pls tell me morequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er een keer iemand die mij zit zitten, ben ik hetero. KUTLEVEN
nee dat bleek een droom te zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
Maar hey VA, je had toch ooit een vriendin? Dus hoezo ' een keer iemand'?
Soms moet je gewoon je principes opzij zettenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er een keer iemand die mij zit zitten, ben ik hetero. KUTLEVEN
Ik ga zo even bij mijn moeder uithuilen over wat er gister is gebeurdquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
LIIIIIIIIIIIEVERD.
ik ben een beetje aangeschoten en ik heb voel me ongelukkig en ik wil met je pratennn.
Geldt ook voor jou Paxje, toen ik in het begin een oogje op je had.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon je principes opzij zetten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou Paxje, toen ik in het begin een oogje op je had.
Awww.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga zo even bij mijn moeder uithuilen over wat er gister is gebeurd
Ga je mij nu afzeiken ofzo wat is ditquote:
Ik ga het niet meer over mijn ex hebben, die bitch bestaat niet, ik ben gewoon een groentje en maagd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
Maar hey VA, je had toch ooit een vriendin? Dus hoezo ' een keer iemand'?
*nachtmerriequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee dat bleek een droom te zijn
Ben je ontmaagd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je mij nu afzeiken ofzo wat is dit
[..]
Ik ga het niet meer over mijn ex hebben, die bitch bestaat niet, ik ben gewoon een groentje en maagd.
gast hoe vaak heb je het daar wel niet overquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je mij nu afzeiken ofzo wat is dit
[..]
Ik ga het niet meer over mijn ex hebben, die bitch bestaat niet, ik ben gewoon een groentje en maagd.
Ik weet het, ik weet het, sorryquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Jer met zn beyonce en Va met zn liefdesleven
verder ben je tofquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, sorry
Yeah, I know, ik zou er over stoppenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
gast hoe vaak heb je het daar wel niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |