abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:41:57 #276
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_126277765
quote:
Wederom bedankt voor jullie lieve steun berichten en het doorsturen van de foto van de jongens. Ik mis ze zo ontzettend en wil zo graag bij ze zijn. Hoop zo dat ze op dit moment nietsvermoedend zorgeloos ergens plezier aan het hebben zijn. En dat ik ze snel heelhuids weer vast kan houden. ILY4ever Rubbie en Juul
Iris zelf op FB

Ik bedoel dus haar gevoel Ryan3. De Hoop!! Ik hoop daarin van harte met haar mee.

Kijk bijvoorbeeld naar die 3 vrouwen in USA. na 10 jaar weer terug Levend!!. Alles kan!! En alles KAN nog. Zolang er niks zeker is, mag een mens hoop houden.
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_126277783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat die jongens in de bossen verdwenen zijn, zonder tussenkomst van de vader, bedoel je dat?
Ja, dat zou dan mijn eerste gedachte zijn als ik zou denken dat de relatie tussen vader en moeder 'normaal' zou zijn. De kinderen zijn gaan spelen en zijn niet thuis gekomen.
Maar dan nog, ik zou altijd vragen wat er gebeurd zou zijn. Maar er is niemand die daarom vraagt...jongens weg...jeroen dood...reactie reactie reactie...uur later:jeroen heeft zich opgehangen, jongens zijn onvindbaar...nog niemand die daar eigenlijk een reactie op geeft, sterker, er zijn mensen die zonder namen van de jongens al weten dat het om Ruben en Julian gaat.

Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar het komt op mij over alsof iedereen meteen weet dat Jeroen wat met de verdwijning te maken heeft, dat er helemaal geen andere optie is voor de vermissing...en daarom ook mijn vermoeden dat Iris hier dus hier bang voor was

Maar goed, dit is mijn gevoel, ik zal er wel compleet naast zitten ;)
pi_126277918
quote:
3s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:38 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat de moeder dat hoopt begrijp ik wel. Maar ik denk dat de meeste mensen wel beter weten.
Nee hoor. Dat zou bv m'n schoonmoeder ook doen. Die blijft hoop houden, ook al is alles al verloren. Pas als ze 100% zeker is denkt ze dat het verloren is. En zo zullen veel mensen denken.

Verder geloof ik niet zo in kaarsjes branden. Alsof dat enige zin heeft (in mijn ogen). Zijn vaak ook beetje spirituele mensen. Net alsof je met een brandend kaarsje het lot kunt tarten. Ik ben er te nuchter voor.
pi_126277946
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me vaag dat ze nu nog ergens zorgeloos spelen, gebeurtenissen dateren van maandag jl. toch?
Ja, maar als ik dinsdag zou horen dat de kinderen van mijn vriendin vermist zouden zijn, zou dat mijn eerste gedachte zijn (je gaat toch dingen invullen dan)...'gister lekker weer, jongen spelen, niet thuisgekomen'
Ik zegt nergens dat deze mogelijkheid in de pers is geweest, het is mijn gedachte als ik dat dus een dag na een vermissing zou lezen bij een vriendin
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:47:33 #280
393141 Jik32
pi_126278067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. Vind de reacties bij haar bericht een beetje vreemd. Weet niet of ik het goed uit kan leggen, maar zal het proberen ;)

Het lijkt wel of niemand heel verbaast is dat de kinderen weg zijn. Er wordt snel door Iris gemeld (tweede reactie) dat Jeroen dood is, even later dat hij zich heeft opgehangen. Reacties: kaarsjes voor de jongens, kunnen we wat doen, we gaan delen, welke regio enzovoort. Alsof iedereen dan al weet dat de vermissing van de jongens met Jeroen te maken heeft.
Een uur later zegt Iris waar Jeroen is gevonden en dat de jongens daar niet bij waren. Maar niemand in dat uur vraagt wat er gebeurd is/kan zijn.

Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriendin zou hebben die gescheiden is en kinderen heeft (en die niet het vermoeden van een mogelijke verdwijning van de kinderen door de vader heeft ) en die begint over dat de kinderen weg zijn, zou ik niet reageren met: ik ga een kaarsje voor ze branden. Bij mij zou ongeloof heersen: kinderen weg? Hoe? Wat is gebeurd?

Niemand heeft het daarover, niemand vraagt zich af hoe het kan dat die kinderen weg zijn. Alsof ze allang weten dat Jeroen ermee te maken heeft.
Het enige wat Iris in haar eerste bericht zegt is dat de jongens sinds de ochtend ervoor vermist zijn.

Het is vakantie, het was maandag lekker weer, zo te zien op google maps ligt Kerckebosch aan de rand van Zeist, bij bossen in de buurt. Voor hetzelfde geld waren de jongens lekker buiten aan het spelen, zijn verdwaald/niet meer teruggekomen, dus vermist. Dat zou mijn eerste gedachte dan zijn van de vemissing, niet de vader.
Nog iets. Was het rond die tijd (dinsdag rond 19 uur) niet allemaal al op het nieuws geweest? Dat daarom niet iedereen vol ongeloof reageerde en wisten om wie het ging? Gewoon even een vraagje tussendoor ;)
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_126278125
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat zou bv m'n schoonmoeder ook doen. Die blijft hoop houden, ook al is alles al verloren. Pas als ze 100% zeker is denkt ze dat het verloren is. En zo zullen veel mensen denken.

Verder geloof ik niet zo in kaarsjes branden. Alsof dat enige zin heeft (in mijn ogen). Zijn vaak ook beetje spirituele mensen. Net alsof je met een brandend kaarsje het lot kunt tarten. Ik ben er te nuchter voor.
Oh ja, zo zou ik ook denken als het naasten van mij waren. Sowieso. Maar dit lijkt mij best duidelijk of hij moet die kindjes ergens levend 'verstopt' hebben. Anders waren ze zelf wel ergens heengegaan.

Overigens net die ene Richard gezien (walgelijk verhaal :') ) maar ik vind hem al een vies, loser/nerd-achtig en onsympathiek hoofd hebben met zo'n minachtende uitdrukking.
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:50:17 #282
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126278215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. Vind de reacties bij haar bericht een beetje vreemd. Weet niet of ik het goed uit kan leggen, maar zal het proberen ;)

Het lijkt wel of niemand heel verbaast is dat de kinderen weg zijn. Er wordt snel door Iris gemeld (tweede reactie) dat Jeroen dood is, even later dat hij zich heeft opgehangen. Reacties: kaarsjes voor de jongens, kunnen we wat doen, we gaan delen, welke regio enzovoort. Alsof iedereen dan al weet dat de vermissing van de jongens met Jeroen te maken heeft.
Een uur later zegt Iris waar Jeroen is gevonden en dat de jongens daar niet bij waren. Maar niemand in dat uur vraagt wat er gebeurd is/kan zijn.

Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriendin zou hebben die gescheiden is en kinderen heeft (en die niet het vermoeden van een mogelijke verdwijning van de kinderen door de vader heeft ) en die begint over dat de kinderen weg zijn, zou ik niet reageren met: ik ga een kaarsje voor ze branden. Bij mij zou ongeloof heersen: kinderen weg? Hoe? Wat is gebeurd?

Niemand heeft het daarover, niemand vraagt zich af hoe het kan dat die kinderen weg zijn. Alsof ze allang weten dat Jeroen ermee te maken heeft.
Het enige wat Iris in haar eerste bericht zegt is dat de jongens sinds de ochtend ervoor vermist zijn.

Het is vakantie, het was maandag lekker weer, zo te zien op google maps ligt Kerckebosch aan de rand van Zeist, bij bossen in de buurt. Voor hetzelfde geld waren de jongens lekker buiten aan het spelen, zijn verdwaald/niet meer teruggekomen, dus vermist. Dat zou mijn eerste gedachte dan zijn van de vemissing, niet de vader.
Viel mij ook op inderdaad, mensen zijn wel geschokt (ontdaan / van slag) en vinden het erg, maar verbaasd zijn ze niet he.
pi_126278367
Scherp kvd. Nu je het zegt. Ik zag net een reactie van iemand in Mallorca die meteen wist dat het over Ruben en Julian zou gaan..

Tja.

Maar, misschien heeft ze dit bericht bewust openbaar gemaakt en eerder al prive berichten gepost?
pi_126278405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Meestal als je echt bevriend bent met iemand, dan vraag je dat soort dingen niet publiekelijk op FB. Je neemt die persoon dan privé of je belt, gaat er heen!

las net een stukje van 3 uur terug. De hoop die ze uitstraalt pfffff tranen in mijn ogen. Hopelijk is haar gevoel juist en zijn ze idd gewoon zorgeloos aan het spelen en weten ze niks van deze ellende af en komen ze snel weer thuis.
Als iemand dat op fb zegt, dan maakt iemand het zelf al publiekelijk. Dan is mijn reactie: Wat? Hoe?
Want er zijn meerdere mogelijkheden voor een vermissing. Ik vind dat je daar dan naar mag vragen, hoe close of niet close je dan ook met die persoon bent.

Er naartoe gaan is een optie, als je in de buurt woont...en dan moet je je nog afvragen of het wel uitkomt dat je op dat moment langs gaan (denk niet dat je als moeder staat te wachten op heel veel vrienden in je huis, dan wil je dat mensen gaan zoeken lijkt me). Appen/bellen/berichtje...dat kan (alhoewel ik ook niet snel zal bellen...iets met telefoon vrijhouden enzo voor als er echt belangrijke belletjes komen ;) )
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:54:26 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126278454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kvd het volgende:

[..]

Ja, maar als ik dinsdag zou horen dat de kinderen van mijn vriendin vermist zouden zijn, zou dat mijn eerste gedachte zijn (je gaat toch dingen invullen dan)...'gister lekker weer, jongen spelen, niet thuisgekomen'
Ik zegt nergens dat deze mogelijkheid in de pers is geweest, het is mijn gedachte als ik dat dus een dag na een vermissing zou lezen bij een vriendin
Tenzij je weet dat je ex van die vriendin de kinderen mee zou nemen op vakantie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:56:50 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126278600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Viel mij ook op inderdaad, mensen zijn wel geschokt (ontdaan / van slag) en vinden het erg, maar verbaasd zijn ze niet he.
Hoe laat zijn die reacties dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:59:15 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_126278727
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt net nadat de moeder het geplaatst heeft, de eerste reactie is "godver godver godver" Dat vond ik ook enigzins vreemd overkomen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_126278778
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:45 schreef kvd het volgende:

[..]

Gedachte 1 is idd politie inschakelen, maar ik ben niet op de hoogte van hoe eea zich heeft ontwikkeld.
Ik had alleen wel dat berichtje gelezen dat iemand dood was gevonden, en dat dat misschien met de in opspraak gekomen advocaat in de buurt te maken had...
Toen hinkte men op een ander been.
Pas, naar mijn ervaring veel later, kwam men erachter dat 2 jochies verdwenen waren en wie die man was...
I´m back.
pi_126278801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Nog iets. Was het rond die tijd (dinsdag rond 19 uur) niet allemaal al op het nieuws geweest? Dat daarom niet iedereen vol ongeloof reageerde en wisten om wie het ging? Gewoon even een vraagje tussendoor ;)
Nee eerst is het bericht, daarna komen er pas berichten in de media (hart van Nederland om 20.40, rtl om 21.20), 'snachts pas Amber Alert
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:01:37 #290
393141 Jik32
pi_126278861
Het kan ook dat die mevrouw uit Mallorca het bedoelde als : Ik voelde direct dat het met jou te maken had. Zoals iemand wel eens kan zeggen: Ik wist dat je een meisje zou krijgen.

Zij maakte een oproep via FB, alleen haar vrienden kunnen daar op reageren. ( denk veel vrienden die dat al wisten en haar op een andere manier zijn gaan steunen) Haar oproep is ze (lijkt mij) gestart om mensen te laten uit kijken naar haar kinderen, voor de rest is niks openbaar op haar pagina toch?

Jij zou niet snel bellen of langs komen, maar er zijn genoeg mensen die dus wel bellen en langs gaan. Dat heet sociaal zijn geloof ik. ;) Mobiele telefoons hebben tegenwoordig een toon dat je weet dat er nog iemand naar je belt. Heel handig ;) bestaat geloof ik ook al ongeveer vanaf het mobiele teletijdperk :P

beetje onsamenhangende tekst van mijn kant, maar heb geen zin om te quoten. :P
pi_126278927
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

tussen de het eerste bericht van 19.21 en het bericht dat Jeroen dood is en de kinderen er niet bij zijn om 20.30.

Daarna ook geen reacties van ongeloof over dat Jeroen er iets mee te maken heeft...
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:02:40 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126278928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee eerst is het bericht, daarna komen er pas berichten in de media (hart van Nederland om 20.40, rtl om 21.20), 'snachts pas Amber Alert
Het eerste topic hier is van 21.03

NWS / Twee kinderen dode man vermist
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:07:26 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126279176
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126279333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef Jik32 het volgende:
Het kan ook dat die mevrouw uit Mallorca het bedoelde als : Ik voelde direct dat het met jou te maken had. Zoals iemand wel eens kan zeggen: Ik wist dat je een meisje zou krijgen.

Zij maakte een oproep via FB, alleen haar vrienden kunnen daar op reageren. ( denk veel vrienden die dat al wisten en haar op een andere manier zijn gaan steunen) Haar oproep is ze (lijkt mij) gestart om mensen te laten uit kijken naar haar kinderen, voor de rest is niks openbaar op haar pagina toch?

Jij zou niet snel bellen of langs komen, maar er zijn genoeg mensen die dus wel bellen en langs gaan. Dat heet sociaal zijn geloof ik. ;) Mobiele telefoons hebben tegenwoordig een toon dat je weet dat er nog iemand naar je belt. Heel handig ;) bestaat geloof ik ook al ongeveer vanaf het mobiele teletijdperk :P

beetje onsamenhangende tekst van mijn kant, maar heb geen zin om te quoten. :P
Ik weet dat je het tegen mij hebt ;)

Ik denk dat we daarin gewoon een andere mening hebben ;)
  Spellchecker donderdag 9 mei 2013 @ 21:10:32 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_126279356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gedachte 1 is idd politie inschakelen, maar ik ben niet op de hoogte van hoe eea zich heeft ontwikkeld.
Ik had alleen wel dat berichtje gelezen dat iemand dood was gevonden, en dat dat misschien met de in opspraak gekomen advocaat in de buurt te maken had...
Toen hinkte men op een ander been.
Pas, naar mijn ervaring veel later, kwam men erachter dat 2 jochies verdwenen waren en wie die man was...
Nu heb je het over een andere zaak geloof ik...
pi_126279377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
De tijdlijn nog een keer dan.

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/
Bedankt, komt al een stuk logischer over iig...
I´m back.
pi_126279414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef maily het volgende:

[..]

Nu heb je het over een andere zaak geloof ik...
Nee, eerst dachten ze dat-ie met die advocaat wellicht te maken had, ik heb het op tweet gelezen iig, op dinsdag...
I´m back.
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:12:25 #298
393141 Jik32
pi_126279463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
De tijdlijn nog een keer dan.

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/
Alles gebeurde dicht op elkaar dus.
Probeer me nu alleen te herinneren waarom de berichten op FB zo belangrijk zijn in deze zaak. :|W
  Spellchecker donderdag 9 mei 2013 @ 21:13:19 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_126279526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, eerst dachten ze dat-ie met die advocaat wellicht te maken had, ik heb het op tweet gelezen iig, op dinsdag...
In die zaak was toch iemand in een auto gevonden?
  donderdag 9 mei 2013 @ 21:14:05 #300
393141 Jik32
pi_126279568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet dat je het tegen mij hebt ;)

Ik denk dat we daarin gewoon een andere mening hebben ;)
Denk het ook :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')