Nouja ik hoor net dat je mij niet leuk meer vindt dus het maakt niets meer uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom?
VIND JE MIJ STIEKEM OOK LEUK? OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
je bent toch ook leuk hihihiquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom?
VIND JE MIJ STIEKEM OOK LEUK? OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nog altijd gevoelens voor jou, paxje. maar je bent elke keer gemeen tegen mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja ik hoor net dat je mij niet leuk meer vindt dus het maakt niets meer uit
IK ZAL EENZAAM EN ALLEEN EINDIGEN
Zou bij een vriendin op haar kamer slapen, het was immers haar housewarming. Ineens was het "je kan op de fatboy gaan liggen". Dus ik dacht van mooi niet, je belooft een bed, ik moet verdomme om 8 uur opstaan en reis voor je fucking feeestje naar amsterdam. Nouja, ik kon wel op de bank in de keuken liggen. Prima, whatever.quote:
hihi nee hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nog altijd gevoelens voor jou, paxje. maar je bent elke keer gemeen tegen mij
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zou bij een vriendin op haar kamer slapen, het was immers haar housewarming. Ineens was het "je kan op de fatboy gaan liggen". Dus ik dacht van mooi niet, je belooft een bed, ik moet verdomme om 8 uur opstaan en reis voor je fucking feeestje naar amsterdam. Nouja, ik kon wel op de bank in de keuken liggen. Prima, whatever.
Tot er 2 uur later 12 lamme huisgenoten en vrienden keihard de keuken inlopen. En niemand ook maar rekenin houden met het feit dat ik daar lag te pitten.
Ik ben echt boos op die vriendin van mij. Ze wist dat ik vroeg op moest.
ja tog. egt jammer idd mang :# :$$:$quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
egt?![]()
@# :$:$ t is dat je n meiske bent hihhii
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tog. egt jammer idd mang :# :$$:$
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
whehhe oke ik moet gaan slapen
slaap lekker![]()
Welterustenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
whehhe oke ik moet gaan slapen
slaap lekker![]()
Het grote verschil is dat jij dat nu zegt, zij zei het toen ik al op haar bed lag nadat ze gezegd had dat ik daar kon slapen. En ik hoef bij jou de volgende dag niet om 8 uur op te staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar schatje, voor mn housewarming heb ik écht geen 6 luchtbedden en 6 dekens en 6 kussens.![]()
Je kan wel op de bank slapen of bij mij in bed, als je echt niet voor luchtbed kan zorgen.
Nou wat danquote:
Da's waar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat jij dat nu zegt, zij zei het toen ik al op haar bed lag nadat ze gezegd had dat ik daar kon slapen. En ik hoef bij jou de volgende dag niet om 8 uur op te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |