Ik vind dat je er geen . van moet maken hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef V1z0R het volgende:
Ja, nou, he, heel technisch gezien, technisch gezien zou v,l,i,n,d,e,r,s zonder komma's het woord vlinders zijn.
Geen echte vlinders natuurlijk2
<3quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Hahaha Uniek wat een chille opmerking!
Dank jullie allemaal voor de lieve complimentjes!! (hoe maak je ook alweer n hartje..)
Oh dat had ik gemist!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Verder wou in jag nog feliciteren met de publicatie. Wat tof.
Fresh Prince gifjes zijn de beste!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Goodbye het volgende:
^^ Ik moet er nog elke keer om lachen.![]()
![]()
Mijn lijstje![]()
O: boterham met een gekookt ei, beetje mayo
L: kom tomatengroentesoep, 2 volk. beschuitjes (1x kaas, 1x hagelslag)
T: grote hoorn met drie bollen ijs + verse slagroom + verse aardbeien gedeeld met![]()
T: plakje cake + chocolaatje bij opa en oma van![]()
D: halve varkensoester, veel broccoli
is alweer over. Vrouwenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Maria. hoe gaat het meiske?
Softijs met slagroom en knapperige koekjesspul erop.. dat wil ik en cake.
Net mijn lief uitgezwaaid en neem zo nog wat zoute stokjes.
Doe met Dido mee qua chargrijnigheid
Nu ben je af , scheer je weg met je colaquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef _Dido_ het volgende:
Oh en ik heb meer merengues gehad dan ik wilde en twee glazen cola. Waarom?vind ik zo zonde. Voel me meteen 10 kg zwaarder
voor de rest wel normaal gegeten.
Wel goe! Morgen naar L'town, dag zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Maria. hoe gaat het meiske?
Softijs met slagroom en knapperige koekjesspul erop.. dat wil ik en cake.
Net mijn lief uitgezwaaid en neem zo nog wat zoute stokjes.
Doe met Dido mee qua chargrijnigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef the85mc het volgende:
Ja hoi, druk hier geweest zie ik.
Moet even wat van me afschrijven.. /offtopicOch lieverd tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je er verstandig aan hebt gedaan. En als 85 voor je bouwjaar staat, dan heb je nog tijd zat. Je bent jong en je zult zien dat je mrs. the85mc tegenkomt, op het moment dat je het niet verwacht
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef the85mc het volgende:
Ja hoi, druk hier geweest zie ik.
Moet even wat van me afschrijven.. /offtopicWat ontzettend rot voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het zo lees denk ik wel dat je, op tijd, de juiste keuze hebt gemaakt. En je komt heus nog wel een keer de ware tegen, je bent een prima mens, dus why not? Niet jezelf omlaag praten hoor...
Heel veel sterkte![]()
Sterkte morgen.. Kweet niet, zelf zeg ik altijd bij afscheid in gedachten : tot ziens waar dan ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel goe! Morgen naar L'town, dag zeggen.
Waarom sjacho? Zomaar of een reden?enjoy de stokjes! Kopje thee bij?
![]()
^^quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
85mc, ik denk dat je er verstandig aan hebt gedaan, maar klote is het wel!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat had ik gemist!![]()
*dansje voor Jatje*![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sterkte morgen.. Kweet niet, zelf zeg ik altijd bij afscheid in gedachten : tot ziens waar dan ook
Zo werkt dat bij mij niet.. Als het echt goed is dan voel je dat en voelt het heftig, intens zeker in het begin.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:56 schreef loveli het volgende:
Ik denk dan weer.. bij sommige vrouwen duurt het wat langer, als je lang genoeg met iemand omgaat, dan (hoe vertaal je to grow on you?) dat dus.
Maar ik heb er niet altijd de goede kijk op
morgen even. Moet ik dat s ochtends doen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga je nu je meetlint pakken en meten.
Je hoeftg het niet te delen maar gewoon even een kladblokje maken.
Kan misschien verschillen... Wel prut enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij niet.. Als het echt goed is dan voel je dat en voelt het heftig, intens zeker in het begin.
Niet van: nou misschien moeten we het maar eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eigenlijk moet ik niet zo zeuren, stelt ook niet zoveel voor vergeleken met wat anderen meemaken..quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan misschien verschillen... Wel prut enzoMaar je bent idd nog jong, komt vast goed, haz faith!
Yep morgen idd..! Mogen van tevoren wel nog briefje in kist stoppen maar zien haar als het goed is niet meer nee, wou oma ook niet (en lukte ook niet helemaal goed meer begreep ik).quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef _Dido_ het volgende:
Ooo morgen begrafenis, Maria? Heel veel sterkte. Kan me de begrafenis van mijn oma nog goed herinneren. Was niet zo hecht met haar maar toch wel erg confronterend om haar zo te zien. Jij kijkt niet meer toch?
En da's nooit waar he! Verdriet vergelijken heeft nooit zin. Lief zijn voor jezelf enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik niet zo zeuren, stelt ook niet zoveel voor vergeleken met wat anderen meemaken..
Jij heel veel sterkte morgen!
Sterkte morgenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yep morgen idd..! Mogen van tevoren wel nog briefje in kist stoppen maar zien haar als het goed is niet meer nee, wou oma ook niet (en lukte ook niet helemaal goed meer begreep ik).
Verder wel beetje zenuwen enzoMaar zal snel voorbij wezen denk ik.
I will live long!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:16 schreef _Dido_ het volgende:
Vanmiddag dr Oz btw. Als je een grote cupmaat hebt ga je eerder dood en als je ringvinger langer is dan je wijsvinger ook. Damn wist niet hoe snel ik moest zappen, wil dat soort dingen niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |