quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:30 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baasis jarig vandaag overigens
Schwalbequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Derkje in het veld ook.
[..]![]()
Oh?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef JanCees het volgende:
Heb van iemand vernomen dat Papamelodias overweegt naar FC Utrecht te verkassen.
Dat is toch die kneus die over Boerrigter ging twitteren?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef JanCees het volgende:
Heb van iemand vernomen dat Papamelodias overweegt naar FC Utrecht te verkassen.
Gaat geen contract krijgen en komt ook nooit in Ajax 1. Zou een goeie stap voor hem zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef JanCees het volgende:
Ja, dat was niet zo handig maar goed gelijk had hij wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die kneus die over Boerrigter ging twitteren?
speelt al amper in A1 voor zover ik weetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat geen contract krijgen en komt ook nooit in Ajax 1. Zou een goeie stap voor hem zijn.
[..]
Ja, dat was niet zo handig maar goed gelijk had hij wel natuurlijk.
Er is zo weinig zinnings over te zeggen aangezien het de voetballerij betreft.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:44 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen al doet alsof Maher naar Ajax gaat, terwijl iedereen weet dat:
1. AZ de hoofdprijs wil
2. Ajax de hoofdprijs niet meer betaalt
Ik twijfel dus ten zeerste of Maher naar Ajax gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben er ook vrij zeker van. Maher gaat naar Ajax.
Nee, gaat waarschijnlijk verhuurd worden aan een andere Premier League club komend jaar, dacht ik.quote:
Dat weet je natuurlijk alleen achteraf, al is de kans groter dat je bij een Eredivisieclub met zulke kwaliteiten eerder slaagt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:15 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen een slechte beslissing gemaakt.
Overmars heeft er weer 1 binnen hoor.quote:'Nieuwe Ronaldo' naar Ajax
Ajax heeft Tottenham Hotspur, Liverpool en FC Twente afgetroefd in de strijd om Moses Daddy-Ajala Simon (17). Het Nigeriaanse talent – een snelle buitenspeler – heeft een contract getekend voor drie jaar, met een optie voor nog één seizoen. Moses Daddy, die in eigen land wordt omschreven als de nieuwe Cristiano Ronaldo, maakt de overstap zodra hij 18 jaar wordt.
"We hebben afspraken met Moses”, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars. De Nigeriaan is na Riechedley Bazoer (PSV), Vaclav Cerny (FK Pribram), Dejan Meleg (FK Vojvodina), Nathan Leyder (Zulte Waregem) en Ottar Magnus Karlsson (Vikingur Reykjavik) de zesde jeugdige aankoop, die de gaten in de jeugdopleiding moet opvullen.
quote:Dortmund informeert naar Eriksen
Borussia Dortmund is na Liverpool de tweede club die officieel werk maakt van Christian Eriksen (21). De Duitsers zien in de middenvelder van Ajax de opvolger van de naar Bayern München vertrekkende Mario Götze.
Frank de Boer probeerde de vraag of zijn vriend Jürgen Klopp hem al had benaderd over Eriksen handig te omzeilen. De trainer van Ajax geeft altijd antwoord en liegt nooit, past zelfs geen leugentjes om bestwil toe. "Als ik was gebeld, had ik dat jou niet gezegd, zei de 112-voudig international. "Maar Chris zou goed in Duitsland passen.
Navraag bij Ajax leert dat de Champions Leaguefinalist, die 37 miljoen incasseert voor Götze, inderdaad heeft geïnformeerd naar de Deense international. "Informeel hebben zich meerdere clubs gemeld, aldus directeur voetbalzaken Marc Overmars. De Boer houdt er geen rekening mee dat Eriksen volgend seizoen nog in Amsterdam speelt. "Als er geen clubs voor hem komen, hebben ze er geen verstand van, zei de Trainer van het Jaar.
mmm een Nigeriaan , vraag me af hoe oud hij echt isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 05:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Overmars heeft er weer 1 binnen hoor.
[..]
Maakt voor Ajax niet uit, hij zal toch doorverkocht worden als hij nog daadwerkelijk jong isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
mmm een Nigeriaan , vraag me af hoe oud hij echt is
Neem aan dat dit uitgebreid getest is om zijn leeftijd te verifiërenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
mmm een Nigeriaan , vraag me af hoe oud hij echt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |