Bij voorkeur maak ik een mengseltje met bakmeel/patent bloem en wat poedersuiker voor een heerlijk krokant korstje..quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik bedoelde meer van dit topic, banaan 1, banaan 2 - 8?
Lekker hey?quote:
sorry ik ben te jong om te begrijpen wat bakmeel en patent bloem is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:57 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Bij voorkeur maak ik een mengseltje met bakmeel/patent bloem en wat poedersuiker voor een heerlijk krokant korstje..
Ok, je kunt het ook je ouders vragen als je wil, veel plezier ermee verder..quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
sorry ik ben te jong om te begrijpen wat bakmeel en patent bloem is.
Groene bananen zijn geen goede bananen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef -supergirl- het volgende:
Ik koop (en eet) ze het liefst nog een beetje groen. Anders zitten er zo snel van die bruine plekken op en dan moet ik hem niet meer
Het zou me niks verbazen als hij je binnenkort gaat verlaten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn vriends antwoord was trouwens: Krom en stijf.![]()
(Ik vroeg: Hoe heb jij je banaan het liefst.)
Je kan 'm ook opvatten als zijn eigen banaan...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij je binnenkort gaat verlaten.
Nee, dat zeg ik niet. Ik wilde alleen de reacties voor zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed dat je dat erbij zegt, want alle andere niet-homo's zijn homofoob.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |