quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Denk dat het voor al geven en nemen isja klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nemen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
moet je eens iemand meemaken die uit nijmegen komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, die Brabanders kunnen nog niet zo goed rekenen``
Ik zou nergens anders willen wonenquote:
quote:
ons zeeuwen bien zunigquote:
Mijn vader komt uit Nijmegenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je eens iemand meemaken die uit nijmegen komt
Welke provincie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou nergens anders willen wonen
Ok, een paar maandjes in een huisje in een warm land wel, maar verder niet
die is dus ook altijd te laatquote:
ik ken ze niet, dus geen mening.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee daar duik ik t bed niet mee in. zal dr man niet waarderen denk ik.
dan nog liever met hem denk ik, maar liefst geen van beide
Soms zijn het dj'squote:Op donderdag 9 mei 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
Waarom is dat 'nieuws'? Dat 'domme' voetballers hun dure auto in de prak rijden? I couldn't care less
dat is wel heel erg te laatquote:
mijn hamburgerbroodje was in een frituur niet warm gemaaktquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet hamburgers, mét broodje, want die heb ik uiteindelijk gevonden
Ja, maar is het werkelijk boeiend? Ze mankeren zelf niets na een dergelijk ongeluk.quote:
Wellquote:
verstandigquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies, dus ik vraag inmiddels niet meer waar ie blijft
Ik wil een warme burger, geen warm broodjequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn hamburgerbroodje was in een frituur niet warm gemaakt
Da's dan weer jammerquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar is het werkelijk boeiend? Ze mankeren zelf niets na een dergelijk ongeluk.
Eliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
Waarom is dat 'nieuws'? Dat 'domme' voetballers hun dure auto in de prak rijden? I couldn't care less
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |