Beter. Maher voegt niets toe aan Ajax. Leuk voor tegen VVV of Cambuur,maar meer nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Maher naar PSV gaat. Zie PSV ook als enige club die meer dan 6 miljoen gaat betalen voor een speler. Wel een goede speler overigens.
vandaag de beste man op het veldquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beter. Maher voegt niets toe aan Ajax. Leuk voor tegen VVV of Cambuur,maar meer niet
PSV heeft dat geld niet eens. Bovendien moeten ze verdedigers halen, een keeper en niet nog een middenvelder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Maher naar PSV gaat. Zie PSV ook als enige club die meer dan 6 miljoen gaat betalen voor een speler. Wel een goede speler overigens.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze de lucht oven de trainingsvelden gaan verkopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
PSV heeft dat geld niet eens. Bovendien moeten ze verdedigers halen, een keeper en niet nog een middenvelder.
Toch beter dan 16 andere verdedigingen in de Eredivisie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, want die verdediging van psv is zo goed
Maher gaat voor problemen zorgen bij Ajax. Zit bij AZ ook al een heel seizoen te huilen dat die weg wilquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toch beter dan 16 andere verdedigingen in de Eredivisie.
Maher sowieso halen. Van Ginkel hoeft van mij niet persé maar Maher kan zo ontzettend goed worden. Iedereen onderschat hier hoe hard Maher werkt voor zichzellf
Keeper hebben ze al (Zoet komt erbij). Verdedigers kopen hoeft volgens Brands niet zo en geld uitgeven (of het nu verantwoord is of niet) daar heeft PSV geen problemen mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
PSV heeft dat geld niet eens. Bovendien moeten ze verdedigers halen, een keeper en niet nog een middenvelder.
Het feit dat Maher per se weg wil zal de prijs omlaag brengen. Ik denk dat Ajax en AZ eruit komen voor een bedrag van ongeveer 7 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef Devv het volgende:
Ajax moet wel gewoon meebieden zodat de prijs lekker oploopt.
Moet er wel eerst spelers verkocht worden bij Ajax (Eriksen, Siem). Dat kan wel eens tot augustus duren voordat daar duidelijkheid in is. Denk niet dat Maher daar op wacht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het feit dat Maher per se weg wil zal de prijs omlaag brengen. Ik denk dat Ajax en AZ eruit komen voor een bedrag van ongeveer 7 miljoen.
IK denk het niet. Maher gaat 9 - 11 mil kosten.. mss gaat van Ginkel wel voor 7..quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het feit dat Maher per se weg wil zal de prijs omlaag brengen. Ik denk dat Ajax en AZ eruit komen voor een bedrag van ongeveer 7 miljoen.
Ik denk echt niet zoveel hoor. Ik denk dat Maher 7,5-8 miljoen gaat kosten. Van Ginkel kost denk ik meer dan 10 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:27 schreef ha_n het volgende:
[..]
IK denk het niet. Maher gaat 9 - 11 mil kosten.. mss gaat van Ginkel wel voor 7..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet zoveel hoor. Ik denk dat Maher 7,5-8 miljoen gaat kosten. Van Ginkel kost denk ik meer dan 10 miljoen.
Klopt. AZ heeft ook wel geld nodig en met wat clausules erin betaal je nu 6 miljoen voor Maher en met kampioens/CL clausules nog is 3 miljoen potentieelquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet zoveel hoor. Ik denk dat Maher 7,5-8 miljoen gaat kosten. Van Ginkel kost denk ik meer dan 10 miljoen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beter. Maher voegt niets toe aan Ajax. Leuk voor tegen VVV of Cambuur,maar meer niet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, want die verdediging van psv is zo goed
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maher gaat voor problemen zorgen bij Ajax. Zit bij AZ ook al een heel seizoen te huilen dat die weg wil
Denk het niet, PSV heeft geen geld. Ze moeten spelers verkopen om weer te kunnen kopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Zag die Brands weer lekker zitten daarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk het niet, PSV heeft geen geld. Ze moeten spelers verkopen om weer te kunnen kopen.
Het zou wel lachwekkend zijn dat ze met dat geld gelijk Maher gaan halen maar die kans acht ik na dit seizoen toch niet zo groot. Al weet je het nooit met koning Brands.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef tammepiet het volgende:
Die dooie gelkop Cocu volgend jaar coach in ehv.
*Hangt de vlag uit
Ik had gehoopt dat Maher na afloop meteen bekend zou maken dat de transfer naar Ajax rond was. Jammer danquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Klopt. AZ heeft ook wel geld nodig en met wat clausules erin betaal je nu 6 miljoen voor Maher en met kampioens/CL clausules nog is 3 miljoen potentieel
Vitesse heeft het geld niet nodig en is aan het bouwen. Kortom die hoeven van Ginkel niet weg te doen voor een miljoen of 5. Hij is wel international hé
Die gaat die zooi ook niet op de rails krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef tammepiet het volgende:
Die dooie gelkop Cocu volgend jaar coach in ehv.
*Hangt de vlag uit
Zal wel meer jeugd laten doorstromen denk ik. Zal ook wel moeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat die zooi ook niet op de rails krijgen.
Zo snel mogelijk de selectie rondkrijgen. Al was dat vorig jaar ook het plan en ging dat helaas wat minder snel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef S0nic het volgende:
Het is te hopen dat er snel duidelijkheid komt over transfers.
Beter maken ze het snel rond ja. Het liefst voor de 1e training. Ik heb geen zin in weer van die soaps als vorig jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef S0nic het volgende:
Boertje wilde vorig jaar ook voor de zomerstop de selectie rond hebben. Onhaalbaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:33 schreef S0nic het volgende:
Als Maher voor 5 jaar tekent dan kan het wel voor rond de 10 miljoen. Bij een tweejarig contract is 7 miljoen weer teveel. We zullen zien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo lastig ja, bang dat het lang gaat duren voor Eriksen vertrekt en dat Maher miss ongeduldig wordt en voor PSV kiest.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk de selectie rondkrijgen. Al was dat vorig jaar ook het plan en ging dat helaas wat minder snel.
En je kunt nooit weten hoelaat of wanneer een club aanklopt voor Toby/Siem/Christian.
Als hij perse Champions League wil dan moet hij in het geval van PSV sowieso tot minimaal eind augustus wachten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo lastig ja, bang dat het lang gaat duren voor Eriksen vertrekt en dat Maher miss ongeduldig wordt en voor PSV kiest.
Als denk ik dat hij wel wat slimmer is dan Narsingh
Hetzelfde geld voor PSV lijkt me. Die gaan Maher ook niet halen voordat er iemand weg is of ze zeker zijn van CL voetbal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo lastig ja, bang dat het lang gaat duren voor Eriksen vertrekt en dat Maher miss ongeduldig wordt en voor PSV kiest.
Als denk ik dat hij wel wat slimmer is dan Narsingh
Goed puntquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:38 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor PSV lijkt me. Die gaan Maher ook niet halen voordat er iemand weg is of ze zeker zijn van CL voetbal.
Zolang Eriksen en/of De Jong nog niet aangeven dat ze weg gaan begint deze carrousel nog nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Maher na afloop meteen bekend zou maken dat de transfer naar Ajax rond was. Jammer dan
Snel De Jong aanbieden dus bij clubs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang Eriksen en/of De Jong nog niet aangeven dat ze weg gaan begint deze carrousel nog niet
Die komen vanzelf hoor. Hoef je niets voor aan te bieden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snel De Jong aanbieden dus bij clubs.
Hij heeft nog 2 jaar dus de druk om hem te verkopen is er nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snel De Jong aanbieden dus bij clubs.
Ja maar die clubs worden meestal pas in juli of augustus wakker. Is al wel te laat dan misschien om Maher als vervanger binnen te halen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die komen vanzelf hoor. Hoef je niets voor aan te bieden.
Welke Ajax speler is recentelijk gefaald in Engeland? Plus Siemetje heeft erg goed gespeeld in Europa de afgelopen 2 jaar. Komt goed.
Wel als ze eerst geld willen, zodat ze Maher kunnen kopen. En De Jong wil sowieso weg, dat zag je wel aan zijn optreden in P&W.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 jaar dus de druk om hem te verkopen is er niet
In principe kan je dat geld gewoon al reserveren. Volgens mij is er sowieso nog wel wat over van vorige jaren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze eerst geld willen, zodat ze Maher kunnen kopen. En De Jong wil sowieso weg, dat zag je wel aan zijn optreden in P&W.
Ik denk ook wel dat het geld er is. Maar Ajax zal sowieso eerst willen verkopen. Niet dat ze het risico hebben dat ze zodirect nog Siem, Maher en Eriksen hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In principe kan je dat geld gewoon al reserveren. Volgens mij is er sowieso nog wel wat over van vorige jaren.
Siem en Alderweireld hebben allang concreet gemaakt aan hun makelaars dat ze weg willen hoor. Eriksen ziet het overduidelijk wel wat er komt aanwaaien en beslist dan.
Het is natuurlijk niet de bedoeling transfer geld uit te geven voordat het binnen gekomen is maar dat neemt niet weg dat er wel gerichte aankopen al gedaan kunnen worden. De Boer wil ook gewoon z.s.m. duidelijkheid.
Er zullen wel clubs komen maar toch is de druk er niet die er bij Eriksen wel is als die niet bijtekentquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze eerst geld willen, zodat ze Maher kunnen kopen. En De Jong wil sowieso weg, dat zag je wel aan zijn optreden in P&W.
Ach dan moet Schone vaker bankenquote:donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:[/b]
[..]
Ik denk ook wel dat het geld er is. Maar Ajax zal sowieso eerst willen verkopen. Niet dat ze het risico hebben dat ze zodirect nog Siem, Maher en Eriksen hebben
Eriksen zal wel bijtekenen als hij niet vertrekt deze zomer. Dat geloof ik wel van hem.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zullen wel clubs komen maar toch is de druk er niet die er bij Eriksen wel is als die niet bijtekent
Dat geloof ik ook wel maar van de club uit is het bij hem, moet of weg of bijtekenenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen zal wel bijtekenen als hij niet vertrekt deze zomer. Dat geloof ik wel van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |