Vriendin mag wel schaarsgekleedt als walk on girl fungeren....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, die Huybrechts is echt een sympathieke gozer.
En een lekkere vriendin
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld verzilvert de breek met een 161-finish.
Wade een beter leg saldo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Me_Wesley het volgende:
Eigenlijk bij gelijke stand? Stel Wade pakt een punt en Whitlock wint met 7-0?
Dat is dan toch gelijk ? +6 voor beiden?quote:
Nee? Withlock staat dan op +1quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is dan toch gelijk ? +6 voor beiden?
Thornton , mijn excuusquote:
Wade had zelfs schijt toen van Gerwen bijna 2 keer een 9darter tegen hem gooidequote:
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Van Gerwen moet verliezen dus wil je een Nederlandse finale hebben?
Nee, van gerwen en van barneveld zullen dan hooguit van plaats verwisselen maar blijven 1 en 2 en spelen dus niet tegen elkaar in de halve finale.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Van Gerwen moet verliezen dus wil je een Nederlandse finale hebben?
iK KIJK OP tv HOORquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Nappie-Oleon het volgende:
hiervoor boek je een vlucht naar Londen
Ik kan het niet helpen, maar ik zit continu naar die kut op zijn voorhoofd te kijken. Liever een gruwelijk lekker wijf met een flinke jetsers, en dan Stompe en the tripod die haar wat dartkennis moeten bijbrengen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Grifte het volgende:
Koert is een baas
Gewoon met een hoofd alsof je 20 tumoren hebt overleefd op TV verschijnen, geweldige gozert
MVG
Het verbaast me meer dat die Scholten met zo'n mongolenoutfit op tv durft te komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar ik zit continu naar die kut op zijn voorhoofd te kijken. Liever een gruwelijk lekker wijf met een flinke jetsers, en dan Stompe en the tripod die haar wat dartkennis moeten bijbrengen.
Das een bazenoutfit. Ik wil ook zo'n blouse.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat die Scholten met zo'n mongolenoutfit op tv durft te komen![]()
![]()
Hij dacht waarschijnlijk de nadruk wat minder op zijn harses te leggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat die Scholten met zo'n mongolenoutfit op tv durft te komen![]()
![]()
Die gaat nog wel voor een paar pondjes extraquote:
En nu minstens op gelijk ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Tot op heden is van Barneveld verdomd effectief en efficiënt.
quote:Barney looft Phil Taylor
Iedereen kan zich nog goed het incident herinneren tijdens de afgelopen WK darts. In de halve finale won Taylor, maar misdroeg hij zich na afloop. Op het moment van felicitatie beet Taylor zijn opponent "fuck off" toe. Beide darters sloten vrij snel na het opstootje weer vrede met elkaar.
Voor Van Barneveld is Taylor een absolute 'angstgegner'. De vijfvoudig wereldkampioen won van de ruim 35 partijen slechts zes keer van 'The Power', die liefst 16 wereldtitels achter zijn naam heeft staan.
"Hij is de beste darter. Hij is moeilijk te verslaan", aldus Van Barneveld tegenover SkySports. "Je hebt altijd kansen, maar je moet ze wel pakken." 'Barney' stond vijf keer eerder in de halve eindstrijd van de Premier League of Darts. "Ik heb nog nooit de finale gehaald. Het betekent dus veel voor me."
Bron: Telegraaf
http://live.dartsdata.com/quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik mis het vanavond doordat ik late dienst heb tot 11 uur, ben dan wel snel thuis maar alsnog dan is de finale waarschijnlijk al afgelopen?
Ik twijfel nu om mijn mobiel op werk gewoon uit te zetten en als ik thuis kom vanaf de start te kijken maar ik kan niet opnemen dus lijkt me dat ook geen optie?
Is er een app die de scores goed bijhoudt of een iPhone vriendelijke website? Want misschien volg ik het dan zo wel..
Lekker kut iig!
Want als jouw telefoon aanstaat belt iedereen jou om de standen te verklappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik mis het vanavond doordat ik late dienst heb tot 11 uur, ben dan wel snel thuis maar alsnog dan is de finale waarschijnlijk al afgelopen?
Ik twijfel nu om mijn mobiel op werk gewoon uit te zetten en als ik thuis kom vanaf de start te kijken maar ik kan niet opnemen dus lijkt me dat ook geen optie?
Is er een app die de scores goed bijhoudt of een iPhone vriendelijke website? Want misschien volg ik het dan zo wel..
Lekker kut iig!
dan check ik automatisch twitter, fok en nu.nl en ja dan is er geen ontkomen aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Want als jouw telefoon aanstaat belt iedereen jou om de standen te verklappen
Automatischquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
dan check ik automatisch twitter, fok en nu.nl en ja dan is er geen ontkomen aan.
ja maar dan alsnog, als ik thuis ben kan ik t toch nergens vanaf t begin zien? Dus mss volg ik t maar gewoon via die site die hierboven genoemd staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Automatisch
Als je idd zo slap bent dan moet je 'm maar uitzetten
Je hebt geen HD recorder? Of je bent al van huis en hebt 'm niet geprogrammeerd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ja maar dan alsnog, als ik thuis ben kan ik t toch nergens vanaf t begin zien? Dus mss volg ik t maar gewoon via die site die hierboven genoemd staat.
Ik weet serieus niet hoe dat ding werktquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt geen HD recorder? Of je bent al van huis en hebt 'm niet geprogrammeerd?
"rec"?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet hoe dat ding werkt
werkt niet en net met ziggo gebeld blijkbaar kan dat niet met dit kastje, wat een waardeloos apparaat zegquote:
Je hebt alleen een decoder en dan ben je pissed op ziggo dat je niet kan opnemen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
werkt niet en net met ziggo gebeld blijkbaar kan dat niet met dit kastje, wat een waardeloos apparaat zeg
Thanks, doe ik dat wel!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef j0rdiiii het volgende:
De complete uitzending van RTL staat daarna gewoon op internet en kun je zo kijken of downloaden.
Zie: http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-251966.html
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Best of hoeveel spelen ze vanavond trouwens? Kan het bij RTL niet vinden zo gauw
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:44 schreef borisz het volgende:
SF Best of 15
F Best of 19
Tussendoor krijgen we nog de jeugdWKfinale. Ricky Evans v Michael Smith. Best of 11 legs.
Het is meer een gevoel. We doen allemaal wel alsof MVG er met gemak over heen gaat, maar zo moet je niet denken aangezien MvG het al eerder lastig heeft gehad tegen Wade.quote:
Ook ja, dat wordt weer opnemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Panzaet het volgende:
Ik heb er ook erg veel zin in, en daarnaast nog play off voetbal.
en Helmond Sport, en Volendam, en Twente en Utrecht. Potdikke drukke avond wordt dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Nappie-Oleon het volgende:
MVG wint, Barney wint, GAE wint, Graafschap wint
zet de TV/PC op de koelkastquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Helmond Sport, en Volendam, en Twente en Utrecht. Potdikke drukke avond wordt dat.
Ïk ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef Grifte het volgende:
Heb er zin in, hoop op een 'All Dutch' Final,
Ik heb altijd een beetje het idee dat de NOS sporten die die andere zenders worden uitgezonden weinig aandacht geven, ook al zijn ze best populair.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:56 schreef Nappie-Oleon het volgende:
totaal geen aandacht op studio sport voor de PL, valt me toch tegen..
inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het idee dat de NOS sporten die die andere zenders worden uitgezonden weinig aandacht geven, ook al zijn ze best populair.
Ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond OOK de finale toch? Of alleen halve?
kon het niet vinden, maar ik ga er vanuit dat MVG eerst mag omdat hij als eerste eindigdequote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
kon het niet vinden, maar ik ga er vanuit dat MVG eerst mag omdat hij als eerste eindigde
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:27 schreef Panzaet het volgende:
We starten met de Klassieker Barney - Taylor.
Denk dat ik de officiële site maar aanhou en dat Taylor - Van Barneveld de eerste halve finale is.quote:
Lijkt me ook. Betfair zegt het ook, vaak ook wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat ik de officiële site maar aanhou en dat Taylor - Van Barneveld de eerste halve finale is.
http://www.pdc.tv/news/ar(...)ague-darts-play-offs
De oudjes eerst, krijgt de winnaar wat rust voor de finale al is het zo klaar over 15 legs.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Betfair zegt het ook, vaak ook wel betrouwbaar.
Sky.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef OverRated het volgende:
Ik zit er klaar voor. Waar op tv te zien met goed Engels commentaar?
De Engelse commentator vond dat het bijna 50/50 wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
8-0 Van Barneveld, maar dat is altijd voor de wedstrijd.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef OverRated het volgende:
Hebben we deze premier league al een 9darter gezien eigenlijk?
Eentje dacht ik?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef OverRated het volgende:
Hebben we deze premier league al een 9darter gezien eigenlijk?
quote:
grapjasquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Panzaet het volgende:
Al komt Barney met 7-0 voor, Taylor wint nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |