Het zou ook raar zijn als het een Radio 4- of 100% NL-lijst zou zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:09 schreef D. het volgende:
Typisch een 3FM lijst
Fantastische platen aangevuld met...eh...nouja, onbegrijpelijke platen
Ja, vandaar, passende lijst dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als het een Radio 4- of 100% NL-lijst zou zijn.
Je merkt aan de lijst toch wel dat 3fm voor het grootste deel hitradio is. Ook al op een andere manier dan Q of 538.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als het een Radio 4- of 100% NL-lijst zou zijn.
Beetje quasi-alternatiefquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je merkt aan de lijst toch wel dat 3fm voor het grootste deel hitradio is. Ook al op een andere manier dan Q of 538.
Ja ze moeten wel, anders gaan de luistercijfers omlaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je merkt aan de lijst toch wel dat 3fm voor het grootste deel hitradio is. Ook al op een andere manier dan Q of 538.
Ja, daarom 'voor het grootste deel'. Een belangrijke basis ligt ook in de 90's alternative. Een beetje zoals MTV 5 jaar geleden was (als ze muziek draaiden), alleen dan met bijna geen rap en heel erg toegespitst op chartrock en singer songwriter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor op 3fm anders wel vaker voor mij onbekende muziek dan op andere zenders.
Ja, maar er zijn duidelijk mensen die op de waan van de dag stemmen. Hoeveel mensen stemmen er over 3 jaar nog op die platen van Passenger, Kensington, Ben Howard, enz..quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel, anders gaan de luistercijfers omlaag.
Dat weet je nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn duidelijk mensen die op de waan van de dag stemmen. Hoeveel mensen stemmen er over 3 jaar nog op die platen van Passenger, Kensington, Ben Howard, enz..
Luna.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn duidelijk mensen die op de waan van de dag stemmen. Hoeveel mensen stemmen er over 3 jaar nog op die platen van Passenger, Kensington, Ben Howard, enz..
Nja, Ben Howard heeft nog wel wat replaywaarde, moet ik toegeven. En Kensington zal wel blijven hangen hoor, maar zeker niet zo hoog.quote:
Dat heb ik bij M&S ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |