> meest briljante Misfits scenequote:Op zondag 12 mei 2013 10:33 schreef AMDB het volgende:
Overigens, Mr McFuckingevilcrazyHij in de meest briljante Misfits scene:
GoT wikia:quote:Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, de naam van de bastard wordt bepaald door waar hij geboren is, niet door waar zijn vader vandaan komt.
Jon is hierop een beetje een uitzondering, aangezien hij Snow heet maar de kans klein is dat hij in het Noorden is geboren. Dat doet mij denken dat er meer aan de hand is met zijn geboorte dan wij tot nu toe weten.
[..]
Nopequote:Op zondag 12 mei 2013 11:16 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Je leest wel heel erg selectief. Jon is kind van Ned Stark. House of stark zit in het noorden dus Snow.
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
GoT wikia:
"Therefore Jon Snow's situation is additionally unusual, not just because he actually lives with his nobleman father, but because he probably wasn't even born in the North. Eddard Stark brought him back to Winterfell as an infant after fighting in the south during Robert's Rebellion, but refused to say who his mother was or where she came from. As a result of the mystery surrounding his mother's identity, Jon ended up using the surname "Snow" by default."
SPOILER: Mijn vermoeden over Jon's afkomstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Ik kon even geen andere bastaard bedenkenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet ik toch, dat dat niet bekend is. Daarom vroeg ik het ook, om Kirov te stangen. Want we weten helemaal niet of Jon Snow in het noorden geboren is
Dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:49 schreef Forbry het volgende:
Ik heb het idee dat Jon zelfs niet van Eddard is.
Ik las het pas netquote:Op zondag 12 mei 2013 11:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Ik heb wel een vermoeden over wie de vader en moeder zijn.
"Promise me, Ned"
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Dat denk ik dus ook. Zou nog een geniale 'confrontatie' op kunnen leveren.SPOILER: Mijn vermoeden over Jon's afkomstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:56 schreef Kirov het volgende:
Ugjerke loopt gigantische spoilers rond te slingeren dus zoek maar niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de waarschuwing, maar volgens mij valt het wel mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:56 schreef Kirov het volgende:
Het is mijn vermoeden, dus dat kan je met geen mogelijkheid een spoiler noemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:56 schreef Kirov het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is mijn vermoeden, dus dat kan je met geen mogelijkheid een spoiler noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:09 schreef Forbry het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geen spoiler, maar vooruit ik zet het in een spoilertag :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Volgens mij bedoelen ze dus "regio" en dat dat in de práktijk dan meestal ook de regio is waar de moeder vandaan komt/kwam.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:12 schreef timmmmm het volgende:
Where the mother is from is ook wat anders dan regio
Net doen of je dit zelf bedacht hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 12:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is mijn vermoeden, dus dat kan je met geen mogelijkheid een spoiler noemen.
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen en andere fora, youtube comments, etc. mijd ik als de pest.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 11:59 schreef AMDB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Een heel belangrijk deel m.b.t. jouw conclusies is niet in de serie geweest. Daarom kan ik niet bedenken hoe je anders deze stap gemaakt hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen en andere fora, youtube comments, etc. mijd ik als de pest.
Maar jij hebt het dus al vaker gelezen?
Het is gvd de meest genoemde en besproken theorie van GoT en jij vraagt of hij hetquote:Op zondag 12 mei 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen en andere fora, youtube comments, etc. mijd ik als de pest.
Maar jij hebt het dus al vaker gelezen?
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:24 schreef Kirov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |