alles opmaak, had hij dat dus niet, dus die jongen zal zeker wat hulp kunnen gebruiken ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Zou die pa nu eindelijk eens zijn verantwoordelijkheid nemen en zijn kind onder zijn hoede nemen?
Ik las dat er een Nederlandse jongen gevonden was in Mexico en moest gelijk aan dit topic denken! Fijn dat hij is gevonden!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef novusordoseclorum het volgende:
Dat was 'm ook ^_^quote:Op maandag 13 mei 2013 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las dat er een Nederlandse jongen gevonden was in Mexico en moest gelijk aan dit topic denken! Fijn dat hij is gevonden!
Ja dat werd me duidelijk toen ik zojuist de TT zag hahaquote:
Topquote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey dag mensen,
Ik weet nog niet alles, ik heb hem nog niet echt kunnen spreken. Hij heeft me wel een facebook bericht gestuurd waarin hij mij heeft laten weten dat hij oke is. Ik heb ook zijn moeder en zusje gesproken, hij was best verward, misschien zelfs een soort psychose, en daarom was hij verdwenen. Hij heeft geen drugs gedaan, maar wel een paar dagen slecht geslapen en slecht gegeten. Misschien dat de stress hem heeft ontregeld. Hij gaat waarschijnlijk terug naar Nederland omdat hij zijn passport kwijt is, anders gaat hij naar Curaçao. Iedereen bedankt voor de steun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |