SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Susteren
Mortaxx
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
16meter
Knowledge_seeker
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Amenth
GZ1000
Stink-ui
Braddie
Skippy22
IkBenDeBaas
Matip
Wickedmen
Misschien:
Angel-Joy
Meloewa
Thats_meh
RickoKun
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Chai
Marcel-o
Jachtgeweer
Hezdunnah
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
maar hoe oud ben je dan. ik had het idee dat jij wel wat ouder bent dan de meeste KLBérsquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Ambipur het volgende:
Komen er nog leukerds! Heb de tip gekregen eens van bil te gaan, misschien dat ik dan aardiger zou zijn
Dit onderwerp is oud. Zoek 't op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar hoe oud ben je dan. ik had het idee dat jij wel wat ouder bent dan de meeste KLBérs
Idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die ambipur is er wel erg druk mee voor iemand die niet komt opdagen...
Wahhahaah, ja mn. Met 't eten ben ik weggekickt. Dus nu mr meet dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Probeer MAHL eens.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Ambipur het volgende:
Komen er nog leukerds! Heb de tip gekregen eens van bil te gaan, misschien dat ik dan aardiger zou zijn
Is goed, mamaquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Tering, doe gewoon niet zo kinderachtig.
Je kunt best eens een jong blaadje doen. Leuk voor de ervaring. Je bent nog best veeleisend voor een wanhopig iemand.quote:
Ik heb besloten mijn seksleven niet meer te bespreken op fok.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt best eens een jong blaadje doen. Leuk voor de ervaring. Je bent nog best veeleisend voor een wanhopig iemand.
Ik heb helemaal geen smaak wat jongens betreft, maar ik denk dat ik toch vrij goed in kan schatten of iemand het qua uiterlijk goed doet bij de dames of niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee zegt niks. waarschijnlijk heeft hij een andere smaak dan mij
Waarom?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wahhahaah, ja mn. Met 't eten ben ik weggekickt. Dus nu mr meet dan.
niet iedere vrouw valt op hetzelfde uiterlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen smaak wat jongens betreft, maar ik denk dat ik toch vrij goed in kan schatten of iemand het qua uiterlijk goed doet bij de dames of niet.
[..]
Waarom?
Geldt ook voor jouquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat snap ik, maar als jij hem lelijk zou vinden, terwijl de vrouwen hem over het algemeen wel knap vinden, is het dus best terecht dat hij zichzelf kankerlekker noemt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet iedere vrouw valt op hetzelfde uiterlijk
maar jij kan niet spreken voor meerdere vrouwenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als jij hem lelijk zou vinden, terwijl de vrouwen hem over het algemeen wel knap vinden, is het dus best terecht dat hij zichzelf kankerlekker noemt.
Cause I'm a bitch. Maar genoeg gelult. Tot zaterdagquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen smaak wat jongens betreft, maar ik denk dat ik toch vrij goed in kan schatten of iemand het qua uiterlijk goed doet bij de dames of niet.
[..]
Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |