En ik vind het ook wel knap dat je niet rond neukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Het is grappig om te lezen dat jij al een stereotype vooroordeel klaar hebt liggen. 2 van mijn beste vrienden en ik zelf zijn alle 3 laatbloeiers en zijn pas ontmaagd rond 25, al ben ik zelf dan nog maagd. Wij alle 3 zijn rond 18 - 19 op ons zelf gaan wonen en ook leven wij gezond, we gaan uit, hebben lol in ons leven, werken, sporten en ga zo maar door.
Wij behoren tot de voorzichtige en wat minder "losse" mensen zoals jij. Wellicht de serieus types die liever een enkele in hun leven wil hebben dan eerst als een konijn rond neuken. Het is jammer dat dit al gelijk afgestempeld wordt op de manier hoe jij het omschrijft.
Maar gelukkig vallen wij ook niet op meiden zoals jij
Al meerdere keren zijn er vriendinnen bij mij na een avondje stappen in bed belandt. Het zijn gewone vriendinnen en doen voldoen(?) zeker aan "mijn eisen" zowel innerlijk als uiterlijk, maar ik zie hen als een vriendin en niet op een andere manier en zo zien hen mij ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:57 schreef Automatischepiloot het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als er een meisje die voldoet aan alle uiterlijke kenmerken die jij aantrekkelijk vindt naakt op jouw bed ligt en seks met je wilt zou jij haar gewoon neuken. Zoniet dan mag je je ballen persoonlijk bij mij komen inleveren.
Stop tegen jezelf te liegen en je gebrek aan sekservaring op een onlogische manier te relativeren anders komt er nooit een verandering in je leven en blijf je maagd tot je dood bent.
Wat moet er dan precies gebeuren voordat je seks met iemand gaat hebben? Wie zie jij wel als potentiële seks kandidaat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:31 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Al meerdere keren zijn er vriendinnen bij mij na een avondje stappen in bed belandt. Het zijn gewone vriendinnen en doen voldoen(?) zeker aan "mijn eisen" zowel innerlijk als uiterlijk, maar ik zie hen als een vriendin en niet op een andere manier en zo zien hen mij ook.
Dat jij iedereen als een potentiële seks kandidaat ziet betekend niet dat iedereen dat doet.
Het heeft niks met mijn gebrek aan sekservaring te maken noch lieg ik mijzelf voor, er speelt meer mee dan alleen dat.
Meisjes waar ik op val maar waar het gevoel ook wederzijds is. Helaas was het gevoel alleen aan mijn kant zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:36 schreef Automatischepiloot het volgende:
[..]
Wat moet er dan precies gebeuren voordat je seks met iemand gaat hebben? Wie zie jij wel als potentiële seks kandidaat?
Bedoel je hiermee die meisjes die bij je in bed lagen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:40 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Meisjes waar ik op val maar waar het gevoel ook wederzijds is. Helaas was het gevoel alleen aan mijn kant zo.
Ja bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat ik hen niet als relatie materiaal zie maar meer als een zusje en vice versa, maar daar moet je hen voor kennen om het te begrijpen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:49 schreef Automatischepiloot het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee die meisjes die bij je in bed lagen?
Nee. Geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef Schaapje1987 het volgende:
Vinden jullie het nou geen uitdaging om een maagd te hebben en om die persoon te kneden?
na je 10e lig je toch ook niet meer met je zusje in bed ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:19 schreef Schaapje1987 het volgende:
Ja bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat ik hen niet als relatie materiaal zie maar meer als een zusje en vice versa, maar daar moet je hen voor kennen om het te begrijpen.
Er zijn vast mensen die dat fijn vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:21 schreef Schaapje1987 het volgende:
Vinden jullie het nou geen uitdaging om een maagd te hebben en om die persoon te kneden?
Ik bedoe het meer omgekeerd zegmaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Geen idee, vind het niet erg als iemand maagd is, maar ik zou er niks mee willen.
Maar ik ben dan ook 24 en de types die op die leeftijd en ouder nog maagd zijn, val ik toch niet op.
Ik weet nog wel dat ik ook op mijn 20e dacht dat ik liever geen maagd wildequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoe het meer omgekeerd zegmaar
Toen jij 20 was viel je vast op van 22 oid, vond je het toen ook al een probleem?
Vanaf welke leeftijd van jezelf vond je het een probleem worden dat een jongen maagd was?
Joah..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik ook op mijn 20e dacht dat ik liever geen maagd wilde
Ik heb er nooit echt zo over nagedacht wanneer het wel of niet een probleem zou zijn, want ik heb dat eigenlijk ook nog nooit gehad dat de ander nog maagd was
Ik denk dat naarmate ik zelf steeds meer ervaring kreeg, ik ook steeds minder graag iemand wilde die nog maagd is.
Ach, meer dan genoeg meiden die het geen probleem vinden!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah..
Voelt een beetje alsof ik een boot gemist heb.. Moet het schip nu inhalen met een roeiboot.![]()
Naja wel goed voor mijn conditie.
hahahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah..
Voelt een beetje alsof ik een boot gemist heb.. Moet het schip nu inhalen met een roeiboot.![]()
Naja wel goed voor mijn conditie.
Tis meer...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ach, meer dan genoeg meiden die het geen probleem vinden!
Dat komt echt wel goed.
Ik denk dat dat een essentieel vrouw/man probleem is. Vrouwen willen (ongeacht welke leeftijd) een man met ervaring. Maar ze zijn niet bereid om mannen die ervaring op te laten doen. Het lijken wel werkgeversquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis meer...
Ik zie liefde ervaren als iets erg moois, maar ik ben een enorme pessimist wat dat betreft, geen zin om op liefde te wachten, en als seksmaatje heb je toch even wat minder te bieden als je onzeker bent of wat je doet wel in goede handen valt..
Ervaring geeft zelfvertrouwen.
Man moet zegmaar de touwtjes in handen hebben...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een essentieel vrouw/man probleem is. Vrouwen willen (ongeacht welke leeftijd) een man met ervaring. Maar ze zijn niet bereid om mannen die ervaring op te laten doen. Het lijken wel werkgevers
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:57 schreef jaha het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje. Ik werd het bed ingesleurd![]()
kweenie wat voor vriendinnen je hebt dan hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een essentieel vrouw/man probleem is. Vrouwen willen (ongeacht welke leeftijd) een man met ervaring. Maar ze zijn niet bereid om mannen die ervaring op te laten doen. Het lijken wel werkgevers
Seks is ook maar seks. In het begin bijzonder en nieuw, daarna meer een hobby. Net als zoenen, je doet het een paar keer, wordt er handig in, leert elkaar aanvoelen, snel geleerd. Mij zou het niet uitmaken als iemand nog maagd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef 1-0-8 het volgende:
Op je 25ste nog maagd zijn is tamelijk ongezond.
Geen seks hebben is ongezond. Punt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:02 schreef Kola het volgende:
[..]
Seks is ook maar seks. In het begin bijzonder en nieuw, daarna meer een hobby. Net als zoenen, je doet het een paar keer, wordt er handig in, leert elkaar aanvoelen, snel geleerd. Mij zou het niet uitmaken als iemand nog maagd is.
Er zijn zat mensen van +/- 25 die nog nooit een relatie hebben gehad en ook genoeg mensen, zoals ik, die dat niet doen buiten een relatie. Zo raar is het niet allemaal, zeker niet ongezond.
Jammer dat sommigen alles buiten hun eigen opvattingen scheef aankijken, vooral met dingen die voor iedereen persoonlijk anders zijn. Kun je onmogelijk generaliseren, maar gebeurt toch zo zo vaak. Ook niet echt aantrekkelijk als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |