abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:18:15 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126276460
Kan ook zijn dat er voorheen wat gedreigd was en dat het de laatste tijd eigenljk wel weer rustig was en dat ze die dreiging niet meer zo bedreigend vond, in die context lees ik de 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.
pi_126276474
Hij heeft kennelijk geen FB, want dan was de heksenjacht al wel losgebarsten.
pi_126276481
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt echt niet zien aan iemands uiterlijk waar toe hij/zij toe in staat is. :')
Iemand die in een psychotische fase zit en agv die psychose zijn zoontjes iets aan doet, daaraan kun je wel wat zien imho.
Goed, de foto kan jaren eerder genomen zijn...
Overigens die jongens hadden niet allebei dezelfde achternaam, hoor ik?
Dus 1 was zijn biologische zoon de ander niet?
I´m back.
pi_126276512
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Marrije het volgende:
Kan ook zijn dat er voorheen wat gedreigd was en dat het de laatste tijd eigenljk wel weer rustig was en dat ze die dreiging niet meer zo bedreigend vond, in die context lees ik de 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.
Blijft labiel dus.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 mei 2013 @ 20:19:25 #255
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_126276528
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Hij is dood hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_126276553
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Common sense van hem dan... ;).
I´m back.
pi_126276587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iemand die in een psychotische fase zit en agv die psychose zijn zoontjes iets aan doet, daaraan kun je wel wat zien imho.
Goed, de foto kan jaren eerder genomen zijn...
Overigens die jongens hadden niet allebei dezelfde achternaam, hoor ik?
Dus 1 was zijn biologische zoon de ander niet?
De jongens hadden de achternaam van de moeder, zijn wel van hem.
pi_126276601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:19 schreef Paul het volgende:

[..]

Hij is dood hoor
zombiejacht dan.
pi_126276610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Marrije het volgende:
Even eerst mijn excuses, me er heel erg in verdiept heb ik niet, vanwege drukke werkzaamheden, maar waar heb je dat gelezen: 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.
I´m back.
pi_126276667
quote:

[..]

Je kunt echt niet zien aan iemands uiterlijk waar toe hij/zij toe in staat is. :')
Toch zie ik soms wel aan mensen dat ze naar zijn en dat blijken dan ook gekken te zijn. Heel soms zie/merk je het weleens. Maar is misschien ook in combinatie met houding/blik. :P
  Donald Duck held donderdag 9 mei 2013 @ 20:24:25 #261
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_126276799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Even eerst mijn excuses, me er heel erg in verdiept heb ik niet, vanwege drukke werkzaamheden, maar waar heb je dat gelezen: 'hier ben ik altijd bang voor geweest'.
In deze post van haar
https://www.facebook.com/(...)0&total_comments=132
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_126276805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Toch zie ik soms wel aan mensen dat ze naar zijn en dat blijken dan ook gekken te zijn. Heel soms zie/merk je het weleens. Maar is misschien ook in combinatie met houding/blik. :P
Psychiatrische patienten? Maar die hebben dan vaak al een heel leven allemaal problemen.

Ik kom verder in het dagelijks leven niet veel moordenaars tegen, dus zou het niet weten.
pi_126276868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Als je zoiets vermoed/daar bang voor bent, laat je je bloedeigen kinderen toch niet met zo'n labielo alleen.
Ik weet het ook niet. Vind de reacties bij haar bericht een beetje vreemd. Weet niet of ik het goed uit kan leggen, maar zal het proberen ;)

Het lijkt wel of niemand heel verbaast is dat de kinderen weg zijn. Er wordt snel door Iris gemeld (tweede reactie) dat Jeroen dood is, even later dat hij zich heeft opgehangen. Reacties: kaarsjes voor de jongens, kunnen we wat doen, we gaan delen, welke regio enzovoort. Alsof iedereen dan al weet dat de vermissing van de jongens met Jeroen te maken heeft.
Een uur later zegt Iris waar Jeroen is gevonden en dat de jongens daar niet bij waren. Maar niemand in dat uur vraagt wat er gebeurd is/kan zijn.

Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriendin zou hebben die gescheiden is en kinderen heeft (en die niet het vermoeden van een mogelijke verdwijning van de kinderen door de vader heeft ) en die begint over dat de kinderen weg zijn, zou ik niet reageren met: ik ga een kaarsje voor ze branden. Bij mij zou ongeloof heersen: kinderen weg? Hoe? Wat is gebeurd?

Niemand heeft het daarover, niemand vraagt zich af hoe het kan dat die kinderen weg zijn. Alsof ze allang weten dat Jeroen ermee te maken heeft.
Het enige wat Iris in haar eerste bericht zegt is dat de jongens sinds de ochtend ervoor vermist zijn.

Het is vakantie, het was maandag lekker weer, zo te zien op google maps ligt Kerckebosch aan de rand van Zeist, bij bossen in de buurt. Voor hetzelfde geld waren de jongens lekker buiten aan het spelen, zijn verdwaald/niet meer teruggekomen, dus vermist. Dat zou mijn eerste gedachte dan zijn van de vemissing, niet de vader.
pi_126276933
quote:
Kan ik helaas niet op kijken... maar goed van fb van zijn ex-vrouw en moeder van de twee kinderen dus.
Was ze altijd al bang voor en dan laat ze die kinderen wel met hem mee gaan, strange...
I´m back.
pi_126276977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Psychiatrische patienten? Maar die hebben dan vaak al een heel leven allemaal problemen.

Ik kom verder in het dagelijks leven niet veel moordenaars tegen, dus zou het niet weten.
Gewoon normale mensen die heel gek blijken te zijn. Ik heb het één keer meegemaakt dat ik aan iemand meteen 'zag' dat hij niet in orde was terwijl niemand dat echt zag, dat bleek uiteindelijk ook overduidelijk zo te zijn.

Moord. Ik heb het ook over verkrachting en whatever, tja, gewoon hele erge dingen. Dagelijks niet maar vast wel eens een keer een hele erge gek tegengekomen. :P
pi_126276992
http://www.telegraaf.nl/b(...)miste_jongens__.html
quote:
Burgeractie voor vermiste jongens

DOORN -
In een poging de vermiste broertjes Julian en Ruben te vinden, is via Facebook een burgeractie op touw gezet. Mensen worden opgeroepen om vanaf 20.00 uur donderdagavond massaal samen te zoeken naar de jochies, die sinds maandag worden vermist.
Iedereen die wil helpen met zoeken dient zich om 20.00 uur te verzamelen bij het Doornse gat. De zoektocht vindt plaats in de hele gemeente Utrechtse Heuvelrug, waar het plaatsje Doorn in ligt. Dat initiatief heeft binnen een uur zo'n 170 volgers gekregen.
Julian en Ruben werden maandag in overleg met hun moeder, de Zeister brandweervrouw Iris van der Schuit, door de vader meegenomen. Denis had beweerd een korte vakantie met zijn kroost te willen houden. Toen zijn lichaam een dag later hangend aan een boom in een bos bij Doorn werdgevonden, werd ontdekt dat de jongetjes waren verdwenen.
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:28:27 #267
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126277035
quote:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ene Richard 's vrouw en dochtertjes verdwenen en sommige users hem toch wel zo'n sympathiek gezicht vonden hebben op de foto, dat ze er zeker van waren dat hij onschuldig was aan hun verdwijning..... :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_126277094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ene Richard 's vrouw en dochtertjes verdwenen en sommige users hem toch wel zo'n sympathiek gezicht vonden op de foto hebben dat ze er zeker van waren dat hij onschuldig was aan hun verdwijning..... :Y
Ja. Sommige mensen zien er ook zo lievig uit dat je niet kunt geloven dat ze eng zijn ofzo.
pi_126277245
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ene Richard 's vrouw en dochtertjes verdwenen en sommige users hem toch wel zo'n sympathiek gezicht vonden op de foto hebben dat ze er zeker van waren dat hij onschuldig was aan hun verdwijning..... :Y
De foto is van linkedin, dus daar ga je niet als een dwaas opstaan.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_126277269
Zo vandaag weinig meegekregen.
Enige wat ik tot nu toe vernomen heb is:
- Zoektocht was uitgebreid naar het water
- Zowel bos als water niks gevonden.
- Voor het laatst gezien in Rhenen nu ?

Mis ik nog wat headlines of is dit de huidige stand van zaken ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126277390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. Vind de reacties bij haar bericht een beetje vreemd. Weet niet of ik het goed uit kan leggen, maar zal het proberen ;)

Het lijkt wel of niemand heel verbaast is dat de kinderen weg zijn. Er wordt snel door Iris gemeld (tweede reactie) dat Jeroen dood is, even later dat hij zich heeft opgehangen. Reacties: kaarsjes voor de jongens, kunnen we wat doen, we gaan delen, welke regio enzovoort. Alsof iedereen dan al weet dat de vermissing van de jongens met Jeroen te maken heeft.
Een uur later zegt Iris waar Jeroen is gevonden en dat de jongens daar niet bij waren. Maar niemand in dat uur vraagt wat er gebeurd is/kan zijn.

Misschien ligt het aan mij, maar als ik een vriendin zou hebben die gescheiden is en kinderen heeft (en die niet het vermoeden van een mogelijke verdwijning van de kinderen door de vader heeft ) en die begint over dat de kinderen weg zijn, zou ik niet reageren met: ik ga een kaarsje voor ze branden. Bij mij zou ongeloof heersen: kinderen weg? Hoe? Wat is gebeurd?

Niemand heeft het daarover, niemand vraagt zich af hoe het kan dat die kinderen weg zijn. Alsof ze allang weten dat Jeroen ermee te maken heeft.
Het enige wat Iris in haar eerste bericht zegt is dat de jongens sinds de ochtend ervoor vermist zijn.

Het is vakantie, het was maandag lekker weer, zo te zien op google maps ligt Kerckebosch aan de rand van Zeist, bij bossen in de buurt. Voor hetzelfde geld waren de jongens lekker buiten aan het spelen, zijn verdwaald/niet meer teruggekomen, dus vermist. Dat zou mijn eerste gedachte dan zijn van de vemissing, niet de vader.
Dat die jongens in de bossen verdwenen zijn, zonder tussenkomst van de vader, bedoel je dat?
I´m back.
pi_126277414
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zo vandaag weinig meegekregen.
Enige wat ik tot nu toe vernomen heb is:
- Zoektocht was uitgebreid naar het water
- Zowel bos als water niks gevonden.
- Voor het laatst gezien in Rhenen nu ?

Mis ik nog wat headlines of is dit de huidige stand van zaken ?
Rhenen de man laatst gezien.
Bij benzinestadion de kinderen en man.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  donderdag 9 mei 2013 @ 20:36:22 #273
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_126277468
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef kvd het volgende:

[..]

Meestal als je echt bevriend bent met iemand, dan vraag je dat soort dingen niet publiekelijk op FB. Je neemt die persoon dan privé of je belt, gaat er heen!

las net een stukje van 3 uur terug. De hoop die ze uitstraalt pfffff tranen in mijn ogen. Hopelijk is haar gevoel juist en zijn ze idd gewoon zorgeloos aan het spelen en weten ze niks van deze ellende af en komen ze snel weer thuis.
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_126277560
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Meestal als je echt bevriend bent met iemand, dan vraag je dat soort dingen niet publiekelijk op FB. Je neemt die persoon dan privé of je belt, gaat er heen!

las net een stukje van 3 uur terug. De hoop die ze uitstraalt pfffff tranen in mijn ogen. Hopelijk is haar gevoel juist en zijn ze idd gewoon zorgeloos aan het spelen en weten ze niks van deze ellende af en komen ze snel weer thuis.
Lijkt me vaag dat ze nu nog ergens zorgeloos spelen, gebeurtenissen dateren van maandag jl. toch?
I´m back.
pi_126277614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef Jik32 het volgende:
zijn ze idd gewoon zorgeloos aan het spelen en weten ze niks van deze ellende af en komen ze snel weer thuis.
Dat de moeder dat hoopt begrijp ik wel. Maar ik denk dat de meeste mensen wel beter weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')