Ik denk dat dat in een geval als deze weinig meer uitmaakt. Of ze er nu meteen van uitgaat dat ze niet meer leven, of dat ze er over een paar dagen achter komt dat ze niet meer leven, ik denk dat die klap in dit geval in beide situaties even hard zou zijn. Dus dan kun je maar beter blijven hopen zolang dat nog kanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:01 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Dat las ik net ook ja... Hoop is een mooi iets waar wij mensen onze kracht uit halen... het nadeel is dat als het in duigen valt, de 'teleurstelling' groter is en de klap nog harder is.
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze schrijft ook "ik ben altijd zo bang voor geweest dat dit zou gebeuren" ... speelt er misschien toch meer?
Staat in 1 van de reacties op haar facebookquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Ik kan het op haar Facebook niet vinden.
Staat bij de reacties van haar eerste bericht...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Ergens in de reacties onder haar eigen eerste berichtje dat de jongens vermist zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat?
Het is weggehaald/aangepast.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat bij de reacties van haar eerste bericht...
Ah, ok.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Staat in 1 van de reacties op haar facebook
Ah dat zou kunnen ja...quote:
Ja die zin dat ze daar bang voor was, is later weggehaald.. maar ook ineens weer terug gezet. Heel vaag. Zag hem net wel weer staan.quote:
Ja het staat er nu weer wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja die zin dat ze daar bang voor was, is later weggehaald.. maar ook ineens weer terug gezet. Heel vaag. Zag hem net wel weer staan.
10.50 uur: Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: "In dit gebied is niemand terug te vinden".quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef blanket het volgende:
[..]
http://julian-ruben-vermist.webklik.nl/page/laatste-berichten
14:15uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar zoals er al eerder werd geoppperd. Niet eng genoeg voor een man om in het donker 2 kinderen 'kwijt te raken'. Dus dat zal wel meevallen. En dramaqueens heb je altijd, en zeker nu.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
10.50 uur: Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: "In dit gebied is niemand terug te vinden".
Klinkt eng
Dat ben ik helemaal met je eens, vond het alleen zo luguber klinkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar zoals er al eerder werd geoppperd. Niet eng genoeg voor een man om in het donker 2 kinderen 'kwijt te raken'. Dus dat zal wel meevallen. En dramaqueens heb je altijd, en zeker nu.
Nee, ze hebben de woning van de man niet doorzocht. Dat vonden ze niet nodig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef deedeetee het volgende:
Hoe goed is er in de woning en nabije omgeving van de man gezocht ?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef trabant het volgende:
Dan maar hopen dat die soldaten het laatste alluviale hellingbos van Nederland een beetje heel hebben gelaten.
Are you kidding me?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de woning van de man niet doorzocht. Dat vonden ze niet nodig.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
fuckquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |