Zou voorbij lopen op amsterdam cs en een knipoog geven 7/10quote:
Nouja ik ben verkouden al een paar dagen, en dit is de eerste terwijl normaal gutst het er uit alsof het normaal is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dan vooral bloedneuzen zo uit het niets, zonder reden alles.
Nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dan vooral bloedneuzen zo uit het niets, zonder reden alles.
wat bedoel je met pedofilie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zou voorbij lopen op amsterdam cs en een knipoog geven 7/10
Top: appelwangetjes, guitige blik
Tip: pedofilie, baardgroei en vlashaar
Misschien dat je dan op je 50e een haartje zietquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga mij nooit meer van mijn leven scheren.
Hopelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Misschien dat je dan op je 50e een haartje ziet
Omaquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent.Dus dat betekent dat jij na mij komt en dus een na-aper bent.
dan noem ik het haartje Harry. Harry het haartje. Bekt wel lekker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Misschien dat je dan op je 50e een haartje ziet
okee danquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij bent.Dus dat betekent dat jij na mij komt en dus een na-aper bent.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zou voorbij lopen op amsterdam cs en een knipoog geven 7/10
Top: appelwangetjes, guitige blik
Tip: pedofilie, baardgroei en vlashaar
Aaaaah jakkie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nouja ik ben verkouden al een paar dagen, en dit is de eerste terwijl normaal gutst het er uit alsof het normaal is.
Lucky! Ik had een keer spontaan een bloedneus toen ik net de bus in wilde stappen en had maar één papieren zakdoekje. Drama.quote:
De pinguïn heet al zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dan noem ik het haartje Harry. Harry het haartje. Bekt wel lekker.
Aanstaande haartje*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Niet voor Trudy gaanquote:
sorry, en noem me geen spatiegebeuren alsjeblieft, zeg maar Spalo!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, spatiegebeuren, doe eens even in een spoiler, aub.
He bah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lucky! Ik had een keer spontaan een bloedneus toen ik net de bus in wilde stappen en had maar één papieren zakdoekje. Drama.
2.491 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
1.182 (gemiddeld 2 per dag)
yay ik heb vandaagofgisteren mijn gemiddelde posts per dag verdubbeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |