Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen levenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Zal mij benieuwen trouwens hoe het met De Vrij zal gaan deze zomer. Toch hopen op een goeie prijs.
13 miljoen? Ja, lijkt me een zeer goeode prijs voor een speler met een contract wat nog maar een jaar loopt. Maar helaas niet realistisch. Ik denk eerder 6-8 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen leven
Totaal niet realistisch inderdaad, maar hopen mag altijd toch.. Denk dat jij een stuk realistischer zit met je prijs inderdaad, maar we zullen het zien. Wordt sowieso een zomer met veel te veel geruchten en andere onzinquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
13 miljoen? Ja, lijkt me een zeer goeode prijs voor een speler met een contract wat nog maar een jaar loopt. Maar helaas niet realistisch. Ik denk eerder 6-8 miljoen.
Ik dacht dat het over Stefan de Vrij ging?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Roebels zeker. Voor een verdediger die niet kan verdedigen krijg je 3-4 miljoen. En dan mag je je handjes nog dichtknijpen.
Het is nog maar de vraag hoe de afgelopen maanden een rol gaan spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen leven
Voor de helft is hij weg hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij en Clasie verlengen, ons kampioen maken volgend seizoen en na een succesvol WK en daarna pas weggaan. Dan vang je minimaal 20 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef Bombvis het volgende:
scher zit met je prijs inderdaad, maar we zullen het zien. Wordt sowieso een zomer met veel te veel ger
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
Even de reacties van Morendo gewist.
Blijf weg als je niks zinnigs bij te dragen hebt.
Lekker cashend bankzitten in de PL of de Serie A, veel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik hoop maar dat hij en Clasie verlengen, ons kampioen maken volgend seizoen en na een succesvol WK en daarna pas weggaan. Dan vang je minimaal 20 miljoen.
Hoop doet leven enzo.
Nee, dat is wel erg veel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Morendo het volgende:
Stelletje kringrukkers. Nee hoor, voor De Vrij krijg je makkelijk 15-20 miljoen euro.
Teringidioten. Je eigen stad slopen.twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
Teringidioten. Je eigen stad slopen.twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
Iedereen die relt is een Feyenoorder. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?
Geen idee. Lijkt me ook voorbarig, maar ergens kan ik het me wel voorstellen dat het klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?
Kunnen bekenden van de politie zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als ze allebei nog een jaar blijven, de vraag is of ze willen verlengen. Dan moet er gewoon een goed salaris tegenover staan. Laat Van Geel het ze alsjeblieft aanbieden, zeker nadat er wat overbodige spelers vertrekken. Guyon Fernández, Cissé, Mokotjo is al 1miljoen per jaar, Leerdam erbij kom je tegen de 2 miljoen per jaar. Als je daarvan de helft gebruikt voor Pellè en Immers (die nu nog gehuurd zijn) en de andere helft om contracten op te waarderen kun je de boel helemaal intact houden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker cashend bankzitten in de PL of de Serie A, veel aantrekkelijker
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die relt is een Feyenoorder. Lijkt me logisch.
Kunnen ook vernielingen aan auto's bijvoorbeeld zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |