apendamquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jij wilde niet naar de stad komen dus nu wil ik niet naar appinblabla komen
Maar nog altijd mannen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met 'mannen' bedoelen we dus heteroseksuelen. Homo's zijn mannelijk met eventuele vrouwelijke trekjes.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vriendin?
o wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zijn homoseksuelen, met "homo's" worden homoseksuele mannen aangeduid.
Ja, I am fun at parties.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zoon maakte een opmerking, waarop die vader zei tegen mij 'hij heeft nog geen vriendin, vandaar'
ik moest zo hard lachen toen omg
maar hij was wel cute dus ik wou bijna de nadruk op 'nog geen' leggen maar dat terzijde
#liefdagboek
yes, i AM fun at parties.
KOM DAN VECHTENquote:
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoonquote:
zielig voor hemquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoon
die zoon maakte een opmerking, waarop die vader zei tegen mij 'hij heeft nog geen vriendin, vandaar'
maar hij was wel cute dus ik wou bijna de nadruk op 'nog geen' leggen maar dat terzijde
#liefdagboek
quote:
[/quote][qutoetoeete]quote:
weet ikquote:
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoonquote:
Jij bent goed met vijversquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik herinner me ineens toen ik nog in een restaurant werkte dat een keer een familie kwam eten bestaande uit een vrouw, man en een zoon
#liefdagboek
yes, i AM fun at parties.
papzakquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
Net avondeten opgegeten en nu nog steeds honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |