Dat dus. Wat jij niet doet hoeft niet voor een ander te gelden.quote:
Dat doe ik inderdaad en nee ik blijf wel hier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jij gaat MIJ vertellen dat ik er niks van afweet? Jongeman toch, ga eens ergens anders je bagger uitspuwen.
Daar zijn je nachtelijke verkleedpartijtjes een veel effectiever middel voor idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, daar gebruik ik internet niet voor. Maar ieder z'n ding.
Dat begrijp ik. Maar wat je stelling met mijn reactie te maken heeft snap ik niet zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat dus. Wat jij niet doet hoeft niet voor een ander te gelden.
Mooie diss.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zijn je nachtelijke verkleedpartijtjes een veel effectiever middel voor idd.
Je bent weer van harte welkom vanavond.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zijn je nachtelijke verkleedpartijtjes een veel effectiever middel voor idd.
Ik verwacht ook niet dat je er iets van snapt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar wat je stelling met mijn reactie te maken heeft snap ik niet zo.
Begrijpelijk, als je keer op keer zulke onzin uitkraamt zul je wel vaker niet begrepen worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je er iets van snapt.
Kijk, Kuipers had best slecht gefloten. Ik vond van niet maar daar verschillen de meningen dan weer over. Uiteindelijk moet je ook zelf wat op eigen kracht kunnen, een telraam was te weinig om te kunnen berekenen hoeveel keer het woord penalty/stip niet in de mond is genomen bij commentator Mark van Rijswijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Simpel, Kuipers is kut. (onder andere een zuivere penalty niet gegeven) maar on top of all. PSV is gewoon kut. (zie mijn eerdere post over kut dit kut dat)
Prima. Dan laten we nu deze discussie rusten, oke?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als je keer op keer zulke onzin uitkraamt zul je wel vaker niet begrepen worden.
Ik vind het helemaal prima.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Prima. Dan laten we nu deze discussie rusten, oke?
in de bus te blazen? wtf?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:14:30#PSV moet wel eerst een paar spelers verkopen om echt in de bus te kunnen blazen op de transfermarkt. reageer retweet
Als PSV gewoon 2 of meer keer had gescoord had je mij het woord penalty niet zien typen. Maar ja.. PSV he.. kut team, kut wedstrijd, kut seizoen, kut, kut enne.. kut.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, Kuipers had best slecht gefloten. Ik vond van niet maar daar verschillen de meningen dan weer over. Uiteindelijk moet je ook zelf wat op eigen kracht kunnen, een telraam was te weinig om te kunnen berekenen hoeveel keer het woord penalty/stip niet in de mond is genomen bij commentator Mark van Rijswijk.
AZ had ook een goede kans die hen ontnomen werd doordat Kuipers geen voordeel gaf, maar dat geheel terzijde.
Iemand doet een reply naar Elfrink, als usericon: Zonder Mark geen voetbal. Dat is best grappig aangezien PSV zijn beste partijen speelde zonder Mark van Bommel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:
in de bus te blazen? wtf?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 09-05-2013 om 20:14:30#PSV moet wel eerst een paar spelers verkopen om echt in de bus te kunnen blazen op de transfermarkt. reageer retweet
Dat is een uitdrukking, ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Fijn dat er realistische fans zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als PSV gewoon 2 of meer keer had gescoord had je mij het woord penalty niet zien typen. Maar ja.. PSV he.. kut team, kut wedstrijd, kut seizoen, kut, kut enne.. kut.
Kende ik nog niet maar het betekent dus veel geld uitgeven.quote:
betekent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kende ik nog niet maar het betekend dus veel geld uitgeven.
Wat een onzin man, laatste weken was hij steevast een van de beste op de Nederlandse velden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand doet een reply naar Elfrink, als usericon: Zonder Mark geen voetbal. Dat is best grappig aangezien PSV zijn beste partijen speelde zonder Mark van Bommel.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vat het seizoen een beetje samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |