quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Van welke ben je nou fan, DP?
Deze:
[ afbeelding ]
Of Co de Cobra?
Wat lul je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Apuleius het volgende:
Het mag wel opschieten met goed worden, want dit is toch wel 1 van de meest goedkope en trieste films die ik óóit gezien heb. En er zitten toch hele aardige acteurs in.
Nou, ijzersterk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat lul je?
Tot nu toe is het gewoon goed.
Hahaha ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef Apuleius het volgende:
Ze hadden beter planes on a snake kunnen maken.
Dat heet een filmopbouw. Als jij direct actie wil zien kijk je maar een goedkope Hollywood productie. Tyfus wat kunnen mensen kortzichtig zijn.quote:
Ja, je hebt gelijk, want dit is namelijk de 1e film ooit die ik zie en heb er verder geen reet verstand van.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heet een filmopbouw. Als jij direct actie wil zien kijk je maar een goedkope Hollywood productie. Tyfus wat kunnen mensen kortzichtig zijn.
*gooit met popcorn*quote:
Dat klopt, er zijn genoeg kortzichtige hollywood producties. Zet jij lekker Iron Man deel 100000000 op. Dan kijken wij in alle rust verder naar deze film welke wel een goed verhaal heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, want dit is namelijk de 1e film ooit die ik zie en heb er verder geen reet verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
nee, ze stoppen ff om ze op te pikkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef Rodawa het volgende:
IK SCHAKEL NU PAS IN ZIJN DE SLANGEN AL AAN BOORD?
Ah oke, bedankt. Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, ze stoppen ff om ze op te pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |