Dat was destijd een hele verbetering weet ik nogquote:
Leuke dag! Werkse straks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:02 schreef golfer het volgende:
Straks weer een middagje 'werken' bij Caprera en daarna door naar Amsterdam voor een vlugge hap en dan naar de HMH voor het optreden van Joe Cocker.
Een van de eerste keren dat ik solo reed en net mijn rijbewijs moest ik naar een begrafenis naar de andere kant van het land. Onderweg begon het vreselijk te sneeuwen, het was letterlijk spekglad op de weg. Ik reed langzamer, km of 60, werd ingehaald door een claxonerende vrachtwagen die naast mij begon te driften, hij schoof diagonaal aan me voorbij, god, deed het zowat in mijn broek.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn eerste soloritje was ik zo bang, dat ik keihard zat te huilen.
Was tevens mijn laatste ritje.![]()
Hebben jullie allemaal een leuk lang weekend?
Jammer van het weer hè?
Kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een van de eerste keren dat ik solo reed en net mijn rijbewijs moest ik naar een begrafenis naar de andere kant van het land. Onderweg begon het vreselijk te sneeuwen, het was letterlijk spekglad op de weg. Ik reed langzamer, km of 60, werd ingehaald door een claxonerende vrachtwagen die naast mij begon te driften, hij schoof diagonaal aan me voorbij, god, deed het zowat in mijn broek.
dat zijn de betere berichten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik mag altijd op zoek naar werk. Dit betekent dat ik vrij ben van kanker.
Yeahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Oma gesettled dus nu. En mooi dat je zo goed hebt geroerd.![]()
Wel een beetje vreemde zin zo.![]()
Oh en misschien komen we zondag even bij jullie langs. Zal ochtend/begin middag zijn. Kan dat?
Toen ik voor het eerst helemaal alleen naar Groningen reed voelde ik me héél erg trots. Tot ik in Groningen besefte dat ik ook weer terug moestquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn eerste soloritje was ik zo bang, dat ik keihard zat te huilen.
Was tevens mijn laatste ritje.![]()
Hebben jullie allemaal een leuk lang weekend?
Jammer van het weer hè?
Ik vind het wel knap dat je toch hebt doorgezet en nu gewoon weer rijdt!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst helemaal alleen naar Groningen reed voelde ik me héél erg trots. Tot ik in Groningen besefte dat ik ook weer terug moestDat was minder leuk.
Geweldige concerten zijn altijd tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:34 schreef Bluezz het volgende:
We zitten in de trein terug van een geweldig concert van Joe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |