Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Ik begrijp dat er dagjesmensen naar het Limburgse Bunderbos gaan om het zoekwerk naar die 2 vermiste jongens te volgen… #knettergek
Zijn dat echt dagjesmensen, of gewoon mensen die in de buurt wonen?quote:
Ze hebben hier gisteren al gezocht in een bos, er is niks gevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb niet teruggelezen maar ze schijnen in Barneveld gesignaleerd te zijn volgens Twitter
Mijn mede-Nederlanders kennende denk ik dat eerstequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Zijn dat echt dagjesmensen, of gewoon mensen die in de buurt wonen?
Er valt weinig tot niets te zien, gok ik. Alles zal afgezet zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn mede-Nederlanders kennende denk ik dat eerste
Er is gisteren al gezocht in het Schaffelaarsebos, dat was een lokaal initiatief.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb niet teruggelezen maar ze schijnen in Barneveld gesignaleerd te zijn volgens Twitter
Is het speculeren en meelezen en reconstrueren wat wij hier doen eigenlijk niet precies hetzelfde?quote:
Misschien wel, maar bij ons is het zeker dat we niet in de weg lopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het speculeren en meelezen en reconstrueren wat wij hier doen eigenlijk niet precies hetzelfde?
Nee dat klopt, ik haakte ook alleen effe aan omdat wij natuurlijk ook getriggerd worden door een dergelijke gebeurtenis...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Misschien wel, maar bij ons is het zeker dat we niet in de weg lopen
Barneveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Inderdaad. Of bij een stopplaats de bosjes in, of bij een tankstation. Of elk mogelijk ander bos.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:01 schreef Messina het volgende:
Tsja, in principe kunnen die kids ook ergens in een greppel langs de snelweg liggen.
Dat dus....quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Ik ken zo even geen andere zaak waarbij de ouder de kinderen heeft omgebracht en verstopt. Alle zaken die ik me zo voor de geest kan halen werd(en) de ouder(s) op dezelfde plek gevonden als de kinderen.
Oh, was het nu in deze topicreeks dat er toch wel een geval is van een man die zelfmoord pleegde en waarbij zijn kindjes tot nu toe ook nog niet gevonden zijn?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Ik ken zo even geen andere zaak waarbij de ouder de kinderen heeft omgebracht en verstopt. Alle zaken die ik me zo voor de geest kan halen werd(en) de ouder(s) op dezelfde plek gevonden als de kinderen.
Misschien lang geleden. Zal zo eens kijken...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, was het nu in deze topicreeks dat er toch wel een geval is van een man die zelfmoord pleegde en waarbij zijn kindjes tot nu toe ook nog niet gevonden zijn?
Gisteren is er al gezocht, en persoonlijk vermoed ik dat oud nieuws door herhaling een nieuwtje geworden is.quote:
Niet verstopt, wel een andere plek gevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:12 schreef Messina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |