Schijven doen het wel hoop ik?quote:
Hij geeft een rood licht, ook als ik 'm uit en dan weer aan zet :/.quote:
Je hoort 'm eigenlijk niet open te maken dus dat hebben ze moeilijk gemaakt, maar ik ga als ik tijd heb idd ff naar de schijf kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Schijven doen het wel hoop ik?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef PvZ het volgende:
[..]
Hij geeft een rood licht, ook als ik 'm uit en dan weer aan zet :/.
Alle films kwijt..
RIP
Oh ik dacht dat je de schijven er vrij uit kon halenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef PvZ het volgende:
[..]
Je hoort 'm eigenlijk niet open te maken dus dat hebben ze moeilijk gemaakt, maar ik ga als ik tijd heb idd ff naar de schijf kijken.
Als je examens voorbij zijn heb ik wel weer alle films met Tom Hanks hoorquote:
quote:
sinds 1000e topicquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef arachide. het volgende:
Waarom staat die lijst met topusers erin? Sinds wanneer zijn we zo?
deze mannnnnquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Jukeboks het volgende:
[..]
Jouw plaatje is leuker dan mijn plaatje.![]()
Maar dat is oké. Ik gun het je.
dat was alleen een jubileum topposter lijst volgens mij hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef arachide. het volgende:
Waarom staat die lijst met topusers erin? Sinds wanneer zijn we zo?
Dan sloop ik hem eruit oke? Stoppen we er een mooi plaatje van Dave voor terug.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sinds 1000e topic
was eig bedoeld voor de 1000e topic alleen
Ik denk dat wij prima overweg kunnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:06 schreef Jukeboks het volgende:
[..]
Jouw plaatje is leuker dan mijn plaatje.![]()
Maar dat is oké. Ik gun het je.
OMG Araquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan sloop ik hem eruit oke? Stoppen we er een mooi plaatje van Dave voor terug.
is goedddquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan sloop ik hem eruit oke? Stoppen we er een mooi plaatje van Dave voor terug.
wat?quote:
jij hebt ook een leuke plaatje hoorquote:
okequote:
Lijkt me wel interessant ja, maar ik vergeet het elke keer om te kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:15 schreef Ro-ald het volgende:
SV,ga dit kijken om half 10 op RTL4: TV / [RTL4] Buch in de bajes - seizoen 2 #4
Maar döner is zó lekker!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
VA ik kan niet quoten in nieuw topic want mobiel, maar ga dan lekker echt koken ipv die doner troep![]()
Is goed voor je, das gezond!
Kijken dan en dan gaan we in dat topic erover praten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant ja, maar ik vergeet het elke keer om te kijken
Ik had een half jaar geen doner gehad jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
VA ik kan niet quoten in nieuw topic want mobiel, maar ga dan lekker echt koken ipv die doner troep![]()
Is goed voor je, das gezond!
Oke dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kijken dan en dan gaan we in dat topic erover praten.
Ik heb uberhaupt maar een stuk of 11 shirts denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
omg dv en ezell ik heb dit weggegooid:
11 tshirts met korte mouwen
2 jassen
2 paar schoenen
4 overhemden
5 vesten
3 tshirts met lange mouwen
ik voel me naakt
Ik nog nooit van m'n levenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een half jaar geen doner gehad jaVerder ben ik vrij gezond bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |