Feit is dat het meer Nederlanders zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. PSV heeft geen jeugdopleiding en koopt zich suf aan zeer slechte buitenlandse spelers.
Precies. En ipv te bezuinigen en te zorgen voor een structureel beter beleid spelen ze Russische roulette met gemeenschapsgeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. PSV heeft geen jeugdopleiding en koopt zich suf aan zeer slechte buitenlandse spelers.
hahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet toch zeker dat ik hier meer nuttige dingen post. Jij komt alleen maar na een verliespartij jezelf voor lul zetten.
Ga maar weer korfbal kijken.
Tot zover jouw geloofwaardigheid. Voor zover deze er nog was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
en kom ik niet bijdehand doen als ze een keer verliezen.
Hey waarom negeer je mijn post?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En ipv te bezuinigen en te zorgen voor een structureel beter beleid spelen ze Russische roulette met gemeenschapsgeld.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat we dit seizoen 40 miljoen door de plee hebben gegooid?
Daar verbaas ik me even over.
hahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. En ipv te bezuinigen en te zorgen voor een structureel beter beleid spelen ze Russische roulette met gemeenschapsgeld.
Jij hebt op inhoudelijk gedeelte vrij weinig te melden. Dat is jammer. Dan beticht je mensen van trollen die juist met een goed gefundeerde mening komen, als wij inhoudelijk bezig zijn probeer jij de dans te ontspringen met een subtiele emoticon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet toch zeker dat ik hier meer nuttige dingen post. Jij komt alleen maar na een verliespartij jezelf voor lul zetten.
Ga maar weer korfbal kijken.
Klaag lekker in FAQ over elkaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt op inhoudelijk gedeelte vrij weinig te melden. Dat is jammer. Dan beticht je mensen van trollen die juist met een goed gefundeerde mening komen, als wij inhoudelijk bezig zijn probeer jij de dans te ontspringen met een subtiele emoticon.
Pot verwijt de ketel wel een beetje hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey waarom negeer je mijn post?
[..]
Dat mag jij vinden en ergens heb je gelijk, maar ik kaart hier al 2 jaar het belachelijke beleid van PSV aan en feitelijk is dit verlies de kers op de taart van alles wat ik en velen hier de afgelopen 2 jaar hebben beweerd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot zover jouw geloofwaardigheid. Voor zover deze er nog was.
Staat er dit seizoen bij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey waarom negeer je mijn post?
[..]
En jij kan alleen maar mij proberen aan te vallen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt op inhoudelijk gedeelte vrij weinig te melden. Dat is jammer. Dan beticht je mensen van trollen die juist met een goed gefundeerde mening komen, als wij inhoudelijk bezig zijn probeer jij de dans te ontspringen met een subtiele emoticon.
Iemand heeft je post verwijderd, volgensmij stond het er wel, maar als je het over 2 seizoenen hebt dan klopt het alsnog nietquote:
Precies. Laat Davy aub de laatste zijn die hier anderen over inhoudsloze opmerkingen mag aanspreken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij dan ook niets te melden hebt en alleen maar mensen probeert aan te vallen die met een goede bedoeling komen om te discussiėren. Ik neem het dan ook voor die mensen op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En jij kan alleen maar mij proberen aan te vallen.
Dat komt omdat je ook vrijwel alleen maar onzin verkondigt Davy.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En jij kan alleen maar mij proberen aan te vallen.
Oh, er zit zeker inhoudelijk iets achter, maar getroll = getroll. En zeker als je zo gigantisch valt over mijn posts in het Feyenoordtopic, is dit gewoon hypocriet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en ergens heb je gelijk, maar ik kaart hier al 2 jaar het belachelijke beleid van PSV aan en feitelijk is dit verlies de kers op de taart van alles wat ik en velen hier de afgelopen 2 jaar hebben beweerd.
Tijd een voor een feestje, banners kunnen er wel af, met zijna allen naar Strijpquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Blij dat dit kut seizoen tenminste voorbij is. vCL, het beste resultaat in de afgelopen 5 jaar. Woehoee
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jij dan ook niets te melden hebt en alleen maar mensen probeert aan te vallen die met een goede bedoeling komen om te discussiėren.
Essentieel verschil. Ik verkneukel me niet om het verlies van PSV, ik kom hier mijn gelijk halen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, er zit zeker inhoudelijk iets achter, maar getroll = getroll. En zeker als je zo gigantisch valt over mijn posts in het Feyenoordtopic, is dit gewoon hypocriet.
Dat was wel een dieptepuntquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, er zit zeker inhoudelijk iets achter, maar getroll = getroll. En zeker als je zo gigantisch valt over mijn posts in het Feyenoordtopic, is dit gewoon hypocriet.
De rookpotten hangen hier uit de wagen. Wat een feestquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd een voor een feestje, banners kunnen er wel af, met zijna allen naar Strijp
Right, ik heb jou nog nooit PSVers zien uitlachen na een verlies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Essentieel verschil. Ik verkneukel me niet om het verlies van PSV, ik kom hier mijn gelijk halen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is goede bedoeling aan een wc met 40 miljoen posten?![]()
![]()
Point proven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |